ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکن لیگ برتری 3 ماه و دو بازیکن فوتسال 2 سال محروم شدند



 

 

بازیکن لیگ برتری 3 ماه و دو بازیکن فوتسال 2 سال محروم شدند

 

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال از محرومیت سه بازیکن فوتبال و فوتسال به دلیل دوپینگ خبر داد.

احمد هاشمیان درباره احکام سه بازیکن دوپینگی عنوان کرد: شب گذشته نشست رسیدگی به سه مورد تخلف بازیکنان انجام شد و کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات سه بازیکن بر اساس آیین نامه مبارزه با دوپینگ رسیدگی کرد. این کمیسیون با حضور کلیه اعضا تشکیل شد و بازیکن متخلف لیگ برتر به همراه وکیلش در جلسه حضور پیدا کرده و دلایل و مدارکش را در جهت دفاع از خود ارائه کرد.

وی تاکید کرد: دو بازیکن متخلف فوتسال در جلسه حضور نیافتند و کمیسیون به صورت غیابی به تخلف آنها رسیدگی کرد و بر اساس احکام صادره بازیکن لیگ برتر به سه ماه محرومیت از فوتبال و 2 بازیکن فوتسال به دو سال محرومیت محکوم شدند.

هاشمیان گفت: این احکام از امروز به باشگاه هایشان ابلاغ و چنانچه ظرف مدت قانونی 72 ساعت نسبت به درخواست استیناف اقدامی نکنند متن کامل احکام با اعلام اسامی به اطلاع عموم خواهد رسید.


ویدیو مرتبط :
تماشاگر // سوتی یک بازیکن لیگ برتری در اینستاگرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک بازیکن لیگ برتری تا اطلاع ثانوی محروم شد



اخبار,اخبار ورزشی,کریم احدی

کمیته انضباطی فدراسین فوتبال اعلام کرد بازیکن تیم پدیده مشهد تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات این تیم محروم شد.

کریم احدی بازیکن حال حاضر تیم پدیده مشهد به دلیل تعهدات مالی باقیمانده خود نسبت به تیم راهیان کرمانشاه و لزوم تسویه نهایی و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جهت کسب رضایت از این باشگاه، از هرگونه فعالیت در تیم پدیده مشهد و حضور در مسابقات تا اطلاع ثانوی محروم خواهد بود.

طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این عنوان بازیکن غیر مجاز شناخته می‌شود.

اخبار ورزشی - فدراسیون فوتبال