ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکن ایرانی در صفحه اول سایت های هلندی (+عکس)



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,علیرضا جهانبخش

هفتمین پیروی تیم آلکمار در هفته بیست و چهارم لیگ اردویسه هلند برابر تیم گرونیخن بازتاب های گسترده ای در رسانه های روزشی این کشور داشت.

به گزارش کاپ،فوتبال اینترنشنال با درج تصاویری از صحنه های شادی مشترک رون ولار و علیرضا جهانبخش پیروزی تیم آلکمار بازتاب دادند.

 

اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,علیرضا جهانبخش

 

رون ولار در دقیقه 34 زننده دومین گل تیم آلکمار بود.این مدافع 30 ساله هلندی فصل قبل در تیم لیگ برتری آستون ویلا حضور داشت و از نیم فصل دوم اردویسه به جمع یاران جهانبخش ملحق شد.
سیات رسمی باشگاه آلکمار نیز تصویر ولار و جهانبخش را با مصاحبه مدافع کلیدی این تیم منتشر کرده است.

 

اخبار ورزشی - کاپ


ویدیو مرتبط :
عکس,آهنگ,فیلم,دانلود___حتما از هر 4 صفحه سایت دیدن کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمجید سایت هلندی از بازیکن ایرانی


یک سایت هلندی نوشت فوتبالی که علیرضا جهانبخش ارائه می‌کند را باید تماشا کرد.

خبرگزاری ایسنا: لیگ فوتبال هلند امروز (شنبه) با دیدار تیم‌های رودا کرکراد و هراکلس از ساعت 22 و 15 دقیقه به وقت تهران آغاز می‌شود.

سایت onlinesport در گزارشی مفصل به توضیح در مورد باشگاه آلکمار هلند که علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد پرداخته است.

این سایت در مورد باشگاه آلکمار نوشت: «در طول 11 سال گذشته باشگاه آلکمار توانسته است هشت بار در رقابت‌های جام یوفا یا لیگ اروپا حاضر شود. البته آنها با وجود قهرمانی لیگ فوتبال هلند در فصل 10-2009 نتوانستند در رقابت‌های اروپایی حضور پیدا کنند.

جان فا‌ن‌ در بروم، سرمربی 48 ساله آلکمار پیشینه به تن کردن پیراهن تیم‌های فیتسه آرنهم، آلکمار، آیندهون و آژاکس را در کارنامه‌ دارد. بیشتر بازیکنان تیم او را هلندی‌ها تشکیل می‌دهند اما چند بازیکن از کشورهای دیگر نیز در این تیم حضور دارند. سرخیو روچت، دروازه‌بان اروگوئه‌ای، سلسو اورتیز، هافبک پاراگوئه‌ای و علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی از جمله بازیکنان خارجی این باشگاه هستند.»

این سایت در ادامه نوشت: «سایر تیم‌ها نیز بازیکنان خوب و جوانی در اختیار دارند. حکیم زیاخ و خسوس کورونا از توئنته، آلبرت روشناک از خرونینخن، لوچیانو اسلاگویر در کنار علیرضا جهانبخش از آلکمار، بازیکنانی هستند که از حالا به بعد فوتبالشان ارزش دیدن و پیگیری کردن دارد.»