ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بدمینتون ایران از فینال بازماند


تیم دو نفره ایران با شکست برابر لهستان از صعود به مرحله فینال مسابقه‌های بدمینتون ترکیه بازماند.

خبرگزاری ایسنا: تیم دو نفره ایران با شکست برابر لهستان از صعود به مرحله فینال مسابقه‌های بدمینتون ترکیه بازماند.

در مرحله نیمه نهایی مسابقه‌های بدمینتون ترکیه تیم ایران با شکست برابر لهستان نتوانست به مرحله فینال راه یابد و به مدال برنز مسابقه‌ها بسنده کرد.

تیم دو نفره ایران با ترکیب سروش اسکندری و فرزین خانجانی (رنکینگ 124) در مرحله نیمه نهایی برابر تیم آدام کالینا و واچا پریما سیلا (رنکینگ 28) از لهستان قرار گرفت که با نتیجه 2 بر صفر (7-21، 11-21) بازی را واگذار کرد.

ایران پیش از این با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرده بود و اکنون با شکست برابر لهستان با کسب همان مدال برنز دو نفره به کار خود در مسابقه‌های ترکیه پایان داد.


ویدیو مرتبط :
سجاد مرادی از راهیابی به فینال بازماند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

والیبال ایران میلیمتری از صعود به فینال بازماند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شاگردان نفرزاده از صعود به فینال بازماندند

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مقابل چین شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله نیمه نهایی شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا برابر چین قرار گرفت و در یک بازی نزدیک و فشرده با نتیجه 3 بر 2 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

شاگردان نفرزاده گیم نخست را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود پایان دادند، اما در گیم دوم این چینی‌ها بودند که بازی را در دست گرفتند و این گیم را با نتیجه 25 بر 23 به سود خود پایان دادند، چشم‌بادامی‌ها گیم سوم را نیز با نتیجه 25 بر 19 به سود خود خاتمه دادند. 

در گیم چهارم والیبالیست‌های جوان کشورمان به خود آمدند و با نتیجه 25 بر 15 بازی را بردند تا سرنوشت این بازی به گیم پنجم کشیده شود.

در این گیم با وجود اینکه ملی‌پوشان بازی خوبی ارائه کردند، اما در نهایت با نتیجه 19 بر 17 بازی را باختند و به سرنوشت تیم ملی فوتبال نوجوانان که پس از جهانی شدن از صعود به فینال بازماندند، دچار شوند.

در نهایت این ماراتن حساس به سود چشم‌ بادامی‌ها خاتمه پیدا کرد.

والیبالیست‌های کشورمان پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی با شکست تایلند جواز حضور در مسابقات جهانی که سال آینده در ترکیه برگزار می‌شود را به دست آورده بودند./فارس