ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ا زمانی كه دوربین در استادیوم باشد، بازی آغاز نمی‌شود



به دنبال تصمیم امروز هیات رییسه فدراسیون فوتبال

آیت‌الهی به ایسنا خبر داد: تا زمانی كه دوربین در استادیوم باشد، بازی آغاز نمی‌شود

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


با تصمیم هیات رییسه فدراسیون فوتبال، رقابت‌های هفته‌ی دوم لیگ برتر تنها در شرایطی برگزار می‌شود كه هیچ دوربین تلویزیونی در ورزشگاه‌ها حضور نداشته باشد.

سید محمد هادی آیت‌اللهی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی ایسنا گفت: این تصمیمی است كه در جلسه عصر امروز (دوشنبه) هیات رییسه فدراسیون فوتبال گرفته شد. به هر حال ما در همان هفته اول هم بر اساس درخواستی كه وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون فوتبال كرده بود و اینكه خواستیم مردم از تماشای اولین هفته لیگ برتر بی‌بهره نمانند دوربین‌های تلویزیون را به ورزشگاه‌ها راه دادیم.
وی افزود: پس از آن قرار بود در جلسه مشتركی با مسئولان صداوسیما در این باره به تفاهم برسیم. بر خلاف واكنش‌ها و انعكاس‌های مثبت فدراسیون مبنی بر تعامل با صداوسیما اما مسئولان صداوسیما هیچ واكنشی نشان نداده و سر حرف خودشان ایستادند. سرانجام اعضای هیات رییسه فدراسیون امروز دور هم جمع شده و به اتفاق آرا تصمیم گرفتند تا تحت هیچ شرایطی بازی‌های هفته دوم لیگ برتر از تلویزیون پخش نشود.
آیت‌اللهی تاكید كرد: دوربین‌های تلویزیونی تحت هیچ شرایطی نباید به ورزشگاه‌ها راه داده شوند و اگر هم این اتفاق بیفتد، داور مسابقه تا زمانی كه دوربین در استادیوم باشد، اجازه ندارد بازی را آغاز كند. در عین حال باز هم اعلام می‌كنیم با وجود اینكه چنین تصمیمی را گرفتیم اما همچنان آماده هستیم تا با صداوسیما مذاكره كنیم. با وجود آن كه ساعت‌های مختلفی برای بازی‌های هفته دوم در سایت‌ صداوسیما منتشر شده اما مطمئنا تا توافقی میان فدراسیون و صداوسیما حاصل نشود بازی‌ها از تلویزیون پخش نمی‌شود.
آیت‌اللهی در پاسخ به این سوال كه آیا برای گرفتن چنین تصمیمی وزارت ورزش و جوانان را هم در جریان گذاشته‌اید؟ به ایسنا گفت: هم وزارت ورزش و جوانان و هم برخی نهادهای دیگر در جریان این موضوع هستند. به هر حال حقوق فوتبال باید داده شود، الان بحث فوتبال ملی و باشگاهی ما مطرح است. ما باید بتوانیم هزینه سنگین باشگاه‌ها و تیم‌های ملی را بپردازیم تا آن‌ها به خوبی خودشان را برای مسابقه‌های بین‌المللی آماده كنند. متاسفانه برخی باشگاه‌ها در حال انحلال هستند و ما نیز پای گرفتن حق پخش تلویزیونی ایستاده‌ایم.
نایب رییس اول فدراسیون در پاسخ به این سوال كه آیا بازی‌های هفته دوم لیگ از طریق سی دی به دست مردم می‌رسد؟ اظهار كرد: قطعا همین طور خواهد بود، ما با شركتی كه قرارداد بسته‌ایم درباره سازوكار تولید و پخش سی‌دی‌ها توافقاتی داشتیم و حتی اگر هفته دوم از تلویزیون پخش نشود، بازی‌‌های این هفته را در قالب سی دی به دست مردم می‌رسانیم. فدراسیون فوتبال فردا (سه‌شنبه) را هم منتظر صداوسیما می‌ماند تا با آن‌ها مذاكره كند و در غیر این صورت مطمئن باشند كه دوربین‌های تلویزیونی هیچ صحنه‌ای را از مسابقه‌ها ضبط نخواهند كرد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
درمان ناباروری از چه زمانی باید آغاز شود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی شش بازیگر جدید در «مختارنامه» آغاز می شود



 

بازی شش بازیگر جدید در «مختارنامه» آغاز می شود

 

با پخش قسمت هجدهم سریال مختارنامه و روایت ماجراهای جدید این سریال، شش بازیگر جدید به ترکیب بازیگران مختارنامه اضافه می شوند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، «ابراهیم آبای» در نقش « عبیده بن عمرو»، «احمد علامه دهر» در نقش «عبدالرحمن بن شریح»،«محمد یگانه» در نقش «اسماعیل بن کثیر» و «حمید رضا عطایی» در نقش «سائب بن مالک» بازیگرانی هستند که همگی در نقش دوستان و همفکران مختارنامه در این قسمت ایفای نقش کرده اند.

همچنین «حسین خانی بیک» در نقش «ایاس بن مضارب» سردسته شرطه های کوفه و نیز «حامد میرباقری» در نقش «ثابت» پسر مختار از دیگر بازیگرانی هستند که از قسمت هجدهم به بعد شاهد نقش آفرینی آنها خواهیم بود.

در این قسمت مختار بعد از بازگشت از مکه به دیدار خانواده و یارانش می رود و درخصوص آغاز قیام با آنها مشورت و همفکری می کند.

همچنین «بن یزید» با بازی بهرام شاه محمدلو و « ابراهیم طلحه الخیر» با بازی مسعود خدابخشیان نیز که عنوان نمایندگان زبیری در کوفه حضور داشتند نیز به تحکیم پایه های حکومت زبیریان در کوفه می پردازند. این دو پس از ورود به کوفه «عامر بن مسعود» با بازی «عباس امیری» را از تخت خلافت برکنار کرده و ضمن اعلام جنگ به شمر و عمر سعد، به مذاکره با توابین و تشویق آنها برای جنگ با امویان می پردازند.

در این قسمت مخاطبان شاهد شکل گیری مقدمات قیام توابین به سرپرستی سلیمان صرد خزاعی و اردو زدن آنها در خارج از کوفه خواهند بود.

خبرگزارى ایسنا (www.isna.ir)