ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهترین بازیکن و مربی ماه لیگ برتر انگلیس


مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی و سرمربی نیوکاسل به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن و برترین مربی ماه نوامبر فصل جاری لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند.

خبرگزاری تسنیم: سرخیو آگرو از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان بازیکن برتر ماه نوامبر لیگ برتر انتخاب و معرفی شد. این مهاجم آرژانتینی در ماه گذشته میلادی در چهار بازی سه گل برای آبی‌های منچستر به ثمر رساند. در تاریخ 2 نوامبر 2014  آگرو گل برتری من‌سیتی را در دربی منچستر وارد دروازه شیاطین سرخ کرد و همچنین در تساوی 2 بر 2 این تیم برابر کوئینز پارک‌رنجرز هر دو گل تیمش را به تور دروازه حریف دوخت. این مهاجم 26 ساله در فصل جاری لیگ برتر در 15 بازی 14 گل برای من‌‎سیتی به ثمر رسانده و در حال حاضر بهترین گلزن این رقابت‌هاست.

همچنین آلن پاردو، سرمربی تیم فوتبال نیوکاسل از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس به عنوان بهترین مربی ماه نوامبر لیگ برتر انتخاب شد. این مربی انگلیسی تیمش در ماه گذشته میلادی سه پیروزی مقابل تیم‌های لیورپول، وست‌برومویچ و کوئینز پارک‌رنجرز به دست آورد و شاگردانش تنها با نتیجه یک بر صفر در آپتون پارک مغلوب وستهام شدند.

براساس این گزارش، شاگردان آلن پاردو اخیراً دست به کار بزرگی زدند و در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک چلسی را شکست دادند. آنها اولین باخت فصل را به آبی‌پوشان لندنی تحمیل کردند.


ویدیو مرتبط :
تونی اولویرا ، مربی برتر بهمن ماه لیگ برتر فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس انتخاب شد



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر انگلستان

 

اخبار ورزشی - مهاجم اروگوئه ای بازیکن سال انگلستان شد

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال لیورپول به عنوان بازیکن سال 14-2013 اتحادیه حرفه‌ای بازیکنان انگلستان شد.

به گزارش مهر، "لوییس سوارز" در حالی به عنوان بازیکن سال انگلستان انتخاب می‌شود که سال قبل در چنین روزهایی پس از اینکه بازوی "برانیسلاو ایوانوویچ"، مدافع چلسی، را گاز گرفت به مدت 10 جلسه از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان محروم شد.

بر پایه گزارش ساکرنت، سوارز با وجود اینکه چهار بازی نخست رقابتهای لیگ برتر در این فصل از رقابتها را از دست داد در 31 مسابقه 30 گل به ثمر رساند و کفش طلا را از آن خود کرد.

رقبای سوارز برای برترین بازیکن سال انگلستان، هم تیمی‌های وی "استیون جرارد" و دانیل استوریج"، "آدام لالنا" از ساوتهمپتون، "ادن آزار" از چلسی و "یحیی توره" از منچسترسیتی بودند.
اخبار ورزشی - مهر