ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بایدباتیم‌های بزرگترازارمنستان بازی كنیم



 

 

 

بایدباتیم‌های بزرگترازارمنستان بازی كنیم

 

شایعه اخراجم از اوساسونا فقط در رسانه‌های داخلی منتشر شد

نكونام: باید با تیم‌های بزرگتر از ارمنستان بازی كنیم

بازیكن تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای حضور قدرتمندانه در جام ملت‌های 2011 آسیا باید با تیم‌هایی بزرگتر از ارمنستان بازی كنیم.

جواد نكونام كه صبح امروز در تمرین تیم ملی حاضر شد درباره شرایطش برای ادامه حضور در اوساسونا و اینكه گفته می‌شد به علت تاخیر در پیوستن به تمرینات با تیم آماتور و جوانان اوساسونا تمرین كرده است، اظهار داشت: این مسائل تنها در روزنامه‌های ایران مطرح می‌شد. حتی كسانی كه اینجا بودند از من درباره اخبار جدایی‌ام از اوساسونا كه در ایران منتشر می‌شد سوال می‌كردند.

هافبك تیم ملی ادامه داد: قرار بود شجاعی از اوساسونا جدا شود و من هم به توافق اولیه نرسیده بودم. در این مدت سایر گزینه‌ها را بررسی كردم تا شرایط موجود برای حضور در تیم‌های دیگر از جمله پاناتینایكوس را بررسی كنم. به همین دلیل مدتی دیر به تمرینات رسیدیم، اما برگشتیم و با اوساسونا تمدید كردیم.

نكونام افزود: قضیه طوری نبود كه در مطبوعات ما منتشر شد و این‌گونه نبود كه از مسئولان تیم عذرخواهی كرده باشیم و از حضور در تمرینات تیم اصلی منع شویم و با تیم جوانان تمرین كرده باشیم. ما برای یك سال دیگر به توافق رسیدیم و می‌مانیم. در تمرینات پیش فصل هم موفق به گلزنی در اردوی انگلیس شدم.

این بازیكن درباره حضورش در تیم ملی گفت: تیم ملی من را خواست و در تمرینات حضور پیدا كردم.

نكونام تاكید كرد: بازی ایران با ارمنستان در روز فیفا است بنابراین مسئولان اوساسونا نمی‌توانستند برای حضورم در تیم ملی ممانعت به عمل آورند. در آستانه جام ملت‌های آسیا هستیم و در آنجا با حریفان سختی بازی خواهیم كرد بنابراین بهتر است برای آمادگی بیشتر با تیم های بزرگتری نسبت به ارمنستان بازی كنیم.

وی ادامه داد: اگر تیم ملی قبل از سفر به قطر با تیم‌های بزرگ بازی كند بهتر می‌تواند به نقاط ضعف خود پی ببرد.

نكونام در پاسخ به این سوال كه آیا تیم ملی بازیكنان با تجربه را در اختیار دارد یا خیر، گفت: بازیكن با تجربه به معنی واقعی در تیم ملی نیست اگر چه برخی از بازیكنان در باشگاه‌ها چهره‌های سرشناسی هستند. به هر حال نسل جدید از بازیكنان وارد تیم ملی شده و برای بالا رفتن تجربه نیاز به زمان داریم. بنابراین باید صبر كرد تا نسل جدید فوتبال ایران تجربه لازم را به دست آورند.


ویدیو مرتبط :
بیاید بازی كنیم!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی: دوست داشتم در فینال با استقلال بازی كنیم


علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار با ملوان در فینال جام حذفی گفت: در جام حذفی این فصل با تیم‌های اسم و رسم دار بازی کردیم و بازی‌های سختی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار فردا با ملوان در فینال جام حذفی گفت: در جام حذفی این فصل با تیم‌های اسم و رسم دار بازی کردیم و بازی‌های سختی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم. حریف ما در فینال، ملوان است که در لیگ برتر 6 امتیاز برابر این تیم از دست داده‌ایم. اگر آن 6 امتیاز را از ملوان گرفته بودیم جایگاه پرسپولیس در پایان لیگ بسیار بهتر بود. می‌خواهیم در جام حذفی جبران مافات کنیم و در دیدار رفت و برگشت با انجام بازی‌های منطقی پیروز شویم.



وی ادامه داد: ملوان تیم بزرگی است و شایستگی‌هایش را در این فصل نشان داده است. بازی سختی برابر این تیم داریم و برای قهرمان شدن باید این تیم خوب را ببریم.

دایی در مورد اینکه چرا میاچ از ابتدای فصل به کادر فنی اضافه نشد چرا که پس از حضور او پرسپولیس بهتر نتیجه گرفت گفت: باید از تمامی اعضای کادر فنی تیم تشکر کنم، نباید سعی و تلاش آنها را از یاد ببریم. این موفقیت مرهون تلاش تمام اعضای کادر فنی است. من میاچ را با شناخت به کادر فنی اضافه کردم. از بقیه همکارانم هم تشکر می‌کنم. ما سعی می‌کنیم پرسپولیس را به موفقیت برسانیم. در دور رفت نقاط ضعفی داشتیم که در دور برگشت آنها را جبران کردیم و پرسپولیس در دور برگشت نتایج بهتری گرفت.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در صورت قهرمانی در این تیم یک فصل دیگر خواهند ماند یا نه عنوان کرد: تا روز جمعه میهمان پرسپولیس هستم و تا آن روز با این باشگاه قرارداد دارم. بعد از آن من و باشگاه پرسپولیس می‌توانیم در مورد آینده تصمیم گیری کنیم. من شرایطی دارم؛ چه پرسپولیس قهرمان جام حذفی بشود و چه نشود. البته من مطمئن هستم که پرسپولیس قهرمان می‌شود.

