ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باوجود قعرنشینی اما ازسرمربی حمایت می شود!



 

 

باوجود قعرنشینی اما ازسرمربی حمایت می شود!

 

رئیس باشگاه مارسی اعلام کرد به سرمربی تیمش اطمینان دارد و او را در بندر حفظ خواهد کرد.

به نقل از پرا ونس، باشگاه المپیک مارسی اکنون در رده بیستم جدول لیگ فرانسه قرار دارد و در 6 بازی هنوز نتوانسته پیروزی را به‌دست آورد.

وینسنت لبرون در مورد شرایط کنونی باشگاه گفت: جایگاه دشان در باشگاه ثابت است، او مدت طولانی در مارسی خواهد بود و همه تیم به وی اطمینان دارند. هواداران نیز باید به حمایت از او ادامه دهند تا از این مرحله سخت عبور کنیم.

لبرون ادامه داد: مهم‌ترین موضوع این است که ما در انتهای فصل بین تیم‌های بالای جدول خواهیم بود، امروز در انتهای جدول هستیم که این موضوع برای ما خوشایند نیست.

وی خاطرنشان کرد: شرایط خوبی در رختکن باشگاه نداریم، ولی می‌دانیم به زودی این ناکامی‌ها را پشت سر می‌گذاریم.


ویدیو مرتبط :
واکنش عابدینی به قعرنشینی پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه حمایت ازضرغامی



ضرغامی


دبیر کمیته سیاسی فراکسیون خط امام(ره) در تذکری آیین نامه یی در صحن علنی مجلس افشا کرد بیانیه یی که جمعی از حامیان احمدی نژاد در حمایت از عملکرد صدا و سیما در دهه فجر با امضای ۲۶۰ قرائت کردند، بیشتر از ۲۱۶ امضا نداشته و بسیاری از این امضاها تکراری بوده که برخی نمایندگان امضای خود را پس گرفته یا اصلاً اسامی قابل خواندن نبوده است.

به گزارش پارلمان نیوز، در جلسه علنی دیروز مجلس، جمشید انصاری با اشاره به بیانیه حمایت از عملکرد صدا و سیما در دهه فجر که بلافاصله پس از انتقادات سیدحسن خمینی از ضرغامی توسط حامیان دولت در مجلس جمع آوری شد و به گفته غفوری فرد، عضو هیات رئیسه با ۲۶۰ امضا قرائت شد، گفت؛ «آقای غفوری تعداد امضاهای این بیانیه را ۲۶۰ امضا اعلام کردند اما با توجه به اعتراضاتی که از سوی برخی نمایندگان به تعداد امضاها بود با پیگیری بنده و یکی از دوستان از اداره تدوین در مشروح مذاکرات تعداد امضاها ۲۱۶ نفر است.» نماینده زنجان ادامه داد؛ با پیگیری که صورت گرفت مشخص شد ۴۱ امضا تکراری بوده و دو امضا اصلاً خوانا نیست. سه نفر از نمایندگان نیز امضای خود را پس گرفته اند. دبیر کمیته سیاسی فراکسیون خط امام(ره) گفت؛ با توجه به اینکه این بیانیه ۲۱۶ امضا داشته نه ۲۶۰ امضا به نظر می رسد، هیات رئیسه مجلس باید راهکاری پیدا کند که امضای بیانیه ها در صحن علنی از یک نظم و اطمینان لازم برخوردار باشد. وی با بیان اینکه زمانی که امضای بیانیه ها به اواخر جلسه کشیده می شود، احتمال کنترل امضاها امکان پذیر نیست و گاهی امضاها تکراری می شود، تصریح کرد؛ به نظر می رسد قرائت بیانیه ها باید قبل از نطق ناطقین باشد تا قابل کنترل باشد و اگر زمان آن قابل انتقال نیست باید بماند برای یک روز بعد تا با اطمینان باشد. انصاری خاطرنشان کرد؛«برخی دوستان که متخصص جمع امضا برای بیانیه ها هستند حتی متن بیانیه را به نمایندگان نشان نمی دهند و امضا جمع می کنند.» وی ادامه داد؛ برخی از همکاران هم که به فکر امضاهای بیشتر هستند با امضاهای تکراری در پای بیانیه که موجب اعتراض همکاران می شود شأن مجلس را پایین آورده و لطمه می زنند که موجب وهن مجلس است.

● پاسخ باهنر به انصاری

محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به تذکر انصاری گفت؛ اینکه گفتید برخی همکاران به دنبال امضای بیشتر برای بیانیه ها هستند و موجب وهن مجلس می شوند در شأن نمایندگان نیست. وی تاکید کرد؛ اما بخش اول تذکر شما قابل تامل است و به نظر می رسد باید یک سامانه یی تهیه و تعریف شود تا بیانیه ها با دقت در جلسه علنی قرائت شوند. باهنر گفت؛ برخی از بیانیه ها مناسبتی هستند که باید در همان روز قرائت شود و تاخیر در قرائت آن و موکول شدن به فردا امکان ندارد. گاهی نیز برای تسریع در کار چند نفر از همکاران با یکدیگر اقدام به جمع آوری امضا می کنند که گاهی موجب می شود امضاها تکراری شود.