ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهداد سلیمی رکورد یکضرب فوق سنگین بازی‌های آسیایی را شکست / هندبال ایران به نیمه نهایی صعود کرد/ پیروزی ملی‌پوشان بسکتبال مقابل ژاپن



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار ورزشی - بهداد سلیمی رکورد یکضرب فوق سنگین بازی‌های آسیایی را شکست

بهداد سلیمی رکورد یکضرب فوق سنگین بازی‌های آسیایی را در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ شکست..

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، بهداد سلیمی در رقابت‌های امروز فوق سنگین وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی موفق شد رکورد یکضرب فوق سنگین این بازی‌ها که با 205 کیلوگرم در اختیار خودش بود را در حرکت دوم به میزان 5 کیلوگرم ارتقا دهد.

 

وی در حرکت اول خود با 200 کیلو مدال طلایش را قطعی کرده بود.

 

-----------------------------------

 

تیم ملی هندبال با برتری مقابل عربستان به نیمه نهایی صعود کرد

ملی‌پوشان هندبال ایران در آخرین بازی خود مقابل عربستان پیروز شدند و به نیمه‌نهایی صعود کردند. ..

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، تیم ملی هندبال ایران در سومین و آخرین بازی خود در مرحله دوم بازی‌های آسیایی مقابل عربستان به میدان رفت و توانست با حساب 26 بر 21 به برتری برسد.

 

ملی‌پوشان هندبال ایران با این نتیجه توانستند به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند. پس از این بازی ملی‌پوشان کشورمان به جشن و پایکوبی پرداختند و در مقابل عربستانی‌ها چهره غم‌زده‌ای داشتند.

 

ایران در مرحله بعد یکشنبه باید به مصاف قطر برود.

 

هندبال کشورمان در دو بازی قبلی خود مقابل عمان و کره شکست خورده بود.

  

-----------------------------------

  

پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل هند/ صعود شاگردان کواچ به مرحله بعدی 

 

 به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از اینچئون، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود رد بازی‌های آسیایی اینچئون به مصاف هند رفت که در پایان توانست با نتیجه 3 بر صفر به برتری برسد.

 

شاگردان کواچ در ست اول با نتیجه 25 - 22 در زمان 20 دقیقه به برتری رسیدند. تیم ایران که کار دشواری را مقابل هند نداشت در ست دوم نیز با نتیجه 25-22 در زمان 25 دقیقه پیروز شد و در ست سوم نیز با نتیجه 25 - 18 در زمان 23 به پیروزی رسید تا در دومین دیدار با نتیجه 3 بر صفر بازی را به سود خود به پایان رسانده باشد.

 

ایران در گروه سوم با تیم‌های هند، هنگ‌کنگ و مالدیو هم‌گروه است. تیم ملی والیبال ایران پیش از در اولین دیدار مقابل هنگ‌کنگ به برتری رسیده بود.

 

-----------------------------------

 

پیروزی ملی‌پوشان بسکتبال مقابل ژاپن/ فردا جدال با مغولستان

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از اینچئون، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی مقابل ژاپن به میدان رفت و موفق شد 82 بر 59 به برتری برسد.

 

مهمد بچیروویچ، سرمربی تیم ملی بسکتبال تیمش را با ترکیب متفاوت از بازی‌های گذشته به میدان فرستاد و مهدی کامرانی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، روزبه ارغوان و حامد حدادی بازیکنانی بودند که آغاز کننده بازی بودند.

 

ملی‌پوشان بسکتبال ایران که دو بازی مقدماتی مقابل هند و فیلیپین را از پیش رو برداشته بودند در کوارتر اول 16 بر 15 پیروز شدند. ژاپنی‌ها از همان ابتدای بازی نشان دهند برای برد به میدان آمده‌اند و بازی خوبی را انجام دادند.

 

در کوارتر‌های دوم ملی‌پوشان کشورمان اختلاف را بیشتر کردند و 45 بر 37 به برتری رسیدند. ژاپنی‌ها در کوارتر سوم حرفی برای گفتن نداشتند و هرچه از مان بازی می‌گذشت اختلاف هم بیشتر می‌شد و حساب کار در این کوارتر 61 بر 46 شد.

 

10 دقیقه پایانی هم برتری از آن بلند قامتان ایران بود و شاگردان مهمد بچیروویچ توانستند این مسابقه را 82 بر 59 پیروز شوند.

 

در دیگر بازی این مرحله چینی ها 108 بر 68 مغولستان را از پیش رو برداشت.

 

تیم ملی بسکتبال کشورمان فردا در دومین بازی خود در این مرحله ساعت 8 و 30 دقیقه به مصاف مغولستان می‌رود.

 

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
صعود تیم ملی هندبال ایران به مرحله نیمه نهایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی قاطعانه ملی‌پوشان هندبال مقابل سعودی‌ها/ صعود ایران به نیمه‌نهایی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ملی‌پوشان هندبال ایران با برتری مقابل عربستان راهی مرحله نیمه‌نهایی انتخابی المپیک شد.

تیم ملی هندبال کشورمان از ساعت 19:30 در پنجمین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک  مقابل عربستان قرار گرفت که در این دیدار موفق شد با برتری 30 بر 24 راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

در این دیدار ملی‌پوشان ایران نیمه‌نخست را 14 بر 11 با برتری پشت سر گذاشتند و با حفظ برتری خود در نیمه‌دوم در نهایت این دیدار را با نتیجه 30 بر 24 به سود خود رقم زدند.

ایران با این پیروزی 8 امتیازی شد تا به همراه قطر 10 امتیازی به عنوان تیم دوم راهی نیمه‌نهایی شود.

حریف مرحله نیمه‌نهایی ایران یکی از تیم‌های کره‌جنوبی یا بحرین خواهد بود.

این رقابت‌ها در قطر در حال برگزاری است و تیم قهرمان به طور مستقیم محوز حضور در المپیک ریو را کسب خواهد کرد و تیم‌هاى دوم و سوم برای رسیدن به المپیک باید با تیم‌هاى دوم و سوم قاره‌هاى اروپا، آفریقا و ‌آمریکا رقابت کنند.

 

اخبار ورزشی - ایلنا