ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باقری، منافی، ‌غلامپور، فروزانی و دایی در آستانه نشستن روی نیمکت پرسپولیس



دایی دستیارانش را معرفی کرد

باقری، منافی، ‌غلامپور، فروزانی و دایی در آستانه نشستن روی نیمکت پرسپولیس

علی دایی نام دستیاران خود را به باشگاه پرسپولیس معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس دستیاران خود را بالاخره معرفی کرد.

دستیاران دایی شامل کریم باقری، بهزادغلامپور، فروزانی،‌جواد منافی و محمد دایی هستند.

همچنین به احتمال فراوان مولایی نیز برای همکاری دعوت خواهد شد. این دستیاران امروز به باشگاه معرفی شده و قرار است مقدمات قرارداد آنها آماده شود تا قبل از تمرینات سه‌شنبه به امضای طرفین برسد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
خوشحالی دایی و غلامپور پس از گلزنی صبای قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروانی و درخشان در آستانه حضور روی نیمکت پرسپولیس/ گل محمدی:ما را به خیر و آقایان را به سلامت!



سرمربی پرسپولیس,سرمربی جدید پرسپولیس,اخبار جدید پرسپولیس

مایلی‌کهن و ابراهیم‌زاده دیگر شانسی ندارند

پیروانی و درخشان در آستانه حضور روی نیمکت پرسپولیس/ این دو کنار یکدیگر می‌نشینند؟

حمید درخشان و افشین پیروانی به عنوان گزینه‌های نهایی پرسپولیس برای حضور روی نیمکت فصل آینده این تیم برگزیده شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جلسات کمیته فنی پرسپولیس که بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی برگزار شد نام چهار گزینه مطرح شد که در پایان پس از رای‌گیری‌های انجام شده، نام مایلی‌کهن و ابراهیم‌زاده از دور رقابت‌ خارج و حمید درخشان و افشین پیروانی به عنوان دو گزینه سرمربیگری تیم انتخاب شدند.

البته با توجه به تاکید هیئت مدیره و کمیته فنی، به علی پروین ماموریت داده شده تا صحبت‌های لازم را برای همکاری این دو نفر کنار یکدیگر با آنها انجام دهد که قرار است تا روز دوشنبه پروین در جلساتی با این دو نفر شرکت و تصمیم نهایی را در خصوص سرمربی تیم بگیرد.

با تایید کمیته فنی قرار است دو پیشکسوت دیگر قرمزپوشان نیز به عنوان دستیار کنار این دو نفر بنشینند که پس از انتخاب سرمربی، این دو نفر نیز مشخص خواهند شد.

موبایل کریمی خاموش است، خبری از او ندارم

گل‌محمدی: نمی‌خواستم تراژدی استیلی و دایی تکرار شود/ ما را به خیر و آقایان را به سلامت!

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه می‌توانست در این تیم بماند گفت: نمی‌خواستم تراژدی دایی و استیلی تکرار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم در خصوص اتفاقاتی که بعد از دیدار پرسپولیس و سپاهان رخ داد اظهار داشت: متأسفانه بعد از بازی فینال شرایطی به وجود آمد که همه مسائل را می‌دانند. بعد از اینکه نتوانستیم قهرمان شویم انتقاداتی مغرضانه صورت گرفت که انگار همه منتظر بودند من ببازم و شروع به انتقاد کنند.

وی افزود: همین آقایان شرایطی را به وجود آوردند که رویانیان کمیته فنی تشکیل بدهد و دوستان هر صحبتی که دلشان می‌خواست انجام دادند که اتفاقا یک طرفه بود. صحبت‌های زیادی مطرح شد که اصلا حقیقت نداشت و یکی از این صحبت‌ها از آنجایی که شروع شد که من در برنامه 90 گفتم بحرانی‌ترین پرسپولیس چند سال اخیر را تحویل گرفتم. اما طوری از من انتقاد کردند که من به صحبت‌هایم در برنامه 90 شک کردم و در تماس با فردوسی‌پور خواستم تا فیلم را بازبینی کند و ببیند که آیا من گفتم که بدترین پرسپولیس تاریخ یا بحرانی‌ترین پرسپولیس تاریخ.

