ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

بارسلونا به سختی از سد بیلبائو گذشت



اخبار,اخبار ورزشی,لالیگا اسپانیا

 

 اخبار ورزشی - هفته سی و چهارم لالیگا اسپانیا
بارسلونا به سختی از سد بیلبائو گذشت

بارسلونا توانست پس از سه شکست پیاپی به سختی در خانه از سد اتلتیک بیلبائو بگذرد.

به گزارش ورزش سه، شاگردان تاتا سرانجام پس از سه شکست پیاپی و از دست رفتن دو جام قهرمانی برابر تیم رده چهارمی بیلبائو با نتیجه 2-1 و به سختی به پیروزی رسیدند تا همچنان امید های خود را برای قهرمانی در رقابت های لالیگا زنده نگاه دارند.

بارسا که هنوز در شوک از دست دادن 2جام به سر می برد خوب بازی نمی کرد تا اینکه بیلبائو روی اشتباه مدافعان بارسا توسط آداریز در دقیقه 50 به گل رسید، این گل اعتراض تماشاگران بارسا را به همراه داشت،آنها نارضایتی‌شان را با تکان دادن پرچم  های سفید به بازیکنان و کادر فنی نشان دادند. در ادامه بارسا بهتر بازی کرد تا اینکه در فاصله دو دقیقه توانست توسط پدرو (72) و مسی (74) به گل برسند.

بارسا خوش شانس بود که دقیقه 90 با دفاع جانانه ماسچرانو توانست پیروز این بازی حساس باشد.
اخبارورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
بارسلونا از سد میزبانش، میلان گذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا به سختی از سد ویارئال گذشت


شاگردان لوئیس انریکه در دیداری نزدیک میهمان خود، ویارئال را از پیش‌رو برداشتند.

خبرگزاری تسنیم: هفته بیست‌ویکم لالیگای اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) با سه دیدار پیگیری شد که در مهمترین دیدار بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای ویارئال بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. برای آبی‌و‌اناری پوشان نیمار (45)، رافینیا (54) و لیونل مسی (56) گلزkی کردند و دروازه‌شان هم توسط دنیس چریشف (30) و لوسیانو داریو ویئتو (52) باز شد.

شاگردان لوئیس انریکه با این برد خانگی 50 امتیازی شدند و جایگاه دومی خود را استحکام بخشیدند. ویارئال هم 38 امتیازی ماند و در حال حاضر در مکان ششم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا قرار دارد.

در دو بازی دیگر آلمریا در خانه‌ با نتیجه یک بر صفر از سد ختافه گذشت و سویا هم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میهمانش، اسپانیول شد.

پرونده این هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا امشب با دیدار مالاگا و والنسیا بسته خواهد شد.

همچنین در دیداری عقب‌ افتاده از هفته شانزدهم لالیگا ساعت 23:15 چهارشنبه، رئال‌مادرید در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان سویا است.

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید با یک بازی کمتر و 51 امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با 50 امتیاز در مکان دوم جای دارد و اتلتیکومادرید نیز با 47 امتیاز در رده سوم ایستاده است.