ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران ۳ - تونس ۱/ زیر ۲۳ ساله‌های ایران برای کسب مقام پنجم جهان به مصاف ونزوئلا می‌روند



رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان

رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان - برزیل
ایران ۳ - تونس ۱/ زیر ۲۳ ساله‌های ایران برای کسب مقام پنجم جهان به مصاف ونزوئلا می‌روند

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی جهان موفق به شکست تونس شد تا عنوان ششمی خود را مسجل کرده باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان شنبه شب با چهار بازی پیگیری شد که تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در دومین دیدار این مرحله به مصاف تونس رفت.

شاگردان پیمان اکبری در این بازی 3 بر یک به پیروزی رسیدند. آنها در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 21 بر 13، 21 بر 18 و 21 بر 17 به پیروزی رسیدند و در ست سوم 21 بر 18 مغلوب تونس شدند تا عنوان ششمی خود را قطعی کرده باشند و فردا یکشنبه برای کسب مقام پنجمی به میدان بروند.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در دیدار با تونس با ترکیب همیشگی این بازی ها شامل سامان فائزی، فرهاد سال افزون، سجاد دهنوی، مجتبی میرزاجانپور، حامد تاروردی، ناصر رحیمی (لیبرو) و رضا قرا به میدان آمد.

پیش از دیدار ایران و تونس، دو تیم آرژانتین و ونزوئلا به مصاف هم رفتند که ونزوئلا سه بر صفر آرژانتین را از پیش رو برداشت تا حریف تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در مرحله نهایی شود.

آرژانتین نیز امروز یکشنبه در مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان برای کسب مقام هفتمی به مصاف تونس خواهد رفت.

در ادامه مسابقات مرحله نیمه نهایی تیم‌های برزیل و صربستان به ترتیب به مصاف تیم‌های روسیه و بلغارستان می‌روند تا برنده‌های این بازی‌ها یکشنبه برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم بروند و بازنده‌ها نیز برای کسب عنوان سومی با هم روبرو شوند.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال جهان که از 14 مهر ماه در برزیل آغاز شده است امروز یکشنبه با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهند داد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
عملکرد خانه ریاضی ایران و کسب مقام نایب قهرمانی جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوت رسمی قهرمان جهان از والیبال ایران/ملی پوشان به مصاف برزیل می روند



والیبال ایران,تیم ملی والیبال ایران,والیبال

دعوت رسمی قهرمان جهان از والیبال ایران/ملی پوشان به مصاف برزیل می روند

برزیلی ها از والیبال ایران دعوت کردند تا دیداری دوستانه را با آنها برگزار کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛برزیلی ها در حالی از والیبال ایران دعوت کرده اند که پیش از این فدراسیون‌های والیبال بلغارستان و آرژانتین از تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی و شرکت در تورنمنت دوستانه از ملی پوشان دعوت کرده بودند.

ملی پوشان والیبال ایران پس از شرکت در لیگ جهانی والیبال و پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در امارات، 26مرداد تا 4 شهریور ماه سال جاری برای شرکت در دو تورنمنت دوستانه به آرژانتین سفر می‌کنند و سپس برای انجام سه دیدار دوستانه با تیم ملی برزیل در تاریخ‌های 6، 7و 8 شهریور به این کشور سفر خواهند کرد./خبرآنلاین