ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برای حجازی، به بهانه نظر سنجی 90/و تو که رفتنت هم مهمترین بود!



برای حجازی، به بهانه نظر سنجی 90/و تو که رفتنت هم مهمترین بود!

مهمترین است چون در تیترخورترین دعوای آغاز سال هم ستاره آبی ها پای « پیراهن» تو را وسط می کشد تا بگوید« پیراهن حجازی را پوشیدم خیلی ها آتش گرفتند»

سایت گل- حرفهای چروک شده روی سطر سطر خاطراتمان از فوتبال پر است از تصاویر گنگ و بعضا روشنی از اتفاقاتی که افتاده اند. فوتبالمان آنقدر رخداد«مهم» البته کبود دارد که انگشت اشاره را سمت « ترین» آن گرفتن کار ساده ای نیست. در روزهایی که حضور خیلی ها مهم جلوه نمی کند، هنوز هم نبودن « او» مهم ترین است.

 

عادل مسابقه پیامکی برنامه اش را به مهمترین اتفاق فوتبال در سال 90 اختصاص داده بود. حذف توام با کمدی سپاهان و تیم امید مهم نیست؟هست. حضور کیروش در فوتبالی که خرد جمعی اش از « کوه» نوزادی به نام «موش» به دنیا می آورد هم قطعا قابل توجه است. قهرمانی تکثیر شده سپاهان در لیگ هم اتفاق کمی نیست. معمولا قهرمانان لیگ ما فصل بعد«کریم شیره ای» می شوند.

 

کاهش سهمیه های ما در جام باشگاههای آسیا را هم نمی شد نادید گرفت اما در این میان فقدان « گلبرگ مغرور» هنوز هم مهمترین است.«هنوز» را از جمله مان برمی داریم. نبودت همیشه مهمترین است. مهمترین است چون در تیترخورترین دعوای آغاز سال هم  ستاره  آبی ها پای « پیراهن» تو را وسط می کشد تا بگوید« پیراهن حجازی را پوشیدم خیلی ها آتش گرفتند» و ما با هجا به هجای جمله اش نه به نگاه سطحی خیلی ها در این فوتبال بخندیم که ارج این « پیراهن یوسف» را بیشتر می دانیم و مرور می کنیم« تو در نماز عشق چه خواندی ؟که سالهاست،بالای دار رفتی و این شحنه های پیر،از مرده ات هنوز،پرهیز می کنند ».مهمترین است چون صراحت کلام را غلاف کرده ایم و رک گویی هایت را به عنوان یک ضرب المثل برداشته ایم و مهمترین تاست چون تکراری ندارد.

 

تو؛ ناصرحجازی؛ عقاب بی بدیل دروازه ها نیستی تا ببینی با جانشینت چه کرده اند. با احمد عابدزاده ای که او هم مانند تو چند صباحی را در « کسری» گذراند. با کارآکتر محبوب ملبورن. نیستی تا ببینی ممنوع الخروجش کرده اند چون گفته عمل پایم خوب نبوده! اینجا حال خیلی ها خوب نیست.

 

خوش به حالت ناصرخان؛ نبودت هم مهمترین است آن هم در عصری که بودن خیلی ها اصلا به چشم نمی آید. آرام بخواب عقاب که اینجا هنوز هم می شود هزار بار مشق نوشت، جریمه نوشت از روی این عبارت« غم قفس به کنار .آنچه عقاب را پیر می کند پرواز زاغ بی سرو پاست»حالا دور از قفس این کره خاکی به جدال زاغ ها بخند و جنگ گنجشک ها را به تماشا بنشین. بدرود مهمترین اتفاق!/گل

ناصر حجازی,عکس ناصر حجازی,عکسهای ناصر حجازی,نظرسنچی برنامه نود,اخبار ورزشی


ویدیو مرتبط :
گله از اپاراتی ها(بابا چرا تو نظر سنجی ها نظر نیمدین)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ رحمتی به نظر‌سنجی 90


حضور روزبه چشمی در برنامه 90 و ناکامی این بازیکن برای تبلیغ یک شرکت اپراتور تلفن همراه به سوژه بازیکنان این تیم تبدیل شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرینات خود را برای دیدار مقابل پدیده مشهد پشت درهای بسته پیگیری کرد.  استقلالی‌ها امروز بعد از مدتها بدون غایب تمرین کردند و یعقوب کریمی آخرین بازیکن مصدوم این تیم امروز در گوشه‌ای از زمین مشغول تمرین اختصاصی بود.

* امیرحسین نجفی دروازه‌بان سوم استقلال که طی روزهای اخیر در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کرد، امروز به جمع آبی‌پوشان بازگشت. ظاهراً وی به دلیل مشکلات مالی در تمرین استقلال حاضر نمی‌شد و به همین علت امروز برای دقایقی با پرویز مظلومی و فرزاد مجیدی گفت‌وگو کرد.

* نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بود و برای دقایقی با سرمربی استقلال گفت‌وگو کرد.

* هنگامی که بازیکنان استقلال مهدی رحمتی را دیدند، در خصوص نظرسنجی شب گذشته برنامه نود با او صحبت کردند، چند نفر از بازیکنان مستقیماً از عادل فردوسی‌پور گلایه کرده و خطاب به رحمتی گفتند دیدی در حالی که تو باید انتخاب می‌شدی، با گنجاندن یک پرسپولیسی باز هم رأی را از یک استقلالی گرفت؟ واکنش رحمتی به این صحبت بازیکنان استقلال، جمله «مهم نیست» بود. هر بازیکنی در این مورد صحبت می‌کرد، رحمتی نسبت به آن بی‌تفاوتی نشان می‌داد.

* روزبه چشمی بازیکنی بود که امروز به دلیل اتفاقات رخ داده در برنامه نود، برای هم‌تیمی‌هایش صحبت کرد، جالب اینجاست که بازیکنان با کنایه به روزبه چشمی می‌گفتند نتوانستی حریف فردوسی‌پور شوی چون او اجازه تبلیغ یک اپراتور تلفن همراه را به وی نداد، در حالی که رحمتی پیش از این، این کار را در همین برنامه انجام داده بود. ظاهراً قرار بود هر بازیکنی که به برنامه نود یا دیگر برنامه‌های تلویزیونی دعوت می‌شود در مورد اسپانسر این تیم صحبت کند و به نوعی تبلیغات کند، اما این پروژه با اجرای چشمی ناکام شد، هر چند رحمتی در همان برنامه توانست به هدف خود برسد.

*در ابتدای تمرین، بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب چند گروه بازی آقاوسط انجام دادند. در بخش بعدی، فوتبال درون تیمی برگزار شد که استقلالی‌ها زیرنظر مجید صالح این تمرین را پشت سر گذاشتند.

* تمرینات تیم استقلال فردا در قالب یک کار تاکتیکی 50 دقیقه‌ای پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی آخرین دیدار رسمی خود را در سال 94 مقابل پدیده برگزار خواهند کرد.