ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بیک‌زاده: این پرسپولیس خطرناک‌ است


بیک زاده می گوید استقلال قهرمان لیگ برتر می شود.

خبر آنلاین: مصدومیت‌های متوالی در این یکی، دو سال امان هاشم بیک‌‌زاده را بریده تا جایی که او چند هفته پیش بعد از آسیب‌دیدگی دوباره در اردوی تیم‌ملی از احتمال خداحافظی زودتر از موعد خبر داد. با این حال مدافع ملی‌پوش استقلال با پیگیری تمرینات فیزیوتراپی و اختصاصی دوباره بهبودی‌‌اش را به ‌دست آورد تا در آستانه دو بازی حساس تیمش برابر تراکتورسازی و دربی به اردوی استقلال بازگردد.

مصدومیتت به پایان رسید؟

بله خدا را شكر خیلی بهترم و از چند روز قبل نرم دویدن را آغاز كردم و امروز هم در تمرینات پابه‌پای بچه‌های تیم با توپ كار می‌كنم تا برای بازی با تراكتورسازی و پرسپولیس آماده شوم.

از پرتغال كه برگشتی، مدعی شدی به خداحافظی فكر می‌كنی؟

(با خنده) شرایط روحی و روانی خوبی نداشتم و احساسات بر منطق غلبه كرده بود كه آن حرف‌ها را زدم. خداوكیلی مصدومیت برای هر فوتبالیستی بدترین اتفاق ممكن است به خصوص وقتی این آسیب‌دیدگی‌ها چند بار تكرار شود و مجبور باشی مدت‌ها از میادین دور باشی، به همین خاطر باید به من حق بدهید به خداحافظی فكر كنم چون خسته شدم از این همه بدشانسی و... بگذریم، هرچه بود، تمام شد و حتماً حكمتی در آن بوده و من هم خداوند را تحت هر شرایطی شكر می‌كنم.

در غیاب تو استقلال هم خوب نتیجه نگرفته؟

بد هم كار نكرده اما خب باید بهتر نتیجه می‌گرفتیم. متأسفانه بازی‌ها پخش نشده اما تا آنجا كه شنیدم، چندان خوش‌شانس نبودیم و روی تك‌موقعیت‌ها دروازه‌مان باز شده تا برتری را با تساوی مقابل پدیده و صبا عوض كنیم اما هنوز جزو صدرنشینان هستیم و مدعی اول قهرمانی محسوب می‌شویم.

پس تو هم اعتقاد سرمربی تیم‌‌تان را داری كه قهرمان می‌شوید؟

100 درصد قهرمان می‌شویم. با بازگشت بازیكنان مصدوم شك ندارم تیمی یك سر و گردن بالاتر از سایر رقبا هستیم و می‌توانیم در پایان سربلند مسابقات را به پایان برسانیم.

قهرمانی نیم‌فصل چطور؟

به قهرمان نیم‌فصل آبنبات چوبی هم نمی‌دهند چه برسد به جام! از همین‌رو این قهرمانی و صدرنشینی در این مقطع از فصل ارزشی ندارد و مهم هفته آخر لیگ است كه بتوانی به جام بوسه بزنی.

دو بازی حساس پیش ‌روی استقلال است. جدال با تراكتورسازی و بعد هم دربی؟

قبول دارم خیلی بازی‌های حساسی است اما ما ترسی از این بازی‌ها نداریم چون آنقدر بازیكن باتجربه در تیم ‌داریم كه بتوانند با شرایط دو بازی خود را وفق داده و آن چیزی را كه می‌خواهند، به ‌دست بیاورند.

بازی با تراكتورسازی را فینال نیم‌فصل نخست لیگ می‌نامند؟

فینال؟! این بازی هم تنها سه امتیاز دارد با این تفاوت كه باید به مصاف صدرنشین لیگ برویم. همین الان هم اختلاف ما با تیم تبریزی زیاد شده و دیگر فرصت غفلت نداریم، از همین‌رو باید در این بازی استقلالی متفاوت در میدان باشیم تا فاصله‌مان با تراكتور را كمتر و كمتر كنیم.

قبول داری بردن تراكتور در آستانه دربی می‌تواند شرایط روحی و روانی استقلال را تغییر دهد؟

بله قبول دارم اما با تجربه چندین حضور در دربی‌های تهران اعتقاد دارم این بازی با همه بازی‌ها متفاوت است و شرایط خاصی دارد به خصوص الان كه همه اعتقاد دارند پرسپولیس شرایط بحرانی دارد. در دربی همه از استقلال انتظار بردن حریف را دارند كه این كار را برای ما سخت‌تر می‌كند.

به‌‌هر‌حال باید قبول كنیم كه پرسپولیس اصلاً تیم مدعی همیشگی نیست؟

اتفاقاً من اعتقاد دارم این پرسپولیس از هر پرسپولیس دیگری خطرناك‌تر است و كار ما در دربی اصلاً آسان نیست چون بازیكنانش برای اثبات خلاف این ادعا با دو برابر توان همیشگی و با انگیزه‌های متفاوت گام به دربی می‌گذارند تا استقلال را ببرند. البته از الان زود است بخواهیم به تحلیل دربی بپردازیم اما واقعیت همان چیزی است كه گفتم.


ویدیو مرتبط :
گل هاشم بیک زاده به الریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیک زاده با استقلال دو ساله تمدید کرد /4 بازیکن جوان رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس پیوستند



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - بیک زاده با استقلال دو ساله تمدید کرد

هاشم بیک‌زاده قراردادش را با استقلال به مدت دو سال تمدید کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ بیك‌زاده كه مذاكراتی جدی با باشگاه ذوب‌آهن داشت، سرانجام تصمیم گرفت در استقلال بماند. او به ذوب‌آهنی‌ها گفته بود كه سه قرارداد با رقم یك میلیارد و 700 میلیون تومان دارد. بیك‌زاده امروز قرارداد خود را با استقلال به مدت دو سال دیگر تمدید كرد تا همچنان شاگرد امیر قلعه‌نویی بماند.

 

--------------------------------

 

با عقد قراردادی 3 ساله /4 بازیکن جوان رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس پیوستند

چهار بازیکن جوان که در اردوی اردبیل شناسایی شدند با عقد قراردادهایی سه ساله رسماً به تیم فوتبال پرسپولیس پیوستند.

به گزارش فارس، اردوی تدارکاتی پرسپولیس در اردبیل راهی باز کرد تا برخی جوانان جویای نام، خود را در تیم پرسپولیس مورد ارزیابی قرار دهند که چهار جوان در بین ده‌ها بازیکن تستی مورد توجه سرمربی پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است و در تمرینات تهران شرکت کردند.

پس از تلاش و درخشش در تمرینات تهران، دایی تصمیم گرفت این چهار بازیکن جوان را به عضویت پرسپولیس دربیاورد. از همین رو با تأیید دایی نوید صبوری، آستانی، سیدعلی فاطمی و نادر سفرزایی که دروازه‌بان است با عقد قراردادی به مدت سه سال به تیم فوتبال پرسپولیس پیوستند تا هم به تیم بزرگسالان و هم تیم پایه پرسپولیس کمک کنند. این بازیکنان در حال حاضر در تمرینات تیم بزرگسالان هستند.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین , فارس