ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس انتخاب شد



اخبار,اخبار ورزشی ,لیگ برتر انگلستان

 

اخبار ورزشی - مهاجم اروگوئه ای بازیکن سال انگلستان شد

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال لیورپول به عنوان بازیکن سال 14-2013 اتحادیه حرفه‌ای بازیکنان انگلستان شد.

به گزارش مهر، "لوییس سوارز" در حالی به عنوان بازیکن سال انگلستان انتخاب می‌شود که سال قبل در چنین روزهایی پس از اینکه بازوی "برانیسلاو ایوانوویچ"، مدافع چلسی، را گاز گرفت به مدت 10 جلسه از سوی اتحادیه فوتبال انگلستان محروم شد.

بر پایه گزارش ساکرنت، سوارز با وجود اینکه چهار بازی نخست رقابتهای لیگ برتر در این فصل از رقابتها را از دست داد در 31 مسابقه 30 گل به ثمر رساند و کفش طلا را از آن خود کرد.

رقبای سوارز برای برترین بازیکن سال انگلستان، هم تیمی‌های وی "استیون جرارد" و دانیل استوریج"، "آدام لالنا" از ساوتهمپتون، "ادن آزار" از چلسی و "یحیی توره" از منچسترسیتی بودند.
اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
5 گل برتر تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب اسکای اسپورتس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویلای باشکوه گران ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس + عکس



اخبار,اخبارورزشی,گران ترین بازیکن انگلیس

 

 اخبار ورزشی - ویلای باشکوه گران ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس + عکس

اکسپرس درباره وین رونی کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال انگلیس نوشت او هر چقدر بیشتر افت می کند به همان میزان بر ثروتش افزوده می شود!

"وین رونی" گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال لیگ برتر انگلیس است. او هم اکنون در منچستریونایتد هفته ای 300 هزار پوند درآمد دارد که در تاریخ فوتبال دنیا بی سابقه است.

رونی چنان ثروتی برای خود دست و پا کرده که تا چند نسل بعد از او هم بی نیاز خواهند بود. ثروت بیش از اندازه او باعث تجمل گرایی و بریز و بپاش او و همسرش "کالین" شده است. رونی امروز در 28 سالگی چنان ثروتی دارد که در اقصی نقاط مختلف دنیا ملک و املاک دارد، از لندن و منچستر گرفته تا باهاما و فلوریدا. در زیر تصویری از ویلای 10 و نیم میلیون دلاری رونی در فلوریدای آمریکا می بینید:

 

اخبار,اخبارورزشی,گران ترین بازیکن انگلیس


اخبار ورزشی - جام جم ورزشی