ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازیكن تازه ‌وارد برزیل قبل از دیدار با ایران جنجال به پا كرد



 

 

 

بازیكن تازه ‌وارد برزیل قبل از دیدار با ایران جنجال به پا كرد

 

الیاس: از این همه تاخیر خسته شدم

بازیكن تازه ‌وارد برزیل قبل از دیدار با ایران جنجال به پا كرد

چهره تازه‌ وارد تیم ملی فوتبال برزیل در آستانه بازی تداركاتی با ایران جنجال به پا كرد.

به نقل از روزنامه فولها، الیاس هافبك خوش درخشیده تیم كورینتیانس یكی از چهار بازیكن تاز‌ه‌‌ دعوت شده به جمع قناری‌ها است.

وی پیش از آنكه همراه با سایر نفرات شاغل در فوتبال كشورش، روز گذشته فرودگاه ریودوانیرو را به مقصد فرانكفورت آلمان ترك كند، در مصاحبه‌ای از اینكه قبل از سفر به آلمان، به دو شهر سائوپائولو و بعد ریو، منتقل شده، اظهار ناراحتی كرد و آن را عاملی برای خستگی دانست.

الیاس گفت: تا همین چند روز قبل ساكت بودم ولی اكنون از این همه شلوغی و انتقال از یك فرودگاه به فرودگاهی دیگر، خسته و عصبانی هستم. این همه انتقال دلیلی ندارد و فقط باعث تاخیر می‌شود.

این بازیكن 25 ساله افزود: با این حال از اینكه به تیم ملی دعوت شدم و می‌توانم تیم كشورم را در جدال با ایران و اوكراین همراهی كنم، خوشحال هستم.

دیدار دوستانه ایران و برزیل ساعت 20:30 پنجشنبه شب به وقت تهران در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی امارات انجام می‌شود. یاران این بازیكن روز دوشنبه آینده در ورزشگاه پراید‌پارك انگلیس با اوكراین مصاف خواهند داد.


ویدیو مرتبط :
جنجال امتیاز ۱۱ ایران در ست پنجم دیدار اول با لهستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار خبر دیدار دوستانه ایران و برزیل در سایت فیفا



 

 

 

انتشار خبر دیدار دوستانه ایران و برزیل در سایت فیفا

فدراسیون بین‌المللی فوتبال خبر دیدار دوستانه ایران و برزیل را در سایت رسمی خود منتشر کرد.

سایت فیفا اعلام کرد در تاریخ 7 اکتبر (15 مهرماه) دیداری دوستانه میان ایران و برزیل انجام خواهد شد. در این گزارش به محل انجام مسابقه اشاره نشده است، هرچند روز گذشته اعلام شد این دیدار دوستانه در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد.