ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

برانکو دیگر نمی داند به چه زبانی بگوید/ نه سیدجلال را می خواهد و نه کریم انصاری فرد!



اخبار,اخبار ورزشی ,برانکو ایوانکوویچ

برانکو هیچ اعتقادی به جلال حسینی و کریم انصاری فرد ندارد و متوجه نمی شود چرا با این بازیکنان مذاکره می شود.

به گزارش خبرآنلاین برانکو ایوانکوویچ تصمیمش را گرفته و به هیچ وجه نمی خواهد سید جلال حسینی را در تیمش داشته باشد. این بازیکن و کریم انصاری فرد ، دو ستاره تیم ملی در سال های گذشته محسوب می شوند که خیلی ها انتظار داشتند به پرسپولیس بیایند اما اتفاقات سال قبل فوتبال شان سبب شده است تا حتی گروهی از طرفداران این تیمن هم تمایلی به آمدن شان نداشته باشند.


بعد از اینکه برانکو شخصا در پیعامی گفته بود جلال حسینی را نمی خواهد و نمی داند چرا نژادفلاح با او مذاکره می کند ، یکبار دستیارش یعنی مصطفی قنبرپور آمدن این بازیکن را تکذیب کرد و این بار خوردبین درباره مذاکره نکردن با سیدجلال حسینی و کریم انصاری فرد، گفت:« ممکن است یک مربی به برخی از بازیکنان اعتقاد نداشته باشد. سرمربی بازیکنی را می‌گیرد که به او اعتقاد داشته باشد. برانکو به سیدجلال و انصاری فرد اعتقاد ندارد.»

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
کریم انصاری فرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم انصاری فرد انصاری فرد یا کریستانوویچ/ گزینه برانکو مقابل گزینه هواداران



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

پرسپولیس به طور قطع نیازمند حضور یک مهاجم دیگر در ترکیب خود است.

 در حال حاضر سرخپوشان مردانی مثل مهدی طارمی و فرشاد احمد زاده را دارند با این حال این 2 مهاجم به علت بهره مندی از توان حضور در گوش چپ وراست سیستم تیمی برانکو وکمبود نیروی انسانی قابل توجه ،مجموعه تیمی را نیازمند یک مهاجم تخصصی دیگر نشان می دهند.

کریم انصاری فر ستاره ای ست که 2 بار آقای گل مسابقات لیگ شده وهمه گاه حرف از پرسپولیسی بودن وتمایل به حضور در این تیم زده وآماده است تا با حضوری دوباره در پرسپولیس خاطره فصل پر نشیب سال 91 را باگل های زیاد از خاطر هواداران پرسپولیس پاک کند اما برانکو بر موضع خود در جذب بازیکن 33 ساله ما بلند قامت وفیزیکی کروات تاکید دارد.

مدیریت پرسپولیس اعتقاد دارد که با جذب لوکا ماریچ به برانکو وخواست او احترام ویژه گذاشته است وجذب بازیکن 33 ساله ای که در 2 فصل آخر کارنامه ای چندان خوب نداشته است وبرای هواداران هم محبوب نیست ، منطقی نیست ،به خصوص که انصاری فر بازیکنی با کیفیت وسن معقول وعلاقه بالا به پرسپولیس است.

برانکو مربی امتحان پس داده وموفقی بوده است.تحلیل ودیدگاه او در فوتبال ما جواب داده است .برانکو پیش از این ستار زارع وسید محمد علوی وعلی بداوی را در حد قهرمانان فوتبال ملی بالا برده است پس حالا هم باید به خواست او احترام گذاشت اما منطق میگوید که اگرچه برای پرسپولیس ،کرستانویچ شاید مهاجمی مفید باشد اما انصاری فر می تواند نیاز پرسپولیس را در بحث محبوبیت زایی والبته گلزنی بالا ببرد.

باید در نهایت منتظر مذاکره طاهری و برانکو روی این موضوع خاص بود . اینکه آیا طاهری ، برانکو را راضی می کند تا با مدیربرنامه های انصاری فرد وارد مذاکره شود؟

 

اخبار ورزشی - ورزش سه