گل‌محمدی تأکید کرد: فردوسی‌پور تایید کرد که من گفته‌ام بحرانی‌‌ترین پرسپولیس تاریخ را تحویل گرفتم. انصافا هم درست این حرف را زدم چون تیم دوازدهم جدول را به من دادند و اگر خوب نتیجه گرفتیم به خاطر عنایت خدا بود.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: هنگامی که آمدم، مقابل ملوان به میدان رفتیم و اگر همان بازی را یک بر صفر می‌باختیم همه می‌گفتند آفرین چون آنقدر از این تیم ناامید شده بودند اما 6 گل‌زدیم و انتظار هواداران را بالا بردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از شما برای حضور در جلسه کمیته فنی دعوت شد یا خیر گفت: من به کمیته فنی دعوت نشدم و متأسفانه آنها یک طرفه به قاضی رفتند.

سرمربی مستعفی تیم پرسپولیس در ادامه در خصوص اینکه نظر بازیکنان نسبت به استعفای شما چیست، گفت: همه بازیکنان ناراحت هستند و به من می‌گویند مگر ما بد نتیجه گرفتیم. ما در جایگاه ششم قرار داریم و تا فینال جام حذفی هم بالا رفتیم. در آن بازی هم روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم.

نیلسون در کل فصل این گونه گل نخورده بود و برای من قابل هضم نیست که یک دروازه‌بان دو گل به یک شکل آن هم از زاویه بسته دریافت کند.

وی در خصوص اینکه تجربه‌اش از نیم‌فصل حضور در پرسپولیس به عنوان سرمربی چه بود، عنوان کرد: من در نیم فصل دوم با پرسپولیس موفق شدم چون سه ماه در کنار ژوزه حضور داشتم و بازیکنان را می‌شناختم. متأسفانه تیم نامتعادل بسته شده بود و 7 مهاجم داشتیم و اصلا هافبک دفاعی نداشتیم. در بین دو نیم فصل تیم را متعادل کردیم و درست است که قهرمان نشدیم ولی تجربه خوبی کسب کردیم. من یک مربی جوان هستم و به کارم علاقه‌مند اما قضاوت را نباید براساس یک بازی مطرح کرد من فکر می‌کنم ناجوانمردانه قضاوت کردند.

سرمربی مستعفی پرسپولیس در خصوص انتقاداتی که پیرامون عدم برخورد جدی با بعضی از بازیکنان از او شده است، گفت: تیم ما شرایط خاصی داشت و اگر برخورد جدی نکردم به این خاطر بود که در آستانه فینال بازیکنان به ما کمک کنند. اما نکته‌ای است که باید بگویم اگر می‌خواستم در پرسپولیس بمانم می‌توانستم این کار را انجام دهم. می‌توانستم برنامه بدهم و رویانیان با کمیته فنی درگیر می‌شد و همان تراژدی دو سال پیش که در خصوص دایی و استیلی رخ داد تکرار می‌شد اما چون پرسپولیس این تجربه تلخ را قبلا کسب کرده بود دست رویانیان را باز گذاشتم و نیتم برای استعفا خیر بود.

گل‌محمدی با تاکید بر اینکه از برخی پیشکسوتان پرسپولیس دلخور است گفت: من گله دارم چون آنها انتقاداتی مغرضانه کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است به عنوان نفر دوم با پرسپولیس کار کند گفت: مطمئنم این مسئله را قبول نمی‌کنم.

گل‌محمدی در خصوص سفرش به تبریز گفت: رویانیان تماس گرفت و اعلام کرد که خوبیت ندارد پرسپولیس بدون مربی به تبریز برود. به خاطر پرسپولیس غرورم را زیر پا گذاشتم که تیم بدون مربی مقابل تراکتور به میدان نرود. امیدوارم این بازی تمام شود و ما را به خیر و آقایان را به سلامت. در این بازی پروویچ، رضایی، نیلسون، قاضی و کریمی را به دلایل مختلف در اختیار نداریم.

وی در خصوص اینکه از علی‌ کریمی خبر دارد یا خیر گفت: چند بار با او تماس گرفتم اما تلفنش خاموش و حتی به او پیامک زدم اما خبری نشد.

وی در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: امیدوارم آنها از مربی آینده تیمشان حمایت کنند و همین‌ که از من نیز حمایت کردند تشکر می‌کنم اما از مسئولان می‌خواهم که به پای مربی آینده‌شان بایستند چون عدم ثبات مدیریت است که پرسپولیس را خراب می‌کند./فارس