ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه استقلال پلمب شد!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه استقلال

 

  اخبار ورزشی - با شکایت شهرداری تهران
باشگاه استقلال پلمب شد!

  ساختمان باشگاه استقلال با شکایت شهرداری تهران پلمب شد.

بهرام افشارزاده با تایید خبر پلمب دو طبقه از محل باشگاه استقلال گفت: شهرداری در دوره مدیریت فتح‌الله‌زاده اخطارهایی به باشگاه داده بود که این محل مسکونی است و نباید کاربری اداری داشته باشد.

وی افزود: در دوره مدیریت من هیچ گونه اخطاری از شهرداری نیامد اما امروز ماموران شهرداری آمدند و باشگاه را پلمب کردند.

افشارزاده همچنین گفت: در صدد هستیم با نامه نگاری این مشکل را امروز حل کنیم، ولی واقعا نمی‌دانم که باید چه کار کنیم. محل باشگاه اینجاست و می‌گویند مسکونی است و نباید از آن استفاده کنید. واقعا نمی‌دانم باید چه کار کنیم.

 

 اخبار ورزشی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
پلمب و فک پلمب دانشکده خبر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلمب باشگاه استقلال باز شد


با تلاش دو عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال پلمب باشگاه استقلال برای یک هفته باز شد.

خبرگزاری فارس: در پی پلمب باشگاه استقلال پندار توفیقی در شهرداری منطقه دو حضور پیدا کرد تا بتواند مجور یک هفته ای برای باز شدن پلمب باشگاه دریافت کند تا وزارت ورزش با مشخص کردن اسپانسر تیم این مشکل را حل کند.

حضور توفیقی در شهرداری و تماس رضا نثاری دیگر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که خود شهردار منطقه 19 تهران است باعث شد تا شهردار منطقه دو مجور باز شدن پلمب باشگاه را برای مدت یک هفته بدهد.

صبح امروز ماموران شهرداری به دلیل اینکه این باشگاه بابت تغییر کاربری از مسکونی به تجاری 700 میلیون تومان به شهرداری داده نشده این باشگاه را پلمب کردند.