ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازوبند کاپیتانی استقلال با ارزش است ولی درباره آن حرف نمی زنم / برخوردی که با صادقی و بیگ زاده شد، برای من هم اتفاق افتاده بود



اخبار,طالب لو و مهدی رحمتی

دروازه بان استقلال گفت: «اینکه درون دروازه از سیستم چرخشی یا روش دیگری استفاده شود تصمیم کادر فنی است و کادر فنی این موضوع را مشخص خواهد کرد.».

سرانجام دو دروازه‌بان استقلال با یکدیگر آشتی کردند و کدورت‌ها را کنار گذاشتند. از همان روز اول که سید مهدی رحمتی با آبی‌پوشان قرارداد امضا کرد می‌شد پیش‌بینی کرد که وحید طالب‌لو نسبت به این اتفاق موضع نخواهد گرفت اتفاقی که در عمل ثابت شد و در اولین رو در رویی با یکدیگر او به سمت هم تیمی خود رفت و به او خوش‌آمد گفت.

طالب لو از آن دست بازیکنانی است که حرف دلش را خیلی راحت به زبان می‌آورد. حرف هایش را بخوانید تا از این موضوع خبردار شوید.

* از مراسم آشتی کنان شروع کنیم...
- اتفاق خاصی نبود. به هر حال در اولین جلسه تمرین که با هم روبه‌رو شدیم با یکدیگر ارتباط گرفتیم. تصمیم گرفتیم برای جلوگیری از به راه افتادن حواشی با هم صحبت کنیم. به خاطر استقلال و اینکه تیم از این ناحیه دچار مشکل و حواشی نشود کدورت‌ها را فراموش کردیم.

* چه کسی بانی این آشتی‌کنان شد؟
- یکی از دوستان مشترک.

* به طور حتم پس از این اتفاق در طول فصل دیگر حاشیه‌ای درون دروازه استقلال وجود نخواهد داشت؟
- به هر عنوان حواس ما بزرگ‌ترها و با تجربه‌های تیم باید بیشتر جمع باشد تا حاشیه‌ای سراغ استقلال نیاید و در این پست به خصوص، مشکلی احساس نشود.

* از این بحث فاصله بگیریم. از شرایط استقلال در اردوی کردان صحبت کن.
- با تصمیم کادر فنی روزی دو نوبت تمرین می‌کنیم و سخت در حال آماده کردن خود برای حضور در لیگ پانزدهم هستیم. با تصمیم کادر فنی تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

* اما قبول دارید زمان کم است؟
- بله. اما فشار بیشتری را وارد می‌کنیم تا این مشکل برطرف شود و زمان را جبران کنیم.

* برخی اعتقاد دارند استقلال در نقل و انتقالات موفق عمل نکرده است؟
- به طور حتم کادر فنی با توجه به هدف‌گذاری که داشته بازیکنان جدید را جذب کرده. در کل این سئوال در حیطه کادر فنی است و من به عنوان بازیکن نمی‌توانم به آن ورود و اظهارنظر کنم.

* استقلال دو فصل خواسته هواداران را برآورده نکرده است. قبول داری این موضوع وظیفه تیم را این فصل سنگین‌تر می‌کند؟
- به هر حال مسئولیت سنگینی داریم و باید عملکرد خوبی داشته باشیم تا باعث افتخار و سربلندی استقلال و هواداران شویم.

* دوست داری کادر فنی درون دروازه از سیستم چرخشی استفاده کند یا به طور مدام از یک دروازه‌بان؟
- اینکه درون دروازه از سیستم چرخشی یا روش دیگری استفاده شود تصمیم کادر فنی است و کادر فنی این موضوع را مشخص خواهد کرد.

* سال 82 به استقلال آمدی و از این حیث قدیمی‌ترین بازیکن تیم هستی ادعایی برای کاپیتانی نداری؟
- درباره کاپیتانی صحبت نمی‌کنم.

* یعنی مثل برخی‌ها آن را یک تکه پارچه می‌دانی؟
- به هیچ وجه. بازوبند کاپیتانی با ارزش است اما نمی‌خواهم به هیچ عنوان برای استقلال حاشیه‌ای درست شود. کادر فنی هر تصمیمی که در این باره بگیرد کاملاً قابل احترام است.

* امیرحسین صادقی همزمان با تو به استقلال آمد. با روشی که او و بیگ‌زاده از استقلال کنار گذاشته شدند موافقی؟
- این اتفاق قبل‌تر برای من هم افتاد. طبیعی است این جور رفتن برای بازیکن سخت باشد. اعتقاد بر این دارم در هر زمینه‌ای باید حرمت‌ها حفظ شود. نه تنها در فوتبال بلکه در همه حوزه‌ها باید حفظ حرمت شود.

* حرف خاصی ندارید؟
- گفتنی ها گفته شد. امیدوارم سال خوبی را برای استقلال رقم بزنیم و انتظارات هواداران را به بهترین شکل برآورده کنیم. همه ما سخت‌ تمرین می‌کنیم تا آماده لیگ شویم.

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
کاسیاس بازوبند کاپیتانی را نمی گیرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال بازوبند همچنان ادامه دارد/ فتح الله زاده به نکونام قول کاپیتانی داده است



جنجال بازوبند همچنان ادامه دارد/ فتح الله زاده به نکونام قول کاپیتانی داده است


سایت گل- جواد نکونام در زوهای اخیر مذاکراتی با باشگاه استقلال داشت که به گفته نزدیکان باشگاه حتی توافق نامه ای هم بین دو طرف امضاء شده است.

 

جواد نکونام, باشگاه استقلال

 

 

به گزارش سایت گل،در مذاکراتی که نکو با استقلال داشته علی فتح الله زاده به این بازیکن بین المللی وعده داده چنانچه به استقلال بیاید و قراردادش را در هیات فوتبال ثبت کند بازوبند کاپیتانی باشگاه استقلال به وی برسد. البته آن روز هنوز ماجرای بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال مطرح نشده بود چرا که اگر این بازیکن به استقلال بیاید آنگاه دیگر جوادنکونام نمی تواند بازوبند کاپیتانی را بر دست ببندد.

 

بدون شک تنها بازیکنی که به نکونام ارجحیت دارد فرهاد مجیدی است و حتی سید مهدی رحمتی که الان کاپیتان اول استقلال انتخاب شده نمی تواند مانعی سرراه نکونام باشد. به هر شکل طی روزهای آینده تکلیف قرارداد نکو با استقلال مشخص خواهد شد اما اگر مجیدی به جمع آبی ها اضافه نشود بدون شک بازوبند کاپیتانی بر دست کاپیتان تیم ملی کشورمان بسته خواهد شد و این نکو خواهد بود که جلوتر از همه بازیکنان استقلال وارد میدان مسابقه می شود..../گل