ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلان: روحیه تیم مثال زدنی بود


سرمربی پاری‌سن‌ژرمن تأکید کرد تیمش در بازی مقابل تولوز در مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه فرانسه روحیه مثال‌زدنی داشته است.

خبرگزاری تسنیم: لوران بلان که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) با پیروزی 2 بر صفر مقابل تولوز، حریف لیل در فینال جام اتحادیه فرانسه شدند، به روزنامه «اکیپ» فرانسه گفت: روحیه تیم در این بازی مثال‌زدنی بود و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. هر ترکیبی که انتخاب کنم، بازیکنان تنها به فکر پیروزی هستند و این نکته خوب و مثبتی است. چرا حالا باید در مورد ادینسون کاوانی صحبت کنم؟ کل تیم خوب بازی کرد.

او در خصوص مدافع برزیلی تیمش که در پایان بازی به دلیل ناراحتی از ناحیه زانو لنگ‌لنگان زمین را ترک کرد، اظهار داشت: مصدومیت داوید خیلی جدی نیست، ولی باید منتظر جواب آزمایش‌های بیشتر روز پنجشنبه باشیم. زانوی لوئیز متورم نشده و پایش را می‌تواند روی زمین بگذارد. به هر حال به داوید تبریک می‌گویم، او در بیشتر بازی‌های اخیر پاری‌سن‌ژرمن نقش کلیدی داشته است.


ویدیو مرتبط :
پشتکار مثال زدنی و روحیه فوق العاده دختر معلول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوتی مثال زدنی رویانیان در تلویزیون !



 ,رویانیان,سوتی رویانیان,بیوگرافی رویانیان,اخبار,اخبار ورزشی,

 

سوتی مثال زدنی رویانیان در تلویزیون !

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز گذشته در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر سوتی داد.

به گزارش انتخاب به نقل از جام، محمد رویانیان در پاسخ به یکی از سؤالات خبرنگاران، دو مثل ایرانی را با هم قاطی کرد و گفت: «شاهنامه را آخر پاییز می شمارند!»

احتمالا منظور سردار این بوده که شاهنامه آخرش خوش است یا جوجه را آخر پاییز می شمارند!/انتخاب