ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باقری: شاگرد یکی از بهترین مربیان شده‌ام


هافبک جدید تیم فوتبال استقلال تهران درباره انتخاب این تیم توضیحاتی داد و گفت: خوشحالم که شاگرد یکی از بهترین مربیان ایران شده‌ام.

خبرگزاری مهر: فرشید باقری با ابراز رضایت از پیوستن به تیم فوتبال استقلال تهران گفت: خوشحالم که به تیم استقلال آمدم. من از چند تیم پیشنهاد داشتم اما پس از صحبت با دوستانم و حضور منصوریان در استقلال به این نتیجه رسیدم که به این تیم بیایم و شاگرد یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشور بشوم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا با وجود مذاکره با باشگاه پرسپولیس به این تیم نرفت، گفت: پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است اما به این نتیجه رسیدم که با آبی پوشان قرارداد ببندم و در این تیم فوتبالم را ادامه بدهم.

هافبک جدید تیم استقلال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهم به اعتمادسرمربی استقلال پاسخ بدهم.


ویدیو مرتبط :
مربیان پیشاهنگی-مهندس رضامصطفی نژاد ارومیه-وسایر مربیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كرمانی و باقری مربیان جدید پرسپولیس


با درخواست محسن عاشوری، مرتضی کرمانی مقدم و نادر باقری از تمرین بعدازظهر امروز (شنبه) به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهند شد.

ایسنا: با درخواست محسن عاشوری، مرتضی کرمانی مقدم و نادر باقری از تمرین بعدازظهر امروز (شنبه) به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهند شد.

محسن عاشوری در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس با اعلام این مطلب افزود: با توجه به اینکه کار با توپ از بعدازظهر امروز سهم بیشتری از تمرینات را به خود اختصاص خواهد داد با درخواست من و با موافقت باشگاه قرار بر این شد که آقایان مرتضی کرمانی مقدم و نادر باقری که از پیشکسوتان پرسپولیس هستند به کادر فنی تیم ملحق شوند.

مرتضی كرمانی مقدم در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 در پرسپولیس بازی می‌كرد و نادر باقری هم در دهه 70 دروازه‌بان پرسپولیس بود.