ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بلاتر: مطمئنم دوباره رییس می‌شوم



اخبار,اخبارورزشی,سپ بلاتر

بلاتر پاسخ انتقادات لوئیس فیگو را دارد و تاکید کرد که او آدم دیکتاتوری نیست اما اطمینان دارد که در انتخابات فیفا برنده خواهد شد.

 لوئیس فیگو، ستاره سابق تیم ملی فوتبال پرتغال قرار بود که در انتخابات ریاست فدارسیون بین المللی فوتبال شرکت کند اما چند روز پیش تصمیم گرفت که کناره گیری نماید. او به انتقاد از سپ بلاتر پرداخت و او را دیکتاتور خطاب کرد.

بلاتر 79 ساله که خود را آماده ریاست فیفا برای پنجمین بار پیاپی می‌کند جواب سخنان تند لوئیس فیگو را داد و تاکید کرد که او آدم دیکتاتوری نیست.

او گفت: فیگو آزاد است تا هر آنچه که اعتقاد دارد بر زبان آورد. می‌توانید از او بپرسید که چرا واژه دیکتاتور را در وصف من به کار برده است. لقب‌های زیادی را درباره من به کار می‌برند این در حالی است که من هنوز رئیس فیفا هستم. من آدم دیکتاتوری نیستم. شما می دانید که من بسیار امیدوار هستم و لحظه‌ای اعتماد خود را از دست نمی دهم. اطمینان دارم که در انتخابات دوباره می‌توانم به پیروزی برسم.

تنها رقیب بلاتر برای انتخابات ریاست فیفا شاهزاده بن حسین اردنی است اما بعید به نظر می رسد که بن حسین رقیب جدی برای بلاتر باشد و در نهایت این پیرمرد سوئیسی برای پنجمین بار به عنوان رئیس فیفا انتخاب خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
آرزویم هست هدایت شوم . . . بوذر و عمار ولایت شوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بلاتر: دوباره کاندیدای ریاست فیفا می‌شوم


رئیس فعلی فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که قصد دارد برای پنجمین بار متوالی بر مسند ریاست این سازمان بنشیند.

خبرگزاری تسنیم: با وجود انتقادات فراوانی که از دوره ریاست 16 ساله سپ بلاتر، رئیس فیفا به خصوص پس از فاش شدن موضوع فساد رشوه‌گیری در میان اعضای این سازمان برای اعطای امتیاز میزبانی جام جهانی 2022 به قطر صورت گرفته است، او باز هم قصد دارد به فعالیت خود ادامه دهد.

کمیته اجرایی فیفا روز گذشته (چهارشنبه) طرح ایجاد محدویت سنی را برای کاندیداتوری انتخابات ریاست فیفا رد کرد تا بلاتر 78 ساله باز هم بتواند در این انتخابات که سال آینده برگزار می‌شود، شرکت کند.

بلاتر در جلسه سالانه روز گذشته فیفا در سائوپائولو خطاب به اعضای فدراسیون جهانی فوتبال گفت: می‌دانم که دوره ریاستم 29 ماه می سال آینده به پایان می‌رسد اما مأموریت من در فیفا تمام نشده است و باید اعلام کنم که قصد دارم در کنار شما یک فیفای جدید بسازم. ما شالوده این کار را داریم، چون بودجه لازم برای چهار سال آینده را در اختیار خواهیم داشت. مایلم اعلام کنم آماده‌ام که شما را در آینده همراهی کنم.

بلاتر در ادامه اظهارات خود اشاره‌ای به تغییرات احتمالی که شاید در دوره بعدی ریاستش در دنیای فوتبال صورت بگیرد، داشت و افزود: ما می‌توانیم کارهای بیشتری در زمین فوتبال انجام دهیم. مثلاً می‌توانیم به مربیان این اجازه را بدهیم که در هر بازی دو بار علیه تصمیمات داوری اعتراض کنند. اگر مربی به یک تصمیم داور اعتراض داشته باشد،‌چرا سیستمی برای پخش فوری صحنه مشکوک و قضاوت درباره تصمیم داور وجود نداشته باشد؟

دوره بعدی انتخابات ریاست فیفا ماه مه سال 2015 برگزار می‌شود و که در آن ژرومه شامپانیه یکی از مدیران پیشین فیفا رقیب اصلی بلاتر محسوب می‌شود.