ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بانوی دونده خراسان درگذشت + عکس



اخبار,اخبار ورزشی,ریحانه بهشتی

این ورزشکار جوان که در گذشته کارت اهدای عضو خود را نیز گرفته بود، با اهدای اعضای بدن خود به چندین بیمار نیازمند، به آن‌ها زندگی دوباره بخشید.

 ریحانه بهشتی از ورزشکاران و مربیان دوومیدانی خراسان رضوی که در مسابقات کشوری نیز دارای عناوین مختلف بود. وی بامداد دوشنبه گذشته بر اثر سکته مغزی به بیمارستان فارابی مشهد منتقل شد اما پس از عمل جراحی به هوش نیامد.

تلاش پزشکان نیز برای این ورزشکار مشهدی که در مقطع ابتدایی در منطقه رضویه مشهد به عنوان معلم ورزش فعالیت می کرد، فایده ای نداشت تا وی به مرگ مغزی دچار شود.

این بانوی ورزشکار با اخلاق ، چند سال قبل اقدام به عضویت در خانواده اهدا کنندگان عضو کرده بود و به همین خاطر پس از محرز شدن مرگ مغزی اش و با موافقت خانواده‌اش، این ورزشکار شب گذشته به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل شد تا فردا اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شود.

ریحانه بهشتی دارای دختری 11 ماهه به نام مهتا عجمی‌نژاد است و همسرش حامد عجمی نژاد نیز معلم ورزش است. همچنین برادر این بانوی ورزشکار نیز در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت نائل شده بود.

وجیه موسوی مادر این بانوی ورزشکار و مادر شهید پرویز بهشتی، در گفت‌وگو با فارس درباره اهدا اعضای بدن دخترش به بیماران نیازمند گفت: این کاری است که دخترم نیز قلبا راضی به انجامش بود و پیش از این اتفاق نیز کارت اهدا عضوش را دریافت کرده بود.

وی ادامه داد: از حالا به بعد باید دختر 11 ماهه ریحانه را بزرگ کنم و امیدوارم که او هم همچون مادرش مایه مباهات ما شود. ما راضی به رضای خدا هستیم و از این دست فداکاریها و ایثارگری ها در خانواده شهدا کم نیست.

 

اخبار,اخبار ورزشی,ریحانه بهشتی

 

اخبار ورزشی  - فارس


ویدیو مرتبط :
به بهانه ی درگذشت ناگهانی بانوی دونده ی ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«بانوی غبارآلود» درگذشت +عکس


عکس چیز غریبی است، یک لحظه از زمان و مکان را برای همیشه منجمد و جاودانه می‌کند و می‌تواند باعث شهرت آدم‌های معمولی هم بشود.

وبسایت یک پزشک - علیرضا مجیدی: عکس چیز غریبی است، یک لحظه از زمان و مکان را برای همیشه منجمد و جاودانه می‌کند و می‌تواند باعث شهرت آدم‌های معمولی هم بشود.

بعد از ۱۱ سپتامبر و افتادن یکی از برج‌های تجارت جهانی، عکاسی به نام «استن هوندا» متوجه خانمی شد که با لایه ضخیمی از گرد و غبار پوشیده شده و یک حالت شبه‌سنگی پیدا کرده است. این عکاس، عکسی از خانم که «مرسی بوردرز» نام داشت، گرفت.

این عکس بسیار جلب توجه کرد، تا حدی که اسم این خانم را که در آن موقع ۲۸ ساله بود، بانوی غبارآلود گذاشتند.

متأسفانه بعد از حادثه، این خانم افسرده و معتاد به الکل و مواد مخدر شد. او گرچه بعدا اینها را ترک کرد، اما کارش را در بانک آمریکا از دست داد و تا آخر عمر در یکی از فقیرنشین‌ترین مناطق نیویورک زندگی کرد.

بعد از آن مبتلا به سرطان معده شد و سرانجام روز دوشنبه، خانواده او در فیس‌بوک، خبر مرگ‌اش را منتشر کردند.

خانمی که عکس شاخص «بانوی غبارآلود» پس از حادثه ۱۱ سپتامبر از او گرفته شده بود، به خاطر ابتلا به سرطان درگذشت

خانمی که عکس شاخص «بانوی غبارآلود» پس از حادثه ۱۱ سپتامبر از او گرفته شده بود، به خاطر ابتلا به سرطان درگذشت