ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه استقلال از خسرو حیدری شکایت کرد



 

باشگاه استقلال از خسرو حیدری شکایت کرد

 

باشگاه استقلال از خسرو حیدری شکایت کرد

باشگاه استقلال به دنبال اظهارات خسرو حیدری بازیکن جدید تیم فوتبال سپاهان، از این بازیکن به دادگاه شکایت کرد.

باشگاه استقلال پس از رد و بدل شدن بیانیه ها و مصاحبه های بین این باشگاه اعلام کرد: « در پی صحبت‌های نامربوط خسرو حیدری و اتهامات واهی او نسبت به مسئولین باشگاه استقلال، کمیته حقوقی این باشگاه از این بازیکن به دادگاه شکایت کرد.

کمیته حقوقی باشگاه استقلال در شکایت خود از خسرو حیدری از دادگاه درخواست کرده با توجه به اینکه اتهامات او نسبت به مسئولین این باشگاه به هیچ وجه صحت ندارد و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود لذا نامبرده باید در دادگاه حاضر شده و نسبت به حرف‌های خود با ادله و سند پاسخگو باشد.»

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که تیم های استقلال و سپاهان سال گذشته نیز به دنبال درگیری های لفظی واعظی آشتیانی و قلعه نویی اختلافات زیادی با یکدیگر داشتند و این بار نیز به نظر می رسد این اختلافات ادامه داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
گل زیبای خسرو حیدری به نماینده تایلند در جام باشگاه های آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه استقلال دست و پای رسانه‌ها را بست/ تهدید به شکایت جدیدترین حربه



چند کلمه کلیدی
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای که 10 مورد در آن گنجانده شده عنوان کرد در صورتی که رسانه‌ها به یکی از این موارد بپردازند باید منتظر شکایت رسمی این باشگاه باشند! این تهدید در شرایطی صورت گرفته است که در یازده دوره گذشته مسابقات لیگ برتر هیچ یک از باشگاه‌ها برای رسانه ها که از آنها به عنوان زبان گویای مردم نام برده می شود تعیین تکلیف نکرده بودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت رسمی باشگاه استقلال عصر امروز چهارشنبه مصاحبه ای را از مدیر روابط عمومی این باشگاه روی خروجی خود قرار داد. براین اساس مدیر روابط عمومی استقلال با اشاره به انتشار فیلمی که روی سایت باشگاه قرار گرفته است، عنوان کرد: این تصویر واضح نشان می‌دهد حق استقلال یک بار دیگر پس از بازی دو تیم در جام حذفی تضییع شد. در آن مسابقه خطای پنالتی روی آرش برهانی دیده نشد و در این بازی هم این صحنه رویت نشد تا به این باور برسیم که دست‌هایی برای قهرمانی سپاهان در لیگ برتر در کار است. در واقع به این باور رسیده ایم که با باندبازی می خواهند سپاهان را قهرمان لیگ برتر کنند.

وی ادامه داد:ما این مساله را نه فقط از طریق کمیته داوران فدراسیون فوتبال، بلکه از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا پیگیری می‌کنیم. حق استقلال در بازی دوشنبه شب خورده شد و چه بسا اگر آن صحنه به درستی تشخیص داده می شد، ما الان به قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر هم شده بودیم. امیدواریم این باند و باند بازی‌ها تمام شود و فوتبال پاک را شاهد باشیم.

محمد سررشته داری همچنین افزود: به دوستان رسانه‌ای احترام زیادی می‌گذاریم و معتقدیم این عزیزان  بازوی اصلی موفقیت و توسعه ورزش کشور هستند اما روی صحبتم با آنهایی است که یک فصل غرض ورزی کردند و گویی نمی‌خواهند از این رویه خود دست بکشند. بر این اساس، باشگاه استقلال اعلام می‌دارد در صورتی‌که طی روزهای آینده هر یک از این 10 مورد در رسانه هایی که دوست ندارند واقعیت‌ها را ببینند، منتشر شود این باشگاه به خاطر دفاع از حقوق هواداران میلیونی خود موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری می‌کند. این موارد به شرح ذیل است:

1- لیست فروش

2- لیست خرید (ناگفته پیداست این دو بحث برای بر هم زدن تمرکز بازیکنان مطرح می‌شود. بازیکنانی که تا به امروز تیم را در این جایگاه موفق قرار دادند.)

3- مسجل دانستن قهرمانی استقلال از هم اکنون(این شایعه برای کم کردن فضای جنگندگی و تلاش خواهد بود.)

4- طرح بحث فوتبال پاک و ناپاک برای بر هم زدن تمرکز ارکان باشگاه

5- کمک فدراسیون به استقلال (شایعه‌ای بسیار عجیب و غریب  که طرحش هم خنده دار  و به دور از واقعیت است.)

6- جابجایی کادر فنی برای فصل آتی

7- تغییر مدیریت برای فصل آتی و انتشار شایعاتی مبنی بر اختلاف مدیرعامل باشگاه با هیات مدیره محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان

8- طرح شایعه اختلاف میان مدیرعامل و سرمربی تیم در فصلی که اتحاد و همدلی حرف اول و آخر را می زد.

9- کوچ ستاره‌ها از استقلال با بیان این مطلب که فلان ستاره با مربی مشکل دارد.(حال آنکه در تفکر بازیکنان استقلال هرگز چنین نگاهی وجود ندارد.)

10- بیان مسائل مالی که خوشبختانه با تلاش مدیریت درصد زیادی از آن پرداخت شده است..... /  mehrnews.com