ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برتری فرانسه مقابل هندوراس با درخشش بنزما



اخبار,نتیجه بازی هندوراس فرانسه

اخبار ورزشی - جام بیستم - 2014 برزیل
برتری فرانسه مقابل هندوراس با درخشش بنزما

تیم ملی فوتبال فرانسه موفق شد در نخستین دیدار خود در جام جهانی برزیل به برتری برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فرانسه و هندوراس از ساعت 23 و 30 دقیقه آغاز شد که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود فرانسه به پایان رسید.

در حساس‌ترین زمان برگزاری این دیدار در دقیقه 43 فرانسه صاحب یک ضربه پنالتی شد و توسط کریم بنزما به گل رسید. داور هم به پالاسیوس کارت زرد دوم را داد و وی از زمین اخراج شد.

در نیمه دوم در همان دقایق ابتدایی کریم بنزما صاحب موقعیت شد که توپ با برخورد با دروازه‌بان هندوراس به گل تبدیل شد. در این مسابقه برای اولین بار از تکنولوژی خط دروازه استفاده شد. بعد از این گل سرمربی هندوراس اعتراضاتی را به این موضوع داشت و ثانیه‌هایی بازی متوقف شد.

در ادامه این بازی در نیمه دوم بنزما باز هم موقعیت داشت تا تعداد گل‌هایش را بیشتر کند که این اتفاق رخ داد و وی توانست در دقیقه 72 بار دیگر دروازه هندوراس را باز کند. گل دوم فرانسه به نام دروازه‌بان هندوراس ثبت شده است.

در این دیدار اورا، پوگبا، کابایا از فرانسه و گارسیا و گریدو از هندوراس کارت زرد گرفتند. پالاسیوس هم از هندوراس اخراج شد.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
کلیپی فوق العاده از درخشش های بنزما در رئال2013HD

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوک به قهرمان جهان / فرانسه با درخشش بنزما بر پرتغال غلبه کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار ورزشی -شوک به قهرمان جهان

شکست آلمان در خانه لهستان

 

شاگردان یواخیم لو که در اولین دیدارشان در این رقابت ها، به سختی اسکاتلند را شکست داده بودند، امشب برابر لهستان تن به شکست دادند.


هر دو تیم در نیمه اول موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این نیمه با حساب 0-0 به پایان برسد.
اما در ابتدای نیمه دوم، این تیم میزبان بود که روی اشتباه مدافعان و دروازه بان آلمان به گل رسید. یک ارسال دیدنی از لوکاش پیشچک، با ضربه سر آرکودیوش میلیک، به گل اول بازی تبدیل شد. نویر و مدافعان آلمان، روی توپ ارسالی بسیار بد عمل کردند.



بعد از این گل، آلمانی ها تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند و موقعیت های زیادی برای باز کردن دروازه شزنی داشتند اما درخشش دروازه بان لهستان، مانع از باز شدن دروازه این تیم شد.
تا اینکه در دقیقه 87، سباستین میلا، برای بار دوم دروازه آلمان را باز کرد. این بار روبرت لواندوفسکی بود که به خوبی توانست دورم را پشت سر بگذارد و میلان را در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت کند. این بازیکن هم با یک بغل پای مطمئن، دروازه نویر را باز کرد. در دقایق باقی مانده هم اتفاق خاصی رخ نداد تا اولین شکست قهرمان جهان در یک دیدار رسمی بعد از جام جهانی، در ورشو رقم بخورد.

نتایج سایر دیدارها:

رومانی 1-1 مجارستان
فنلاند 1-1 یونان
ایرلند شمالی 2-0 جزایر فارو
آلبانی 1-1 دانمارک

-----------------------

 

اخبار ورزشی - در شب بی فروغ رونالدو
فرانسه با درخشش بنزما بر پرتغال غلبه کرد

تیم ملی فرانسه ، میزبان یورو 2016 در دیداری دوستانه به مصاف پرتغال رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرانسه میزبان یورو 2016  از ساعت 22 و 15 دقیقه در ورزشگاه استاد دو فرانس شهر پاریس در دیداری دوستانه به مصاف پرتغال رفت .این دیدار به نوعی تقابل دو مهاجم صاحب نام رئال مادرید، رونالدو و کریم بنزما نیز به حساب می آمد.

تیم ملی فرانسه که به دلیل میزبانی به طور مستقیم در مرحله نهایی یورو 2016 حضور خواهد داشت با نظر دیدیه دشان با ترکیب مانداندا در درون دروازه ،سانی یا،اورا،مانگالا،واران در خط دفاع و متئودی والبوئنا،کابای،پوگبا و کریزمان در خط میانی و کریم بنزما بازی را آغاز کرد.

و درنقطه مقابل فرناندو سانتوس سر مربی پرتغال نفرات زیر را راهی میدان کرد.

درواز‌ه بان: پاتریسیو

خط دفاع:په په ،آلوز، الیسیه،کدریچ،

هافبکها:تیاگو ،نانی،دنی،موتینیو،گومز

مهاجم:رونالدو

هر د وتیم با چیدمان 1-4-1-4 به مصاف هم رفتند.

برای پرتغال کریم بنزما در دقیقه 3 و پوگبا در دقیقه 69 روی پاس بنزما گل موفق به گلزنی شدند و تک گل پرتغال را ریکاردو کوآرشما در دقیقه 78 به ثمر رساند.

در نهایت  این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان دشان خاتمه یافت.

اخبار ورزشی - ورزش سه