ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با عبور از سد ایرانجوان؛ گهر زاگرس دورود به لیگ برتر صعود کرد/سلام لرستان به لیگ برتر



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با عبور از سد ایرانجوان؛

گهرزاگرس به لیگ برتر صعود کرد

تیم‌ فوتبال گهر زاگرس دورود با برتری در دو بازی رفت و برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول برابر ایرانجوان بوشهر، جواز حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور را بدست آورد.

 

دیدار برگشت از مرحله پلی‌آف مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز چهارشنبه با تساوی بدون گل بین دو تیم گهر زاگرس دورود و ایرانجوان بوشهر همراه شد که با این نتیجه و با تساوی یک بر یک بازی رفت، تیم گهر زاگرس موفق شد برای نخستین مرتبه لیگ برتری شده و اولین تیم استان لرستان لقب گیرد که به این مسابقات راه یافته است.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهرداری بروجرد و با قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد، محمد قاسمی‌نژاد، رضا کاردوست و علی واقف از تیم گهر زاگرس و صادق گشنی از تیم ایرانجوان بوشهر از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

 

در بازی رفت دو تیم ایرانجوان بوشهر و گهر زاگرس دورود به تساوی یک بر یک رضایت دادند. مهدی چاه کوتاه‌زاده (45) برای ایرانجوان و محمد غلامین (52) برای  گهر زاگرس در آن مسابقه گلزنی کرده بودند.

 

پیش از این تیم پیکان به عنوان تیم برتر گروه "الف" و تیم آلومینیوم هرمزگان به عنوان تیم برتر گروه "ب" جواز حضور در دوازدهمین دوره لیگ برتر را کسب کرده بودند.

همچنین تیم‌های شاهین بوشهر، شهرداری تبریز و مس سرچشمه کرمان هم از لیگ برتر به دسته اول سقوط کردند. با توجه به سقوط شاهین و ناکامی ایرانجوان باید استان بوشهر را بزرگترین ناکام فصل جاری مسابقات فوتبال لیگ برتر و لیگ دسته اول دانست./ورزش3


ویدیو مرتبط :
شادی بسیار جالب مردم خرم آباد از صعود گهر زاگرس دورود به لیگ برتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی‎های استقلال و گهر در لیگ برتر یک‎روز عقب می‎افتد/درآمد لیگ 35میلیارد تومان است



بهمنی: بازی‎های استقلال و گهر در لیگ برتر یک‎روز عقب می‎افتد/درآمد لیگ 35میلیارد تومان است

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال از به تعویق افتادن بازی‎های استقلال و گهر در لیگ برتر خبر داد.

بهمنی در گفت‎وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اضافه کرد: اگر این تیم‎ها برای به تعویق افتادن بازی‎هایشان درخواست بدهند، در سازمان لیگ بررسی می‎شود و اگر فضا داشته باشیم، یک‎روز بازی‎های این دو تیم به تعویق می‎افتد.

وی تصریح کرد: ما سعی می‎کنیم با تیم‎ها تعامل داشته باشیم و برای بهتر برگزار کردن بازی‎ها و راحتی تیم‎ها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال در پاسخ به سوال ایسنا که چرا کارت‎های خبرنگاران شهرستانی هنوز به آنها تحویل داده نشده، جواب داد: سازمان لیگ در عرض یک هفته کارت‎ها را صادر کرده اما چون می‎خواستیم با وزارت ورزش و جوانان تعامل داشته باشیم، کارت‎ها را به آنها را دادیم که هولوگرام را درج و به خبرنگاران تحویل دهند که تاکنون این کار صورت نگرفته و کم‎کاری از طرف ما نبوده است.

بهمنی با بیان اینکه صدور کارت و ثبت نام خبرنگاران 10 امتیاز از سوی AFC در جهت دادن مجوز به باشگاه‎ها دارد، عنوان کرد: سال قبل فقط 5 امتیاز گرفتیم که آن هم به خاطر صدور کارت بود و چون ثبت نام اینترنتی نبود، 5 امتیاز دیگر را نگرفتیم اما امسال ثبت نام را هم اینترنتی کرده‎ایم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 1600 کارت برای خبرنگاران، گزارشگران، عکاسان، تصویر و صدابرداران صادر کردیم اما امسال وزارت ورزش و جوانان این تعداد را کمتر کرده است.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال در پایان یادآور شد: درآمد لیگ، 4 سال پیش 2 میلیارد تومان بوده اما امسال به 35 میلیارد تومان رسیده است و اگر شرایط اقتصادی سال آینده بهتر شود، این رقم بیشتر هم می‎شود./ایسنا