ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برتری استیل آذین برابر عمران كیش در وقت اضافه



 

 

برتری استیل آذین برابر عمران كیش در وقت اضافه

 

/مرحله یك شانزدهم جام حذفی فوتبال/

برتری استیل آذین برابر عمران كیش در وقت اضافه

تیم فوتبال استیل آذین با نتیجه 3 بر 2 برابر عمران كیش به برتری رسید و به مرحله یك هشتم نهایی جام حذفی صعود كرد.

در آخرین دیدار مرحله یك شانزدهم جام حذفی تیم استیل آذین در ورزشگاه المپیك كیش به مصاف تیم عمران این جزیره رفت.

فریدون زندی در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی و فریبرز گرامی در دقیقه 95 گل‌های استیل آذین را به ثمر رساندند تا استیل آذین در لحظات آخر از شكست فرار كند و بازی در پایان وقت قانونی با نتیجه تساوی 2 بر 2 تمام شود.

امیرشاپورزاده در وقت اضافه اول گل سوم استیل آذین را به ثمر رساند.این تیم در نیمه اول نیز یك بر صفر از حریف شكست خورده بود.

به این ترتیب استیل آذین در مرحله یك هشتم باید به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان برود، تیمی كه مس كرمان را در خانه شكست داده بود.


ویدیو مرتبط :
بازی استیل آذین و فجرسپاسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه اضطراری استیل آذین



 

 

 

جلسه اضطراری استیل آذین

 

امروز اعضای هیئت مدیره باشگاه استیل آذین دور هم می‌ نشیند و درباره موضوع اخیر باشگاه و ماجراهای مربوط به علی کریمی صحبت کنند.

گفته می‌شود حسین هدایتی که از اتفاقات پیش آمده اصلا راضی نیست به دنبال راهی خواهد بود تا به قول خودش موضوع مدیریت بشود. باید دید که امروزچه اتفاقی در انتظار باشگاه استیل آذین خواهد بود. اما هر چه باشد اخبار مهمی از باشگاه بیرون خواهد آمد.