ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

باشگاه‌های اروپایی خواستار کاهش دیدارهای ملی



 

 

 

باشگاه‌های اروپایی خواستار کاهش دیدارهای ملی

 

باشگاه‌های مطرح فوتبال اروپا از یوفا و فیفا خواستند تا تعداد دیدارهای دوستانه را کاهش دهند.

بر پایه گزارش "پرس آسوسیشن"، "کارل هاینز رومنیگه" هم گفته باشگاه‌ها از آزاد کردن بازیکنان خود برای دیدارهای دوستانه ملی به ستوه آمده‌اند.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت: ما باید کیفیت را مقدم بر کمیت بدانیم. وقتی من در دهه 80 در رقابت‌های قهرمانی اروپا بازی می کردم، آنجا فقط هشت تیم حضور داشتند اما در حال حاضر 16 تیم در این رقابت‌ها حاضر هستند و تا سال 2016 هم تعداد این تیم‌ها به 24 تیم افزایش پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: جام جهانی هم همین طور. این رقابت‌ها از 16 تیم به 32 تیم ارتقا یافته و هر آنچه در تقویم آمده به نفع تیم‌های ملی است تا تیم‌های باشگاهی. رقابت‌های گروهی اروپا هم پیش‌تر با حضور چهار تیم برگزار می شد اما اکنون شش، هفت تیم در این رقابت‌ها حاضر هستند.

"دیوید گیل"، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد گفت که شمار بازی‌های دوستانه باید 12 بازی در بازه زمانی دو ساله و به عبارتی دیگر سالی شش بازی باشد.

وی گفت: چنانچه بخواهیم آرمانی به قضیه نگاه کنیم شش بازی در سال را مطلوب می دانیم. این تعداد بازی هم نیازهای تیم‌های ملی را برآورده می کند و هم باشگاه‌ها را به خواسته‌شان می رساند.

در حال حاضر در تقویم یوفا به غیر از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا برای سال آینده 11 بازی دوستانه در نظر گرفته شده است. گیل گفت باشگاه اروپایی علاقمند هستند تا از دیدارهای دوستانه‌ای که در ماه‌های ژوئن و اوت در نظر گرفته شده است، خلاص شوند.


ویدیو مرتبط :
دیدارهای چهارجانبه برای کاهش بحران اوکراین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه در مورد 4 ملی‌پوش تصمیم می‌گیرد



 

 

 

باشگاه در مورد 4 ملی‌پوش تصمیم می‌گیرد

 

در تلاش هستیم بازی با استیل‌آذین به تعویق بیفتد

پورحیدری: باشگاه در مورد 4 ملی‌پوش تصمیم می‌گیرد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تحویل بازیكنان ملی‌پوش به اردوی تیم ملی بستگی به نظر باشگاه دارد.

منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره نظر كادرفنی استقلال در خصوص حضور 4 ملی پوش این تیم در اردوی تیم ملی اظهار داشت: من به كادرفنی حق می دهم كه ناراحت و نگران استقلال باشند. نبود 4 بازیكن آن هم در شرایطی كه استقلال روز جمعه بازی سنگینی مقابل استیل آذین دارد، روی تیم ما تاثیر می گذارد.

وی افزود: شرایط استقلال خاص است و از سوی دیگر هم بحث تیم ملی را داریم. معتقدم كه باید همكاری از دو طرف باشد. برنامه تیم ملی از قبل در نظر گرفته شده و باید اجرایی شود.

سرپرست تیم استقلال درباره اینكه نظر وی در این باره چیست و معتقد است نباید بازیكنان را در اختیار تیم ملی قرار دهند، گفت: در این باره نظر باشگاه مهم است و هر تصمیمی كه بگیرد تابع آن هستیم. باشگاه در تلاش است بازی با استیل آذین به تعویق بیفتد. من كادرفنی استقلال را درك می كنم. تغییرات در این تیم زیاد است و نبود بازیكنان در تمرین باعث می شود برنامه های تاكتیكی به هم بریزد.

پورحیدری ادامه داد: اگر بازی تیم ملی در ایران بود دغدغه كمتر بود اما بازی با ارمنستان در خارج از كشور است و همین موضوع مشكلاتی را در پی دارد.

وی در مورد آینده این تیم خاطر نشان كرد: در بازی با ذوب آهن بهتر از دو دیدار اول بودیم. تیم بازی به بازی هماهنگ تر می شود.