ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بحران در تیم جدید قلعه نویی؛ مالک ملوان قهر کرد و رفت



اخبار,اخبارورزشی,ملوان بندرانزلی

مالک جدید ملوان بندرانزلی با حالت قهر از دفتر هیات فوتبال استان گیلان خارج شد و تلاش ها برای ممانعت از بازگشت او به تهران بی فایده بود.

در حالی که به نظر می رسید همه چیز در بندرانزلی عادی است و طرفین به یک توافق پایدار نزدیک می شوند، داریوش بهشتی در اعتراض به اقدام جدید هیات مدیره قهر کرد و به تهران برگشت!

 

صبح دیروز از انزلی با داریوش بهشتی که در تهران به سر می برد، تماس گرفته شد تا به انزلی برود و قراردادهای ملوانان را برای ثبت در هیات فوتبال امضا کند اما شب وقتی بهشتی با مسئولان باشگاه به هیات فوتبال رفت، در هیات فوتبال استان گیلان به او گفتند هیات مدیره ملوان نامه زده و اعلام کرده او حق امضا ندارد و حتی قراردادهایی که با امضای بهشتی است، نباید ثبت شود.

 

بهشتی وقتی دید هیات مدیره امضای او را به رسمیت نمی شناسد، به حالت قهر از دفتر هیات فوتبال خارج شد. بهشتی وقتی عصبی تر شد که شنید هیات فوتبال حتی قرارداد فرزاد حاتمی و پاشنکو که با امضای او بسته شده بود را ثبت نکرده است!

 

گویا امیر قلعه نویی سرمربی ملوان و عبدالحمید رمضانی قائم مقام این باشگاه با بهشتی تماس گرفتند تا او را از بازگشت به تهران منصرف کنند که تلاش های آنها بی نتیجه بود.

 

بهشتی به قلعه نویی و رمضانی گفت: «وقتی می گفتم نباید در هیات مدیره برتری عددی با انزلی چی ها باشد، از همین می ترسیدم که آنها دور هم بنشینند و قوانینی را علیه من تصویب کنند. مگر می شود من پول بدهم و خرج کنم و حق امضا نداشته باشم؟»

 

وی در ادامه گفت: «ملوان پیشکش آقایانی که برایش کیسه دوختند، من ترجیح می دهم آبرو و اعتبار و نقدینگی ام را بردارم و از انزلی بروم.»

 

به نظر می رسد بهشتی و انزلی چی ها به خط پایان همکاری مشترک رسیده باشند.

 

اخبار ورزشی - رادنیوز


ویدیو مرتبط :
رفاقت قلعه نویی و مالک پدیده و سرمربی شدن در مشهد!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بحران دوباره در تیم قلعه نویی؛ این بار مالک قهر کرد



اخبار,اخبار ورزشی,قلعه نویی

امیر قلعه نویی با وجود مشکلات حل نشده ملوان، دوست ندارد از این تیم جدا شود..

با اینکه به نظر می رسید خرید بخش زیادی از سهام باشگاه ملوان توسط بهشتی، به مشکلات چند ساله این باشگاه خاتمه دهد اما مشکلات همچنان پابرجاست و شایعات زیادی وجود دارد. روز یکشنبه وقتی بهشتی همراه با چند بازیکن ملوان راهی هیات فوتبال گیلان شد تا قرارداد این بازیکنان را ثبت کند، به او اجازه این کار را نداند و گفتند هیات مدیره ملوان، امضای او را هنوز قانونی معرفی نکرده اند. همین مسئله باعث شد تا بهشتی به حالت قهر هیات فوتبال را ترک کند و برود. اعضای هیات مدیره این باشگاه می گویند بهشتی هنوز پولی نداده که سهام باشگاه به نامش شود.


با وجود این شرایط پیچیده امیر قلعه نویی انزلی را ترک کرده و امیدوار است مشکلات حل شود. او دوست دارد این فصل قطعا در لیگ برتر باشد و با گرفتن نتایج خوب، دوباره نام خود را سر زبان ها بیاندازد. امیر حتی به مسولان ملوان گفته اگر بهشتی هم پول نیاورد، پولی که انزلی چی ها می آورند کافی است و می تواند مشکلات را حل کند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین