ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازدید مسجدجامعی از کمپ تمرینی استقلال



بازدید مسجدجامعی از کمپ تمرینی استقلال

بازدید مسجدجامعی از کمپ تمرینی استقلال

رئیس شورای اسلامی تهران از مجموعه ورزشی مرغوبکار بازدید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، احمد مسجد‌جامعی و سیدمحسن اسدی، شهردار منطقه 16 صبح جمعه (امروز) به دعوت مجموعه ورزشی مرغوبکار در این مجموعه حضور پیدا کرده‌ و از وضعیت و شرایط این مجموعه بازدید کردند.

به گفته امیر رفیعی، مدیر مجموعه ورزشی مرغوبکار، مسجدجامعی قول مساعد داد تا با همراهی شهرداری منطقه 16 همکاری‌های لازم جهت بازسازی این مجموعه ورزشی صورت گیرد. همچنین اعلام شد شورای شهر و شهرداری تهران همکاری لازم را جهت ساخت فیلم زنده‌یاد ناصر حجازی داشته و یکی از حامیان مالی ساخت فیلم خواهند بود.

حمید استیلی و بهنام ابوالقاسم‌پور در این بازدید رئیس شورای شهر تهران را در این بازدید همراهی کردند.

علی فتح‌الله‌زاده درباره حضور رئیس شورای شهر تهران و شهردار منطقه 16 در مجموعه ورزشی مرغوبکار گفت: به خاطر توجه ویژه‌ای که این عزیزان به تیم‌های پایه‌ و مهیا کردن امکانات لازم در این زمینه دارند، تشکر می‌کنم. به دلیل بیماری یکی از بستگان مجبور شدم به شهرستان سفر کنم. به خاطر همین از این دوستان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم در مرغوبکار در کنارشان باشم. آقای مسجد‌جامعی یکی از سربازان و ایثارگران نظام هستند که با روحیه‌ای بسیجی در هر سنگری که لازم باشد، منشأ خدمات و برکات بسیار بوده و خواهند بود. ایشان همیشه در کمک به قشر عظیم جوان پیشقدم بودند و ان‌شاءالله حتماً به محض بازگشت به تهران خدمت ایشان خواهم رفت.

/ایسنا


ویدیو مرتبط :
بازدید زیدان از کمپ تمرینی بایرن مونیخ (با زیرنویس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازدید مظلومی و صالح از کمپ استقلال


مربیان استقلال برای بازدید از کمپ این باشگاه راهی محل تمرین آبی‌پوشان شدند.

خبرگزاری تسنیم: پرویز مظلومی مجید صالح که امروز (یکشنبه) در وزارت ورزش و جوانان حضور یافتند تا با بهرام افشارزاده در مورد فصل آینده صحبت کنند، پس از پایان جلسه راهی کمپ باشگاه استقلال شدند تا از وضعیت چمن و رختکن مطلع شوند.

مظلومی پس از بازدید از کمپ، به باشگاه می‌رود تا لیست بازیکنان فصل آینده خود را ارائه دهد.