ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بازتاب گلزنی بنگتسون در هندوراس


گلزنی مهاجم هندوراسی پرسپولیس برای این تیم در بازی با گسترش فولاد بازتاب قابل توجه‌ای در رسانه‌های این کشور داشت.

جری بنگتسون در گفت‌وگویی که پیش از بازی پرسپولیس - گسترش فولاد با خبرگزاری تسنیم انجام داد به این نکته تأکید داشت که مرگ «آرنولد پرالتا»، همبازی‌اش در تیم ملی هندوراس تأثیر منفی روی روحیه او گذاشته، اما در عین حال به پرسپولیس متعهد است و خیلی دوست دارد در بازی با گسترش گلزنی کند.

بنگتسون حتی تصویر زیر را که مربوط به خوشحالی بعد از گلش برای تیم ملی هندوراس همراه با پرالتا می‌شد روی پیراهنش چاپ کرده بود تا بعد از گلزنی به گسترش فولاد آن را مقابل دوربین‌های تلویزیونی به تصویر کشیده و به این شکل به همبازی فقیدش ادای احترام کند که اتفاقاً به خواسته خود رسید.

بازتاب گلزنی بنگتسون در هندوراس

اقدامی که بنگتسون بعد از گلزنی‌اش برای پرسپولیس انجام داد بازتاب قابل توجهی در رسانه‌های هندوراس داشته است. سایت‌های خبری «دیس»، «لاپرنسا»، «تیمپو» و «اولتی ماهورا» فیلم مربوط به گلزنی بنگتسون در دیدار با گسترش فولاد را به تصویر کشیده و به این نکته تأکید کرده‌اند که این بازیکن با این کارش یاد «آرنولد پرالتا»، هافبک تیم ملی هندوراس را که هفته گذشته به طرز عجیبی با شلیک چند گلوله کشته شد، زنده کرده است.

بازتاب گلزنی بنگتسون در هندوراس


ویدیو مرتبط :
گلزنی مهاجم پرسپولیس برای تیم ملی هندوراس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازتاب تقدیم گل بنگتسون به کاپیتان تیمش در رسانه‌های هندوراسی



اخبار,اخبارورزشی  ,  تیم فوتبال پرسپولیس

نشان دادن تصویر آرنولد پرالتا توسط مهاجم پرسپولیس پس از گلزنی مقابل گسترش فولاد، بر روی رسانه‌های کشور هندوراس بازتاب داشته است.

  تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه موفق شد با تک گل جری بگتسون از سد گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی بگذرد.

مهاجم هندوراسی سرخپوشان پس از به ثمر رساندن این گل، پیراهن خود را از تن درآورد تا به رسم تقدیر از هم تیمی فقید خود در تیم ملی کشورش، یاد وی را زنده نگه دارد.

این حرکت بگتسون بر روی رسانه های این کشور بازتاب داشته است.

سایتهای Tiempo.hn و Diez.hn هندوراس این حرکت را بازتاب داده اند.

پرالتا روز پنجشنبه در پارکینگ مرکز خرید شهر لاچیبا به ضرب ۱۸ گلوله به قتل رسید.


اخبار ورزشی  -  مهر