ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهداد سلیمی سفیر ایرانسل شد (+عکس)



بهداد سلیمی سفیر ایرانسل شد (+عکس)

قهرمان سنگین وزن ورزنه برداری جهان گفت: رکوردها جاودانه نیستند به همین دلیل اولویتم در المپیک کسب مدال طلا است و امیدوارم تا دو هفته دیگر با کسب مدال طلای المپیک بتوانم نماینده خوبی برای کشورم و سفیر مناسبی برای ایرانسل باشم و با مدال طلا به کشور باز گردم.با برگزاری مراسم امضای تفاهم‌نامه میان ایرانسل و بهداد سلیمی، قهرمان فوق سنگین مسابقات وزنه برداری جهان درسالهای 2010 و 2011 و و دارنده‌ ركورد وزنه برداری یک ضرب جهان، وی به عنوان سفیر ایرانسل درمسابقات المپیک 2012 انتخاب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، براساس این تفاهم‌نامه که عصر سه شنبه میان ایرانسل و بهداد سلیمی منعقد گردید، اعلام شد که ایرانسل به عنوان راهبر بازار ارتباطات ایران و حامی انحصاری کاروان اعزامی ایران به المپیک، بهداد سلیمی را به عنوان نماینده جوانان قدرتمند ایران، انتخاب وامیدواراست نماینده ایران درمسابقات وزنه برداری فوق سنگین و سفیر ایرانسل در المپیک 2012، هم درزمینه اخلاقی وهم درزمینه ورزشی سرآمد ورزشکاران سایرکشورهای جهان باشد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بهداد سلیمی نیز درجریان برگزاری مراسم امضای این تفاهمنامه، با اشاره به اینکه حمایت های ایرانسل تاثیر بسزایی برافزایش روحیه ملی پوشان داشته، تاکید کرد: امیدوارم که بتوانم با افتخارآفرینی و کسب نشان طلای المپیک2012، نماینده خوبی برای کشورم و نیز سفیر مناسبی برای ایرانسل باشم.

سفیر ایرانسل در المپیک 2012 در جمع خبرنگاران گفت: بخشی اعظمی از مفاد این تفاهم‌نامه شامل امور فرهنگی و اجتماعی و نیز برنامه های عام المنفعه و خیریه می شود و این تفاهم محدود به یک حرکت تبلیغاتی صرف نیست.

قهرمان سنگین وزن ورزنه برداری جهان گفت: رکوردها جاودانه نیستند به همین دلیل اولویتم در المپیک کسب مدال طلا است و امیدوارم تا دو هفته دیگر با کسب مدال طلای المپیک بتوانم نماینده خوبی برای کشورم و سفیر مناسبی برای ایرانسل باشم و با مدال طلا به کشور باز گردم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

ایرانسل علاوه برحمایت‌های مالی و تبلیغاتی از کاروان اعزامی ایران به المپیک 2012، بستر ارتباطی لازم برای کاروان اعزامی و همچنین بستر لازم برای اطلاع رسانی وعرضه خدمات ارزش افزوده درجریان این رویداد جهانی را فراهم کرده است تا مشترکین ایرانسل بتوانند از طریق گوشی تلفن همراه خود، درجریان لحظه به لحظه وضعیت و نتایج مسابقات قراربگیرند. مدال طلای فوق سنگین قهرمانی جهان-پاریس ۲۰۱۱، مدال طلای فوق سنگین قهرمانی جهان-آنتالیا ۲۰۱۰، مدال طلای بازی‌های آسیایی-گوانگ ژو ۲۰۱۰، مدال نقره قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال ۲۰۰۹، مدال طلای قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۰۹، مدال نقره جوانان آسیا در سال ۲۰۰۸ و نشان ملی جوان ایرانی در سال 1389 بخشی از ویترین افتخارات سفیر ایرانسل را تشکیل می‌دهند./عصرایران


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی ایرانسل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام عجیب بهداد سلیمی در افتتاحیه بازی‌های آسیایی+عکس



 
 اخبار ورزشی - اقدام عجیب بهداد سلیمی در افتتاحیه بازی‌های آسیایی+عکس

 کاروان ورزشی ایران در اینچوئن دیروز با بهداد سلیمی رژه رفت. سلیمی با پرچم ایران سلفی هم گرفت!

به گزارش جام جم ورزشی، مراسم افتتاحیه بازی های آسیایی اینچئون در حالی روز گذشته در استادیوم مرکزی این بازی ها برگزار شد که پرچمدار ایران در حال رژه در اقدامی جالب و البته عجیب از خود «عکس سلفی» گرفت.

این اقدام سلیمی از چشم دوربین عکاسان پنهان نماند.

 

اخبار,اخبارورزشی ,بهداد سلیمی

 

 اخبار ورزشی - جام جم