ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

به دلیل شرایط ناامن یمن سفرم را لغو كردم



 

به دلیل شرایط ناامن یمن سفرم را لغو كردم

 

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: می‌خواستم برای آنالیز حریفان ایران در جام خلیج فارس به یمن بروم که به دلیل شرایط ناامن این کشور سفرم لغو شد.

 

تیم ملی ایران قبل از شروع مسابقات جام ملت‌های 2011 در روزهای هفتم و هشتم دی با تیم ملی قطر 2 مسابقه دوستانه برگزار خواهد کرد.

افشین قطبی درباره علت انجام 2 دیدار تدارکاتی با شاگردان برنو متسو در اردوی ابوظبی تاکید کرد: بازی اول ما با نفرات اصلی است، اما در بازی دوم فرصت را به بازیکنانی ذخیره می‌دهیم.

وی ادامه داد: قبل از سفر به دوحه بازیکنان 3 روز به طور کامل استراحت خواهند کرد، اگر چه در دی ماه 2 بازی دوستانه نیز برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی درباره میزان شناختش از حریفان ایران در جام ملت‌ها اظهار داشت: ابتدا تصمیم بر این بود که من و یکی از اعضای کادر فنی برای دیدن مسابقات جام خلیج فارس و ارزیابی حریفان ایران در جام ملت‌های آسیا به یمن برویم، اما بررسی کردیم و متوجه شدیم که نمی‌توانیم از شرایط امنیتی آن کشور مطمئن باشیم و به همین دلیل سفر را لغو کرده و تصمیم گرفتیم مسابقات را از تلویزیون و فیلم بازی‌ها پیگیری کنیم.

وی افزود: این کار انجام شده و همه مسابقات به ویژه دیدارهای حریفان ایران را دیده و آنالیز کرده‌ایم تا از آن برای تیم خودمان استفاده کنیم. ضمنا باید بر این نکته بار دیگر تاکید کنم که نتایج عراق و امارات در این مسابقات که هر دو نیز به مرحله نیمه پایانی راه یافتند، نشان می‌دهد که ایران در چه گروه سختی در جام ملت‌ها قرار دارد.

قطبی در پایان باتوجه به کار سخت تیم ایران در جام ملت‌های آسیا از همه مسئولان و خانواده فوتبال خواست که از تیم کشورمان حمایت کنند و به همه اعضای تیم انرژی مثبت بدهند..../فوتبال3


ویدیو مرتبط :
لغو جلسه مزایده سرخابی به دلیل نبود مشتری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال لغو بازی تیم ملی به دلیل شرایط جوی


بارش شدید تگرگ و باران در ورزشگاه آزادی به حدی است که احتمال دارد این بازی لغو شود.

خبرگزاری فارس: بارش شدید تگرگ و باران و رعد و برق  در ورزشگاه آزادی به حدی است که برخی می‌گویند احتمال دارد ناظر بازی و داوران این دیدار به دلیل شرایط نامناسب جوی مسابقه را لغو کنند. در صورت تعویق بازی، این دیدار طبق قوانین فیفا 24 ساعت بعد برگزار شود.

* چانگ چینگ‌یو ناظر بازی اعلام کرده اگر در هنگام ورود بازیکنان و تیم‌ها به زمین مسابقه برای گرم کردن رعد و برق شدید باشد در آن‌صورت بازی با تاخیر آغاز خواهد شد. قانون به او این اختیار را داده است که دو نیم ساعت بازی را به تاخیر بیندازد و در صورتی‌که شرایط جوی مناسب نشود بازی به تعویق می‌افتد.

* در حال حاضر که حدود 2  ساعت به آغاز مسابقه مانده حدود 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که بیشتر آنها در جاهای مسقف ورزشگاه مستقر شده اند.

* دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان قرار است ساعت 20 امشب آغاز شود.