ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بدون قلعه‌نویی، نبی، افاضلی و دوستی‌مهر، نشست كمیته فنی تشكیل شد



 

 

 

بدون قلعه‌نویی، نبی، افاضلی و دوستی‌مهر، نشست كمیته فنی تشكیل شد

 

نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال صبح امروز (یکشنبه) بدون حضور امیر قلعه‌نویی، هومن افاضلی، علی دوستی‌مهر و مهدی محمد نبی برگزار شد.

نشست کمیته فنی فدراسیون فوتبال صبح یکشنبه از ساعت 9 و 45 دقیقه در محل آکادمی ملی فوتبال ایران آغاز شد.

در این نشست مهدی محمد نبی، امیر قلعه‌نویی، هومن افاضلی و علی دوستی‌مهر حضور ندارند. مرتضی محصص هم کمی با تاخیر به این نشست رسید. افاضلی که به طور موقت به عنوان مربی تیم امید منصوب شده همزمان با برگزاری نشست تمرین تیم امید را در زمین شماره یک کمپ برگزار می‌کند.

در این نشست درباره‌ی انتخاب سرمربی جدید تیم امید و تیم جوانان بحث و تبادل نظر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
كمیته رسیدگی به تخلفات نشر قرآن تشكیل می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قلعه‌نویی: برای جلسه كمیته فنی از وقت سپاهان می‌زنم



 

 

قلعه‌نویی: برای جلسه كمیته فنی از وقت سپاهان می‌زنم

 

در جام ملت‌ها شانس در قهرمانی تأثیرگذار است

قلعه‌نویی: برای جلسه كمیته فنی از وقت سپاهان می‌زنم

سرمربی سپاهان گفت: در مورد حضور در جلسه کمیته فنی باید اعلام کنم که من بیکار نیستم و از وقت تیمم برای حضور در این کمیته می‌زنم و البته هدفم کمک به فوتبال کشور است.

امیر قلعه‌نویی ضمن ابراز بی‌اطلاعی از انجام جلسه کمیته فنی که امروز قرار است در آکادمی فوتبال برگزار شود؛ در پاسخ به این سؤال که آیا در جلسه قبلی این کمیته در مورد شرایط حساس تیم امید به جمع‌بندی رسیدید، اظهار داشت: پیشنهاد کردم که یک مربی مطرح و خوب خارجی را بیاورند تا ضمن اینکه سرمربی تیم امید می‌شود، مدیریت تیم‌های پایه را هم برعهده بگیرد. یعنی یک هزینه خوب انجام دهیم تا این مربی هم سرمربی تیم امید شود و مدیر تیم‌های پایه تا به کار سرمربیان ایرانی نظارت کند.

وی درباره انتقاداتی که برای انتخاب افاضلی به عنوان مربی تیم امید شد؛ گفت:‌ به هر حال در این جلسه گله‌هایی را مطرح کردم. همانجا گفتم که این آخرین جلسه من است و البته به ما گفتند که عدم اطلاع رسانی، سؤتفاهم‌هایی را به وجود آورد که این موضوع در پایان جلسه قبلی حل شد.

قلعه‌نویی ادامه داد: در مورد حضور در جلسه کمیته فنی باید اعلام کنم که من بیکار نیستم و از وقت تیمم برای حضور در این کمیته می‌زنم و البته هدفم کمک به فوتبال کشور است. ما وظیفه داریم در این جلسه حضور پیدا کرده و حرف‌هایمان را برای کمک به فوتبال بزنیم، اما مطمئن باشید آدمی هم نیستم که اگر جایی بروم حرفم را نزنم.

عضور کمیته فنی فدراسیون فوتبال تأکید کرد: آن روز گله کردم که اگر قرار است تصمیم فنی گرفته شود، باید در کمیته فنی این تصمیم گرفته شود و نه در کمیته تیم‌های ملی که در نهایت آقایان هم این موضوع قبول کردند و نایب رئیس فدراسیون هم در آن مورد مصاحبه‌ای را انجام داد.

وی افزود: طبق بندهای آیین‌نامه کمیته فنی، بیشتر تصمیمات فنی را باید این کمیته بگیرد و دوستان در نهایت قانع شدند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که برخی معتقدند این جلسات تأثیر لازم را ندارد و باید برای این موضوع چه کاری را انجام داد، گفت: از آن روز 4 جلسه به این کمیته رفتم و حرف‌هایم را زدم و تصمیمات خوبی هم گرفته شد.

وی افزود: برای تیم‌های پایه نیز تصمیامات خوبی گرفته شد و پیشنهاد کردیم با تصویب یک قانون جدید برای مسابقات لیگ جای 7 بازیکن 9 نفر روی نیمکت نشسته و جای 3 تعویض 4 تعویض انجام شود که یکی از آنها بازیکن جوان باشد تا با این کار، انگیزه لازم برای تیم‌های پایه به وجود بیاید.

قلعه‌نویی با بیان اینکه مطالعاتی را انجام می‌دهیم تا یک سند و چشم‌انداز برای فوتبال درست کنیم؛ تأکید کرد:‌ بر خلاف گفته‌ها، جلسات مفیدی برگزار شده و فضای انتقادی در جلسات کمیته فنی ایجاد شده است. باید در این کمیته، توسعه فوتبال مملکت مدنظر قرار بگیرد. این یک امر مهم به شمار می‌رود که باید با برنامه‌ریزی و دوراندیشی بتوانیم آن را در کمیته فنی جا بیندازیم.

سرمربی سپاهان در مورد شرایط این تیم گفت: تا سه شنبه تعطیل هستیم. از این روز تمرینات را طبق برنامه در اصفهان آغاز می‌کنیم و پس از آن در ترکیه اردویی را برگزار می‌کنیم تا به شرایط مسابقه برسیم. در این اردوی تدارکاتی 3 بازی دوستانه را با تیم‌های لیگ برتری ترکیه برگزار می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که بازیکن جدیدی با توجه به نزدیک شدن به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا جذب سپاهان نخواهد شد؛ یادآور شد: ما فقط می‌توانیم بازیکن خارجی که آسیایی است، بگیریم که تا به حال آن را پیدا نکرده‌ایم. در حال حاضر با مهره‌های خوبی که داریم کار را ادامه می‌دهیم.

قلعه‌نویی ادامه داد: در مورد پیدا کردن بازیکن خارجی هیچ صحبتی انجام نداده‌ام و نمی دانم چرا این صحبت‌ها از قول من نوشته می‌شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد حضور تیم ملی در جام ملت‌ها آسیا 2011 قطر و وضعیت این تیم گفت: فدراسیون در مقایسه با 4 سال قبل برای تیم ملی کم نگذاشته است. 4 سال پیش فوتبال ما تعلیق بود و درگیری‌هایی وجود داشت و فدراسیون شلوغ تر از زمین تمرین تیم ملی بود.

وی ادامه داد: در آن زمان به تنها چیزی که فکر نمی‌شد تیم ملی بود. زمین کمپ تیم ملی در حال خشک شدن بود و مشکلاتی وجود داشت.

قلعه‌نویی در مورد ارزیابی‌اش از نتایج تیم ملی گفت: باید به این مسابقات رفته و منتظر نتایج تیم ملی ماند. باید با آغاز رقابت‌ها در این مورد ارزیابی‌های لازم را کرد. همین عراقی که در دوره قبل قهرمان شد، تیم دوم ایران 2 بار مقابل این تیم پیروز شد. کیفیت بازی در این مسابقات جای خود را دارد، اما شانس هم برای تیم‌های ملی دخیل است.