ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برگزاری مراسم اختتامیه



 

برگزاری مراسم اختتامیه

 

امروز، برگزاری مراسم اختتامیه با بیش از 500 میلیون نفر بیننده در سراسر جهان

همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، بیش از 500 میلیون نفر در سراسر جهان این مراسم را تماشا خواهند کرد.


در این مراسم که در 215 کشور جهان به طور زنده پخش خواهد شد، 780 بازیگر و هنرمند حضور خواهند داشت.

مسئول فروش و بازاریابی کمیته برگزار کننده رقابتهای فوتبال جام جهانی 2010 در این خصوص گفت: مراسم مذکور در فضایی کاملا با رنگ و بوی آفریقایی برگزار و در آن از مدرنترین تکنولو‍ژی روز و دستمایه جوان پسند استفاده خواهد شد.

دریک کارستنز افزود: مراسم اختتامیه اولین جام جهانی آفریقا در فضایی کاملا منحصر به فرد و گرم مخصوص قاره آفریقا و مردم آن برگزار خواهد شد و از برگزاری این مسابقات و همچنین تماشاچیان و طرفدارانی که با شور و هیجان خود به این رقابتها گرمی بخشیدند،‌ تقدیر می شود.

به گفته این مسول کمیته برگزارکننده رقابتها، مراسم اختتامیه جام جهانی همچنین تقدیری به عمل خواهد آورد از آنچه که آفریقای جنوبی در طول این یکماه در اختیار میهمانان خود قرار داده است.

گفتنی است؛ این مراسم امروز (یکشنبه) 11 ژوئیه از ساعت 18 و 30 دقیقه به وقت محلی در ورزشگاه ساکر سیتی شهر ژوهانسبورگ و قبل از برگزاری دیدار پایانی جام میان 2 تیم اسپانیا و هلند برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
مراسم برگزاری اختتامیه کلاس های مداحی (1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان برگزاری مراسم اختتامیه مجلس نهم


مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح روز سه‌شنبه هفته آینده چهارم خردادماه در صحن علنی پارلمان برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: نمایندگان مجلس نهم هفته آینده در آخرین هفته کاری این دوره از مجلس شورای اسلامی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه نشست علنی خواهند داشت.

وکلای ملت قرار است در این جلسات گزارش معاونت نظارت مجلس در مورد عملکرد مجلس شورای اسلامی در حوزه نظارت را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

همچنین هفته آینده گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در مورد تفریغ بودجه سال 1393 کل‌کشور در راستای اجرای تبصره یک ماده 221 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

همچنین مراسم اختتامیه نهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح روز سه‌شنبه چهارم خردادماه در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.

استماع و بررسی گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی به منظور تصویب مدت اجرای آزمایشی این طرح طبق اصل 85 قانون اساسی دیگر دستور کار پارلمان در آخرین هفته کاری مجلس نهم خواهد بود.