دایی تاکید کرد: با انگیزه‌ای که در بین بازیکنان پرسپولیس می‌بینیم ملوان 2 بازی سخت برابر ما خواهد داشت. من فعلا به مسائل دیگر فکر نمی‌کنم و هدفم فقط خدمت است. در طول فصل هم نشان دادم به دنبال چیزی خاصی نیستم و هر چه دارم از لطف بالاسری است و اگر جایگاه کوچکی بین مردم دارم، لطف خداوند است و هدفم هم چیزی جزء خدمت نیست.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه قول قهرمانی در 3 جام را به هواداران داده بود گفت: من هیچ وقت قول قهرمانی ندادم. یک مصاحبه از من بیاورید که در آن قول قهرمانی داده باشم. وقتی قراردادم جمعه این هفته تمام می‌شود چگونه می‌توانستم قول قهرمانی در 3 جام را بدهم آن هم در حالی که مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا در شهریور ماه انجام می‌شود. این حرف‌ها غیر منطقی است.

دایی در مورد حضور هواداران در بازی فردا اظهار داشت: ما روی هواداران حساب دیگری باز کرده‌ایم حضور آنها باعث می‌شود پرسپولیس بهتر بازی کند. همانطور که دیدید در بازی با سپاهان نیز حضور آنها به ما کمک کرد و آنها تیم‌شان را تشویق کردند و اجازه ندادند برخی شعارهای بی‌خودی بدهند. از همه آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم به حمایت‌های بی‌دریغ آنها پاسخ دهیم. کاری به گذشته و مسائل عنوان شده ندارم و انشاالله بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم. افرادی بوده‌اند که نقاط منفی را برجسته کرده‌اند اما برخی نیز همیشه به من لطف داشتند. من به دنبال رکورد شکنی نیستم می‌خواهیم حق پرسپولیس را بگیریم. پرسپولیس شایستگی آن را دارد که در این فصل یک جام قهرمانی به هوادارنش هدیه بدهد.

وی یادآور شد: امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم. گرفتن جشن قهرمانی در تهران یا انزلی فرقی برای ما ندارد زیرا وقتی پرسپولیس قهرمان شود هواداران ما در سراسر ایران خوشحال می‌شوند. به خاطر قراردادی که داشتم تلاش کردم پرسپولیس موفق شود. قبول دارم تیم ما در برخی موارد غرور هوادار را شکسته اما می‌خواهیم تمام این مسائل را به فراموش بسپاریم.

دایی در مورد اینکه در صورت قهرمانی پرسپولیس در این تیم خواهد ماند یا نه گفت: تمام سعی و تلاش من موفقیت است اما اگر کل خواسته های من این بوده باشد، در جا زده‌ام. پس شما باید شاهد درجا زدنم باشید تلاش می‌کنم به عنوان مسئول فنی تیم قهرمان جام حذفی شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چرا برخی بازیکنان از اینکه نمی‌توانند در نشست خبری پیش از مسابقه شرکت کنند و فقط سپهر حیدری در این نشست‌ها حاضر می‌شود گفت: حیدری کاپیتان و بزرگ‌تر تیم ما است و کادر فنی تشخیص می‌دهد چه کسی در نشست‌های خبری حاضر شود. ضمن اینکه باید بگویم من چنین چیزی را در تیمم ندیدم. من در تیمی که کار می‌کنم اجازه نمی دهم چنین‌ اتفاق‌های رخ دهد.

دایی در مورد اینکه برخی تیم‌ها در حال جذب بازیکنان جدید هستند اما پرسپولیس هنوز کاری نکرده است گفت: جایگاه این سخنان اکنون نیست.اجازه بدهید بازی‌ها تمام شود تا بعد.

به گزارش فارس سرمربی پرسپولیس در مورد ضعف خط دفاع این تیم در بازی با فولاد گفت: من راجع کل سیستم دفاعی تیمم‌ صحبت می‌کنم که در نیمه اول آن بازی مشکل داشت. اگر خط هافبک خوب کار می‌کرد مهاجمان حریف با دروازه بان ما تک به تک نمی‌شدند. البته در آن نیمه بازیکنان ما با هوش زیاد خود توپ‌ها را جمع کردند اما در نیمه دوم با صحبت‌هایی که انجام دادم اجازه ندادم مهاجمان فولاد فرصتی نصیب‌شان شود آن هم در حالی که این تیم بهترین خط حمله لیگ را داشت.

دایی گفت: بازی در شرایط بسیار سختی برگزار می‌شد. دمای بیش از 50 درجه و رطوبت بالای 70 درصد و گرد و غبار بسیار شدید اجازه بازی فنی را به تیم‌ها را نمی‌داد. ما چند روز قبل نیز 120 دقیقه برابر سپاهان بازی کردیم و بازیکنان ما از نظر قوای جسمانی تحلیل رفته بودند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دیدارهای اخیر در خط دفاع عملکرد خوبی داشته است. ببینید ما چند گل در دیدارهای اخیر خورده‌ایم. من معتقدم وقتی تیم گل می‌زند همه تیم گل می‌زنند و وقتی گل می‌خوریم همه تیم می‌خورند.

دایی در مورد اینکه دوست داشت از نظر قلبی در فینال با استقلال بازی کند یا ملوان گفت: قلبا دوست داشتم استقلال برابر ملوان پیروز شود تا بار دیگر برابر این تیم در فینال بازی کنیم و من با استقلال روبه رو شوم. البته منکر شایستگی‌های ملوان نمی‌شوم. آنها با انجام بازی منطقی استقلال را شکست دادند و چندین فرصت گلزنی را هم از دست دادند.

منبع : ورزش3