ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برلوسکونی: شاید مالدینی به میلان بازگردد


سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان عنوان کرد که احتمال حضور پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان در آینده وجود دارد.

ورزش سه: سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان عنوان کرد که احتمال حضور پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان در آینده وجود دارد. مالدینی 47 ساله تمام دوران 24 ساله حضورش در فوتبال را در میلان سپری کرد و موفق شد 7 قهرمانی سری آ و 5 قهرمانی چمپیونزلیگ به دست آورد. حال برلوسکونی عنوان کرد که احتمال بازگشت مالدینی در پست‌های مدیریتی باشگاه وجود دارد.

او گفت:" مالدینی؟ فکر نمی‌کنم در حال حاضر امکان حضورش در باشگاه وجود داشته باشد ولی با او در این رابطه صحبت خواهم کرد. درهای میلان همواره برای آنها که تاریخ این باشگاه را نوشته اند باز است."

برلو سپس عنوان کرد که احتمال رفتن میلان از سن سیرو در آینده نزدیک وجود ندارد. او گفت:" باشگاه در آینده ورزشگاهی را خواهد خرید ولی در حال حاضر امکان ترک سن سیرو وجود ندارد."


ویدیو مرتبط :
هافبک های برتر میلان در دوره ی مدیریت برلوسکونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برلوسکونی: باشگاه را نمی‌فروشیم/ میلان بخشی از قلب ما است



برلوسکونی,باشگاه میلان

برلوسکونی: باشگاه را نمی‌فروشیم/ میلان بخشی از قلب ما است

مدیر میلان تاکید کرده به هیچ وجه خانواده وی قصد فروش باشگاه را نداشته و میلان بخشی از قلب آنها است.

به گزارش  فارس، باشگاه میلان که مدت‌ها است توسط خانواده برلوسکونی خریداری شده است، تاکنون به افتخارهای زیادی با این خانواده رسیده و در لیگ قهرمانان و سری A جام‌های قهرمانی را بالای سر برده است.

باربارا برلوسکونی در گفت‌وگویی با نشریه گازتا دلو اسپورت در مورد ادامه حضور خانواده‌اش در مالکیت باشگاه گفت: پدرم به همه اعضای خانواده آموخته که میلان بخشی از قلب ما است. خانواده برلوسکونی به هیچ وجه باشگاه را نخواهند فروخت. بستن قرارداد با اسپانسرها و حضور دیگر سرمایه‌داران در باشگاه برای بالا بردن سطح و توسعه باشگاه یک مساله است و فروش آن به شخص دیگر یک مساله دیگر. مطمئن باشید این اتفاق نخواهد افتاد.

میلان در دهه 90 و اوایل هزاره جدید، تیمی بسیار پر قدرت بود ولی اکنون به دلیل مشکل‌های مالی و برای کاهش هزینه‌های خود، به تیمی متوسط بدل شده است.

باربارا برلوسکونی در ادامه گفت: می‌خواهیم تراز مالی درستی داشته باشیم. در این اوضاع بهتر است که عاقلانه رفتار کنیم زیرا می‌خواهیم بر اساس قوانین «فیر پلی مالی» عمل کرده تا به مشکل نخوریم. البته همواره دوست داریم در بالاترین سطح باشیم و بهترین نتیجه‌ها را نیز بگیریم./فارس