ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بالاك:تلاش می‌كنم سریع‌تربه تیم ملی بازگردم



 

 

بالاك:تلاش می‌كنم سریع‌تربه تیم ملی بازگردم

 

بالاك: تلاش می‌كنم سریع‌تر به تیم ملی بازگردم

هافبک و کاپیتان تیم ملی فوتبال آلمان گفت: تلاش می‌کنم هرچه سریع‌تر به تیم ملی بازگردم.

میشاییل بالاک اظهار داشت‌: در بازی هفته اول بوندس‌لیگا مقابل بروسیادورتموند موفق شدم در زمین حضور پیدا کرده و اولین بازی‌ام را در لیگ پس از چهار سال دوری انجام دهم. برنده شدیم؛ ولی هنوز برخی مشکلات دارم که باید سریع‌ رفع کنم و به تیم ملی بازگردم.

این هافبک 33 ساله پیش از جام‌جهانی 2010 به علت مصدومیت شدید بخت حضور در این پیکارها را از دست داد. وی در عین حال از چلسی انگلیس جدا شد و به بایرلورکوزن که ابتدای دهه اخیر برایش بازی می‌کرد، ملحق شد.

وی افزود: فرصت زیادی تا مسابقات تیم ملی باقی نمانده است. باید بیشتر تمرین کنم تا با ایجاد هماهنگی کافی با لورکوزن، بتوانم به تیم ملی بازگردم. مقدماتی جام‌ملت‌های اروپا را در پیش داریم که می‌خواهم همچون گذشته به تیم کشورم کمک کنم.

این بازیکن در اولین بازی فصل جاری برابر دورتموند برد 2 بر صفر را تجربه کرد.


ویدیو مرتبط :
از تاکید وزارت ورزش بر اردوی تیم های ملی تا حواشی قهرمانی تیم ملی تکواندو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فتح‌الله‌زاده: تلاش می‌کنم مجیدی را به تیم ملی برگردانم



 

 

فتح‌الله‌زاده: تلاش می‌کنم مجیدی را به تیم ملی برگردانم

 

سرپرست باشگاه استقلال هنوز هم از جوسازیهایی که علیه این تیم می‌شود سخن می‌گوید و معتقد است همین جوسازیها باعث شد تا مشکلاتی برای استقلالیها ایجاد شود.

"علی فتح‌الله‌زاده" در مورد حضور پیدا نکردن هوارمحمد در تهران گفت: ما با این بازیکن قرارداد بستیم و حالا که او به تهران نیامده تا در تمرین استقلال شرکت کند ما از حق خودمان نمی‌گذریم و این موضوع را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: تا هفته آینده به هوار محمد فرصت داده‌ایم تا مشکل  را حل کند و در تمرین استقلال حضور یابد در غیر این صورت از او به FIFA شکایت می‌کنیم زیرا این بازیکن جای یک بازیکن خارجی را در فهرست ما پر کرده و نیامدن او برای ما مشکل‌ساز خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال تصریح کرد: ما اصلا نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده که هوارمحمد از حضور در استقلال پشیمان شده البته این موضوع تقصیر باشگاه پرسپولیس نیست و آنها به دنبال گرفتن حق خود هستند.

فتح‌الله‌زاده در مورد مصدومان زیاد استقلال گفت: این هم از شانس بد ما است که با این مصدومیتهای پی در پی روبه‌رو شده‌ایم. امیدوارم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود تا با قدرت کامل به مصاف حریفان برویم.

وی همچنین پیرو دعوت شدن "فرهاد مجیدی" به تیم ملی افزود: هنوز چیزی مشخص نیست و فعلا  نمی‌توانیم در این خصوص صحبتی انجام دهیم.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اگر فرهاد به تیم ملی دعوت شود تلاش می‌کنم او را به تیم ملی برگردانم زیرا به خوبی می‌دانم مجیدی سرباز تیم ملی است البته باید تمام شرایط برای حضور این بازیکن در تیم ملی فراهم باشد.

فتح‌الله‌زاده پیرو انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: در شرایط کنونی فرصت از دست می‌رود و آنچه مهم است موفقیت تیم ملی در رقابتهای جام ملتها است و با توجه به اینکه قطبی تصمیم گرفته از ایران برود و حتی تیم فصل آینده خود را نیز انتخاب کرده باید با برنامه‌ریزی پیش برویم تا مربی بزرگی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد مسائل داوری دیدارهای اخیر خاطرنشان کرد: با این جوسازیهایی که علیه استقلال انجام شد مشکلاتی برای ما به وجود آمد و امیدوارم این جوسازیها ادامه نداشته باشد.

وی گفت: آنقدر گفتند که داوریها به نفع استقلال است و جوسازی کردند که در دیدار مقابل شاهین بوشهر و شهرداری تبریز پنالتیهای ما دیده نمی‌شود و یک گل سالم هم مردود اعلام می‌شود. در هر صورت جو را به سمتی بردند که ما متضرر شدیم و امیدوارم این جریانات به پایان رسیده باشد.

فتح‌الله‌زاده در خاتمه پیرو وضعیت میلاد میداودی گفت: دیگر چیزی از پای میداودی باقی نمانده و مصدومیتش آنقدر شدید بود که مهاجم ما با مصدومیت بسیار بدی روبه‌رو شد. این مصدومیت باعث شد تا میلاد جام ملتها و بازیهای استقلال را از دست بدهد و این موضوع در فوتبال او تأثیرگذار خواهد بود.