ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکن پرسپولیس پس از تصادف گریخت



این بازیکن که با ماشین BMW خود در حال ترک محل تمرین بود پس از برخورد با خودروی مذکور از توقف امتناع کرده و پس از ترک محل تصادف پایان حاشیه باری را برای تمرین تیم خود رقم زد.

 

به گزارش فردا ، در پی این اتفاق صاحب خودروی آسیب دیده که این بازیکن را شناخته بود به محل تمرین مراجعه نموده و با عصبانیت به داد و فریاد کشیدن پرداخت که این حرکت صاحب خودروی 206 با واکنش لیدر های این باشگاه مواجه شد و موجب درگیری میان لیدرهای این تیم با فرد متضرر شد.

به احتمال فراوان در روزهای آتی خبرهای جدیدی از این حادثه و بازیکن حاشیه ساز که عملکرد و روابط مورد بحثی خارج از محیط ورزشی داشته منتشر خواهد شد.

پیش از این نیز در اقدامی مشابه یکی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون در برخورد با یک خودروی سواری از محل حادثه گریخته بود.../فردا


ویدیو مرتبط :
خودرویی که از دست سارق گریخت و طعمه تصادف شد!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار جذب بازیکن جدید در پرسپولیس



 

آخرین اخبار جذب بازیکن جدید در پرسپولیس

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس آخرین شرایط جذب بازیکن جدید را اعلام کرد.

به گزارش جام نیوز به نقل از فارس، جمشید زارع در خصوص آخرین شرایط جذب بازیکنان پرسپولس اظهار داشت: «با توجه به صحبت‌ها و جلسات مکرری که با دنیزلی داشتیم همچنان پرونده مهرداد پولادی، هادی شکوری و محمد رضا خلعتبری برای پرسپولیسی شدن باز است و در حال پیگیری موضوع هستیم. دنیزلی اعلام کرد به جز این نفرات نیاز به جذب بازیکن نداریم و همین بازیکنان کافی هستند.»

وی افزود: «تکلیف علیرضا حقیقی نیز امروز روشن می‌شود. در جلسه‌ای با مسئولان رابین کازان شرکت خواهیم کرد تا تصمیم خود را با توجه به نظر دنیزلی بگیریم. زاید مهاجم جدید ما نیز به زودی به تهران خواهد آمد تا در تمرینات شرکت کند.»