ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بنزما بهترین بازیکن فرانسه - سوئیس


مهاجم تیم ملی فرانسه بهترین بازیکن جشنواره گل خروس‌ها برابر تیم ملی سوئیس شد.

خبرگزاری تسنیم:در سومین بازی از گروه E جام جهانی ۲۰۱۴ که از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته (جمعه) میان تیم‌های فرانسه و سوئیس برگزار شد و با پیروزی قاطعانه خروس‌ها با نتیجه ۵ بر ۲ به پایان رسید،‌ کریم بنزما، مهاجم تیم ملی فرانسه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

مهاجم تیم رئال مادرید در پیروزی پر گل فرانسه که خروس‌ها را در آستانه صعود به مرحله یک هشتم نهایی قرار داد، تاثیربسزایی داشت. او که ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت،‌ در دقیقه ۶۷ گلزنی کرد. او ۲۶ پاس داد و ۸ شوت داخل چارچوب داشت. بنزما با گل‌‌‌هایی که در این بازی به ثمر رساند، خود را در جام جهانی ۲۰۱۴ سه گله کرد.


ویدیو مرتبط :
سوئیس - انگلیس مقدماتی یورو 2016 فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بنزما بهترین بازیکن بازی فرانسه و هندوراس


بنزما به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های ملی فرانسه و هندوراس معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم: در دومین دیدار از گروه E‌ جام جهانی ۲۰۱۴ از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (یک‌شنبه) تیم‌های ملی فرانسه و هندوراس و در ورزشگاه بیراپورتوآلگره شهر پورته‌آلگره  به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر صفر نماینده اروپا به اتمام رسید.

در پایان این دیدار کریم بنزما با زدن ۲ گل و داشتن نقشی مثمرثمر در یکی دیگر از گل‌های تیمش به عنوان برترین بازیکن دیدار ۲ تیم فرانسه و هندوراس انتخاب شد. وی در طول ۹۰ دقیقه حضورش در زمین مسابقه ۳۶ پاس داد و ۷ شوت نیز به سمت دروازه هندوراس روانه کرد.