ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه الهلال:آقای قلعه‌نویی کاروان شلوغ استقلال عامل تاخیر بود نه باشگاه الهلال



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

نامه اعتراض آمیز باشگاه الهلال به AFC:

آقای قلعه‌نویی کاروان شلوغ استقلال عامل تاخیر بود نه باشگاه الهلال

باشگاه الهلال در آستانه بازی با استقلال در پاسخ به انتقادات سرمربی آبی‌پوشان نامه اعتراض‌آمیزی به AFc ارسال کرده است.

به گزارش  فارس و به نقل از روزنامه الوطن عربستان، مدیر باشگاه الهلال فهد المفرج گفته که تیمش باید استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهد تا به جمع 16 تیم بتواند صعود کند.

وی مدعی شده که الهلال در دیدار رفت بازی را در اختیار داشته و استقلال برخلاف جریان بازی این تیم را شکست داده است.

وی در ادامه تاکید کرده تیم الهلال روحیه خود را دوباره به دست آورده و با قدرت در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت.

مدیر باشگاه الهلال در پاسخ به اظهارات امیر قلعه نویی، سرمربی استقلال که از اتفاقات رخ داده در فرودگاه ریاض و نحوه میزبانی مسئولان باشگاه الهلال انتقاد کرده و به نوعی خواسته بود که به این رفتارها باید متقابلا پاسخ داد،‌ دوباره انتقاد کرد و خبر داد مسئولان باشگاه عربستانی یک نامه رسمی به AFC فرستاده‌اند که در آن به صحبت های قلعه نویی اعتراض کرده‌اند.

روزنامه الوطن در این زمینه نوشت: قلعه نویی درحالی این سخنان را گفته که کاروان ایرانی باشگاه استقلال در سفر به عربستان به این دلیل در فرودگاه ریاض به دلیل تدابیر امنیتی و حضور 80 نفر از جمله بازیکنان، کادر فنی، کارکنان اداری تیم و خبرنگاران بوده است.

این روزنامه ادامه داده است: کاروان شلوغ استقلال که بیشتر آنها خارج از بازیکنان و اعضا کادرفنی بود، باعث تاخیر شد چرا که کنترل کردن این تعداد مسافر پرشمار در فرودگاه به دلیل مسایل امنیتی زمان‌بَر است و نمی توان خیلی سریع کار آنها را انجام داد،‌در واقع شلوغی کاروان استقلال عامل معطلی در فرودگاه بود نه کارشکنی مسئولان باشگاه الهلال یا مسئولان فرودگاه ریاض./فارس

 

 

 


ویدیو مرتبط :
تشویق به سبک لیدرهای باشگاه الهلال عربستان!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه الهلال از فدراسیون فوتبال خواست تهدید قلعه‌نویی را پیگیری کند/قلعه نویی:با میهمان‌نوازی آنها را شرمنده می‌کنیم



شیطنت سعودی‌ها قبل از سفر به تهران آغاز شد

باشگاه الهلال از فدراسیون فوتبال خواست تهدید قلعه‌نویی را پیگیری کند

رئیس باشگاه الهلال از مسئولان فدراسیون فوتبال عربستان خواست تهدید امیر قلعه‌نویی را جدی گرفته و آن پیگیری کند.

 

امیر قلعه نویی,اخبار ورزشی

به گزارش فارس، روزنامه عربستانی الیوم در آستانه دیدار حساس برگشت تیم های استقلال ایران و الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خبری را منتشر کرد که گویی مقامات سعودی پس از شکست نماینده‌شان در ریاض، این بار در آستانه سفر به تهران می خواهند حاشیه سازی کنند و شیطنت خود را در این زمینه آغاز کرده اند.

عبدالرحمن بن مساعد، رئیس باشگاه الهلال عربستان با اعلام شکایتی به فدراسیون فوتبال عربستان خواستار پیگیری آنچه که تهدیدهای امیر قلعه نویی، سرمربی تیم استقلال نامیدند، شدند.

از طرف دیگر عبدالکریم الجاسر مسئول رسانه‌ای باشگاه نیز اعلام کرده که تاخیر استقلال در فرودگاه خارج از اختیار باشگاه بوده است.

عبدالرحمن مساعد تاکید کرده که فدراسیون باید صحبت های قلعه نویی را بررسی کند.

وی با ابراز ناراحتی شدید از شکست مقابل استقلال در دیدار رفت گفته که تیمش بازی را در اختیار داشته ولی بازیکنان نتوانستند از فرصت استفاده کنند.

وی تصریح کرد که در دنیای فوتبال قانونی است که در آن تیمی که گل نزند گل می‌خورد و این اتفاق برای ما افتاد.

دیدار برگشت تیم های استقلال و الهلال سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

کار ما تازه آغاز شده است

قلعه‌نویی: تا به حال اینقدر کارشکنی ندیده بودیم/ با میهمان‌نوازی آنها را شرمنده می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تا به حال اینقدر از عربستانی‌ها کارشکنی ندیده بودیم.

به گزارش  فارس، امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در خصوص پیروزی تیمش مقابل الهلال در ریاض اظهار داشت:ما بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و الهلالی ها قبل از بازی هر کاری انجام دادند تا برنده از زمین خارج شوند.

وی افزود: متاسفانه پیش از بازی استادیوم را عوض کردند و مکان بازی را به داخل شهر تغییر دادند و این همه کارشکنی را تا به حال از عربستانی ها ندیده بودم. انصافا در این همه سال اینقدر توسط عربستانی ها اذیت نشده بودم اما ما با میهمان نوازی در تهران آنها را شرمنده خواهیم کرد.

قلعه نویی در خصوص اینکه این پیروزی می تواند در صعود استقلال به دور بعد تاثیر گذار باشد گفت:من کمترین نقش را در این نتیجه داشتم و بازیکنان بیشترین تلاش را از خودشان نشان دادند اما استقلال در این بازی نشان داد تیم بزرگی است زیرا وقتی در آن شرایط از حریف عقب بیفتید سخت است که بتوانید بازی را برگردانده و برنده شوید.

وی تاکید کرد: ما می دانستیم الهلال روی ضربات ایستگاهی دچار مشکل است و در عمق دفاع می توان از روزنه های آنها عبور کرد به همین خاطر روی همین دو نقطه کار کردیم و به لطف خدا به گل رسیدیم.

سرمربی تیم استقلال با تعریف از بازیکنان تیم خود گفت: دست تک تک بازیکنانم را می بوسم که غیرت کردند و باز هم نشان دادند می توانند در روزهای سخت خود را نشان دهند. البته کار ما تازه آغاز شده زیرا دور برگشت بازی ها حساس تر است و قطعا الهلال در همین بازی تهران با تمام قوا به تهران می‌آید و به فکر گرفتن نتیجه خواهد بود.

وی در پایان گفت: تمریناتمان را آغاز خواهیم کرد تا برای دیدار حساس روز سه شنبه آماده شویم. امیدوارم مردم مثل بازی با سپاهان به ورزشگاه بیایند و از تیمشان حمایت کنند و ما هم با کسب نتیجه ای خوب حضور آنها را جبران کنیم./فارس