ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیکن اخلاق لیگ نهم فوتبال



 

 

بازیکن اخلاق لیگ نهم فوتبال

 

بازیکن اخلاق لیگ نهم فوتبال فردا معرفی می‌شود

مراسم معرفی بازیکن اخلاق و تجلیل از برترین های اخلاقی فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر فوتبال فردا سه شنبه در سالن همایش های هتل المپیک برگزار می شود.

این مراسم در آستانه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و به همت کمیته فرهنگی سازمان لیگ برتر برگزارخواهد شد و طی آن از برترین های اخلاقی 34 هفته لیگ برتر شامل بازیکنان و مربیان اخلاق تجلیل خواهد شد و همچنین برترین مربی و برترین بازیکن اخلاق معرفی می شوند.

در این مراسم که مسئولان ارشد سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال نیز در آن حضورخواهند داشت به برترین های اخلاق لیگ نهم لوح تقدیر، تندیس اخلاق و پاداش سفر حج عمره اهداء خواهد شد. این مراسم ساعت 17 فردا درهتل المپیک برگزار می‌شود.

در مراسم تقدیر از برترین های اخلاق لیگ هشتم که سال گذشته در مشهد مقدس برگزار شد کریم باقری عنوان بازیکن اخلاق لیگ هشتم را به خود اختصاص داد.


ویدیو مرتبط :
اخلاق بازیکن فوتبال ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس سازمان لیگ فوتبال : تاریخ نقل و انتقالات نیم فصل اعلام شد/هر تیم می‌تواند 6 بازیکن جدید و 3 بازیکن آزاد بگیرد



تاریخ نقل و انتقالات نیم فصل ,فدراسیون فوتبال

رئیس سازمان لیگ فوتبال : تاریخ نقل و انتقالات نیم فصل اعلام شد/هر تیم می‌تواند 6 بازیکن جدید و 3 بازیکن آزاد بگیرد

مهدی تاج گفت: تاریخ نقل و انتقالات نیم فصل 18 ‌آبان تا 2 آذر است و هر تیم در صورت داشتن جای خالی می‌تواند 6 بازیکن جدید و 3 بازیکن آزاد جذب کند.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: در مورد حضور بازرسان AFC باید بگویم که امروز روز آخر بازدید آن‌ها است و این هیئت از رئیس کمیته مسابقات، رئیس کمیته ارزیابی و رئیس مالی فدراسیون فوتبال آسیایی تشکیل شده است.

کارشناسان با بازدید از ورزشگاه های تختی و دستگردی تهران پایان می‌یابد و بنده اطمینان خاطر دارم که این دو ورزشگاه مورد تأیید قرار خواهد گرفت و اگر هر کدام از ورزشگاه‌ها تأیید نشود خودم شخصاً مدعی بررسی دلیل تأیید نشدن آن‌ها می‌شوم و تا آخر پیگیری خواهم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: روز گذشته هم بازرسان از ورزشگاه غدیر اهواز دیدن کردند و این ورزشگاه با برطرف کردن مشکلات خود که همان مسئله نور و جایگاه تشریفات بود مورد تأیید قرار گرفت و بعد برای بازدید از باشگاه صنعت نفت آبادان در این باشگاه حضور یافته‌اند و حضور آنها در باشگاه نفت آبادان به این دلیل بود که بازرسان فقط برای بازدید از ورزشگاه‌ها نیامده‌اند بلکه بازدید از باشگاه‌های کشور هم در دستور کار آن‌ها می‌باشد و پیگیر مسائلی همانند مشکل مالکیت باشگاه ملوان و مشکلات مالی باشگاه آلمینیوم هرمزگان و فجر شهید سپاسی هستند.

وی همچنین ادامه داد: امروز ساعت 6 بعدازظهر بازرسان در مورد کلیت بازدید خود با ما جلسه دارند و مشکلات موجود را به ما می‌گویند البته در مورد ورزشگاه‌ها خود سازمان لیگ و باشگاه‌ها شرایط خوبی را مهیا کرده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امکان دارد که تاریخ شروع نیم فصل دوم تغییر کرده و زودتر برگزار شود که باید در جلسه هیئت رئیسه مورد بحث و بررسی قرار گیرد، بعد باید با فیفا هماهنگ شود که در صورت انجام چنین کاری حتماً خبر خواهیم داد./باشگاه خبرنگاران