ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه استقلال پولم را نداد و به کویت برگشتم



 اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

 بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال دلیل ترک این تیم را مشکلات مالی و عدم دریافت مطالباتش عنوان کرد.

به گزارش مهر، ولید علی بازیکن کویتی پیشین تیم فوتبال استقلال این روزها به عنوان تحلیل‌گر مسابقات فوتبال در شبکه سوم تلویزیون عراق مشغول به کار است.

وی در مصاحبه‌ای به دلایل بازنشستگی‌اش از فوتبال  پرداخت و همچنین در خصوص حضور کوتاه مدتش در تیم استقلال صحبت کرد. ولید علی با بیان اینکه از سال ۲۰۰۳ پیشنهادات زیادی از باشگاه‌های عربستان، قطر و امارات با مبالغ وسوسه کننده داشته است، گفت: حتی یک پیشنهاد هم از باشگاه یونانی داشتم ولی باشگاه الکویت از من خواست که در این تیم بمانم و من هم موافقت کردم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا با این حساب باشگاه استقلال را برای بازی انتخاب کردید؟ افزود: پیشنهاد استقلال خیلی بزرگ بود. در آن زمان مرزوق غانم به من اجازه داد که حضور در استقلال را تجربه کنم. در نهایت فقط سه بازی برای استقلال به میدان رفتم که در بازی اول پاس گل دادم و در بازی دوم گلزنی کردم.

ولید علی در پاسخ به این سئوال که با این حساب علت بازگشتت به لیگ کویت بعد از حضور کوتاه مدت در استقلال چه بود؟ گفت: من زمانی به کویت برگشتم که متوجه شدم استقلال مشکلات مالی دارد و وقتی که مطالباتم پرداخت نشد، کاملا از این مشکل مطمئن شدم. برای همین تصمیم گرفتم به کویت برگردم.


 اخبار  ورزشی  -  مهر 


ویدیو مرتبط :
دانلود رایگان وقتی برگشتم|FULL HD|HQ|HD|4K|1080|720|480|وقتی برگشتم|وقتی برگشتم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی باشگاه استقلال هیچ مسئولی ندارد



 

وقتی باشگاه استقلال هیچ مسئولی ندارد

 

بلاتكلیفی ادامه دارد

وقتی باشگاه استقلال هیچ مسئولی ندارد

با توجه به استعفای دسته‌جمعی اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال اكنون این باشگاه بدون مسئولی كه حق امضا داشته باشد در حال اداره شدن است.

استعفای دسته جمعی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و كناره گیری واعظ آشتیانی از مدیرعاملی در حساس ترین روزهای نقل و انتقالات باعث شده این روزها باشگاه استقلال بدون مسئولی كه حق امضا داشته باشد، اداره شود.

هادی مباشری؛ معاون پشتیبانی و مالی در شرایط فعلی تنها مسئولی است كه با وجود اتمام قرارداد خود با این باشگاه به امور روزمره استقلال می پردازد.
وی البته حق امضا ندارد و به همین دلیل روند نقل و انتقالات در این باشگاه كاملا در ركود است.
گفته می شود قرار است امروز سازمان تربیت بدنی تكلیف هیات مدیره جدید این باشگاه را مشخص كند...../تحلیل:فارس