ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنیتس: می‌خواهیم قهرمان دنیا شویم



 

 

بنیتس: می‌خواهیم قهرمان دنیا شویم

 

ماسیمو موراتی، مالک، رافا بنیتس، سرمربی و خاویر زانتی، کاپیتان اینتر در مصاحبه با خبرنگاران در مورد حضور تیم در جام باشگاه های جهان صحبت کردند.

بنیتس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" تیم می تواند باز هم پیشرفت کند. هنوز بازیکنان مصدوم زیادی داریم. با بازگشت هر کدام از بازیکنان، ما تیم بهتری را خواهیم داشت.

من از تلاشی که بازیکنان در دو بازی اخیر انجام دادند، تشکر می کنم. من به بازیکنانم افتخار می کنم." جام باشگاه های جهان به زودی آغاز می شود و بنیتس از اهمیت شروع خوب در این مسابقات گفت.

" فکر می کنم بتوانیم قهرمان شویم. من اعتقاد دارم که علاوه بر اسکودتو، می توانیم سایر جام ها را نیز به دست بیاوریم."

موراتی نیز که در این کنفرانس مطبوعاتی بنیتس را همراهی می کرد، گفت:" من اعتقاد زیادی به بنیتس و کادر فنی اش دارم ولی در عین حال می دانم که باید در ژانویه چند خرید خوب انجام دهیم."

و در نهایت خاویر زانتی، کاپیتان نرآتزوری، گفت:" ما واقعا می خواهیم در جام باشگاه های جهان خوب کار کنیم. قهرمانی در این رقابت ها به معنای این است که ما همچنان در این باشگاه در حال تاریخ سازی هستیم."


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // کتیرایی:اگر اتفاق خاصی نیافتد، قهرمان می شویم‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میداوودی: برد تراکتورسازی مقابل سپاهان ما را به قهرمانی نزدیک کرد ؛ صد درصد قهرمان حذفی می شویم



مهاجم تیم استقلال , فوتبال , میلاد میداوودی

 

مهاجم تیم استقلال گفت: «سال 90 به لحاظ فوتبالی هم خوب بود، هم بد. در واقع می‌شود گفت متوسط بود چون مصدوم شدم و برگشتم اما در کل شرایط طوری نبود که بتوانم مثل سال گذشته باشم.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، میلاد میداوودی که از عملکرد خودش در بازی‌های اخیر استقلال راضی نیست، در فینال جام حذفی به دنبال جبران است. میداوودی اگر چه از وضعیت زمین حافظیه شیراز گلایه می‌کند اما فکر می‌کند با همین وضعیت هم استقلال قهرمان خواهد شد.

به همین دلیل قول گلزنی می‌دهد و با صراحت می‌گوید که ما قهرمانیم.

* دوست داشتی بازی در اهواز باشد؟

- درست است. شاید تعدادی از بازیکنان ما راضی نباشند اما مسئولان باشگاه رضایت دارند. به هر حال اگر در زمین اهواز برگزار می‌شد خیلی خوب بود چون اهواز این روزها هم هوای خیلی خوبی دارد، هم اینکه چمنش مثل مخمل می‌ماند.

* به هر حال در اهواز، استقلال طرفداران زیادی دارد و این به ضرر شاهین بود.

- بله، آنها هم حق دارند اما در هر صورت ما قهرمان هستیم چون تیم بهتری داریم.

* در این بازی میلاد میداودی چطور خواهد بود؟

- خب من چون چند وقتی است که نتوانستم خوب بازی کنم در این بازی به دنبال جبران هستم.

* چرا نتوانستی آنطور که خودت می‌خواهی بازی کنی؟

- به هر حال فورواردها باید توسط یک بازیکن تغذیه شوند اما ما در این چند بازی اخیر چنین مشکلی داشتیم و مثلا خود من باید تا سر محوطه 18‌قدم می‌رفتم توپ می‌گرفتم و جلو می‌رفتم تا گل بزنم.

* پس حرفی که آرش برهانی زد و گفت که در نبود مجتبی جباری فورواردهای استقلال یتیم شده‌اند، درست است؟

- واقعا یتیم شدیم. نبود مجتبی خیلی به تیم ضربه زده.

* شاهین را چطور می‌بینید؟

- شاهین تیم خوبی است و چون چند تا از بازیکنان فصل قبلمان در این تیم قرار دارند، مطمئنا تیم باانگیزه زیادی به میدان می‌آید ضمن اینکه چون شاهینی‌ها شرایط خوبی در جدول ندارند و با یک بازی می‌توانند قهرمان جام حذفی شوند، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بتوانند قهرمان جام حذفی شوند اما ما هم این تیم را دست کم نمی‌گیریم و بهترین بازی‌مان را انجام می‌دهیم. چون قبلا به دلیل خستگی چند تیم را دست کم گرفتیم و امتیازات حساسی را از دست دادیم باید تلاش کنیم هم آن امتیازات را جبران کنیم و هم اینکه قهرمانی جام حذفی را به دست بیاوریم.

* در این بازی گل هم می‌زنی؟

- ان شاء الله، البته من بیشتر به دنبال قهرمانی تیم هستم اما تلاش می‌کنم گل هم بزنم.

* پیروزی تراکتورسازی مقابل سپاهان هم که به نفع استقلال شد.

- ‌بله، خیلی به نفع ما است اما ما باید راه‌آهن را می‌بردیم. اگر این اتفاق می‌افتاد الان شرایط خیلی بهتر بود. در هر صورت ما در بازی‌های بعد باید تمام تلاشمان را انجام بدهیم تا اختلاف را کم کنیم و صدر را پس بگیریم. ما می‌خواهیم سال خوبی را برای استقلال رقم بزنیم.

* سالی که گذشت کلا برای میداودی چطور بود؟

- به لحاظ فوتبالی هم خوب بود، هم بد. در واقع می‌شود گفت متوسط بود چون مصدوم شدم و برگشتم اما در کل شرایط طوری نبود که بتوانم مثل سال گذشته باشم.

* یعنی سال قبل بهتر از امسال بودی؟

- سال قبل خیلی بهتر بودم. البته سال قبل هم یک دوره مصدومیت داشتم اما خیلی خوب بودم و امیدوارم سال 91 مثل 89 باشم.

* پس سال 91 را خوب می‌دانی؟

- من فکر می‌کنم سال خوبی برای استقلال خواهد بود.

* به‌خاطر اینکه شانس قهرمانی دارید و می‌توانید قهرمان شوید؟

- صددرصد. ما قهرمان می‌شویم. امیدوارم خودم هم شرایطی داشته باشم که مثل سال قبل شوم.

* لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می‌کنی؟

- در لیگ قهرمانان ما بازی خوبی در قطر انجام دادیم و توانستیم امتیازات ارزشمندی به‌دست بیاوریم. اول فروردین هم یک بازی در آزادی داریم که می‌خواهیم با پیروزی در این بازی عیدی خوبی به همه هوادارانمان بدهیم.../جام نیوز