ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهت فرگوسن از حذف تیمش از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا



 

 

بهت فرگوسن از حذف تیمش از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

 

سرمربی شیاطین سرخ عنوان داشت: «ما از فرصت هایی که داشتیم بهره نبردیم و این داستان واقعی بازی بود.»

به گزارش جام نیوز، سرالکس فرگوسن، مربی باتجربه منچستریونایتد در پایان دیدار چهارشنبه شب تیمش مقابل بازل که با باخت 1-2 شیاطین سرخ همراه بود به شدت شوکه شده بود.

برد تیم سوئیسی به معنای قرارگرفتن یونایتد در رده سوم جدول گروه سی و حذف این تیم از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و راهیابی شان به لیگ اروپا بود. این اولین باری است که شیاطین سرخ در شش فصل اخیر از صعود از گروهشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ناکام مانده اند.

در این میان سرالکس فرگوسن تساوی خانگی مقابل بازل را دلیل حذف تیمش می داند.

در آن بازی یونایتد با نتیجه 0-2 از حریفش پیش بود ولی به تیم سوئیسی اجازه داد تا در جریان بازی قرار بگیرد و در نهایت آن مسابقه در ورزشگاه اولدترافورد با تساوی 3-3 به پایان رسید.

در پایان دیدار چهارشنبه شب که با برد 1-2 بازل همراه بود سرالکس فرگوسن به خبرنگاران گفت: «فکر می کنم نتیجه دیدار خانگی ما مقابل بازل، اشکال کار ما بود. اینجاست که ما باید دستهایمان را بالا بگیریم و بگوئیم که احمقانه بود. ما با بی دقتی در آن بازی به تساوی رضایت دادیم. بازی 0-2 بود و می توانستیم حتی بازی را 0-5 کنیم. ولی آن بازی مساوی شد و الان باید خودمان را از این بابت سرزنش کنیم.»

فرگوسن ادامه داد: «کنار رفتن از لیگ قهرمانان اروپا نا امید کننده است. رکورد ما در سال های اخیر فوق العاده بود و کنار رفتن زودهنگام شکست بزرگی برای ماست. چون لیگ قهرمانان اروپا بهترین تورنمنت دنیاست.»

سرالکس با اشاره به شروع نا امید کننده تیمش که باعث شد تا مارکو استرلر در دقیقه 9 گل اول بازل را به ثمر برساند گفت: «اصلا شروع خوبی نداشتیم و سورپرایز هم شدیم. من انتظار داشتم که تلاش کنیم و بلافاصله کنترل بازی را در دست بگیریم. ولی این طور نشد.»

در نهایت گل الکساندر فری باعث شد تا شکست یونایتد قطعی شود. گل دیرهنگام فیل جونز هم به داد یونایتد نرسید تا این تیم حذف شود. سرالکس درادامه گفت: «زمانی که در بازی خارج از خانه با نتیجه 0-1 عقب می افتی، کار خیلی سختی پیش رو داری. ما از فرصت هایی که داشتیم بهره نبردیم و این داستان واقعی بازی بود.»

با این شکست یونایتد باید در لیگ اروپا حضور داشته باشد: «لیگ اروپا رقابتی است که منچستریونایتد هرگز در آن شرکت نکرده. این یک تجربه جدید است. ما باید در روزهای پنجشنبه و یکشنبه بازی کنیم. این خبر فوق العاده ای نیست ولی این جریمه ما برای عدم صعود از مرحله گروهی است.»


ویدیو مرتبط :
۱۰ گل برتر رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن: قیمت بلیت های فینال لیگ قهرمانان اروپا كشنده است



 

 

 

فرگوسن: قیمت بلیت های فینال لیگ قهرمانان اروپا كشنده است

 

'الکس فرگوسن' سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس به جمع معترضان به بهای بالای بلیت دیدار فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا پیوست و آن را برای هواداران 'کشنده' خواند.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با توجه به برگزاری این دیدار در هفتم خرداد ماه سال آینده، از پنجشنبه هفته گذشته فروش بلیت ها را با قیمتی تقریبا دو برابر نسبت به دو سال گذشته آغاز کرده است.

بر این اساس قیمت ارزان ترین بلیت ها که در معرض فروش برای عموم قرار گرفته، 150 پوند است که به این مبلغ 26 پوند دیگر نیز برای خدمات اضافه می شود.

قیمت ارزان ترین بلیت هایی هم که در اختیار باشگاه های فینالیست قرار می گیرد، 80 پوند اعلام شده است.

فرگوسن در این باره گفت: این موضوع غیر قابل باور و ناامید کننده است.

سرمربی منچستریونایتد با ''کشنده'' خواندن قیمت بلیت ها برای هواداران خاطر نشان کرد: هیچ کاری از دست مربیان و بازیکنان در این زمینه بر نمی آید. نمی دانم چه کار می توان کرد.

این مسئله موجب خشم طرفداران فوتبال هم شده است به طوری که ''میشل برونسکیل'' سخنگوی فدراسیون هواداران در این باره گفت: از قیمت بلیت ها شوکه شده ایم.

وی افزود: چنین قیمت هایی با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد، ظالمانه است. یوفا به خوبی می داند که بسیاری از هواداران فقط یک بار در زندگی چنین فرصتی پیدا می کنند بنا بر این نباید بهای سودجویی این اتحادیه را بپردازند.