ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

با اتوبوس به تشییع پاشایی می رویم / مربی بازنده دربی تغییر می کند



اخبار,اخبارورزشی, آتیلا حجازی


 اخبار ورزشی  - حجازی؛
با اتوبوس به تشییع پاشایی می رویم / مربی بازنده دربی تغییر می کند

مربی سابق تیم استقلال گفت: «برای دربی به ورزشگاه نمی روم اما اگر وقت کنم از تلویزیون می بینم.»

  آتیلا حجازی درباره اظهار نظر مرتضی پاشایی که گفته بود دوست دارد مانند ناصر حجازی در اوج محبوبیت بمیرد اظهار داشت: «زمانی که پاشایی این اظهار نظر را انجام داد هرگز فکر نمی کرد این اتفاق برای خودش هم بیافتد. مطمئن باشید در مراسم تشییع وی بیشتر از آنچه خودش فکر می کرد حضور پیدا خواهند کرد و شاهد حماسی مردم از اقشار مختلف اجتماع خواهیم بود. خود ما نیز یک اتوبوس اجاره کرده ایم تا خاندان ناصر حجازی در این مراسم حضور پیدا کنند.»

وی درباره دربی 79 عنوان کرد: «با توجه به موقعیت دو تیم در جدول که هر دو آنها تقریبا در میانه های جدول هستند این بازی حساسیت خاصی ندارد و حساسیت آن بیشتر به خاطر هواداران است. با توجه به نتایج نه چندان خوبی که سرمربیان دو تیم گرفته اند باخت هر یک از این دو تیم به احتمال زیاد منجر به تغییر کادر فنی تیم بازنده خواهد شد. بنابراین هر دو تیم یک بازی محتاطانه را در دستور کار خود قرار می دهند البته تساوی به درد هیچ یک از دو تیم  نمی خورد.»

 حجازی درباره اینکه آیا برای دیدن دربی به ورزشگاه آزادی خواهد رفت بیان داشت: «برای دربی به ورزشگاه نمی روم اما اگر وقت کنم از تلویزیون می بینم. هر چند که دربی های اخیر هیچ جذابیت و هیجانی نداشته و هر وقت آنها را می دیدم خوابم می گرفت. امیدوارم هر دو تیم با ارائه یک بازی خوب باعث شوند تا در نهایت تماشاگران از دیدن آن راضی باشند تا این بار کسی خوابش نبرد.»

 اخبار ورزشی - کاپ
 


ویدیو مرتبط :
صحبت های مربی استقلال و پرسپولیس قبل از دربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مراسم تشییع مرتضی پاشایی


صبح امروز مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمان با حضور خیل علاقه‌مندان از مقابل تالار وحدت برگزار شد.