ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران نامزد برگزاری مسابقات جهانی کشتی 2015 شد/«کشتی زنان»، علامت سوال بزرگ !



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

ایران نامزد برگزاری مسابقات جهانی کشتی 2015 شد/«کشتی زنان»، علامت سوال بزرگ میزبانی تهران!

در حالی که ایران نمی‌تواند میزبان مسابقات کشتی زنان باشد، فدراسیون کشتی ایران برای میزبانی مسابقات جهانی 2015 کاندیدا شده است.

مسابقات جهانی کشتی هر ساله در سه رشته آزاد، فرنگی و زنان به میزبانی یک کشور به طور همزمان برگزار می‌شود که فدراسیون جهانی کشتی شهر تهران را به عنوان یکی از پنج کاندیدای برگزاری مسابقات جهانی کشتی در سال 2015 معرفی کرد.

این در حالی است که از سال 2005 مسابقات جهانی آزاد، فرنگی و زنان هر سه در یک کشور و به طور همزمان برگزار می‌شود. حال باید دید فدراسیون کشتی ایران که کاندیدای میزبانی شده است، شرایط خاصی برای برگزاری مسابقات زنان دارد یا قصد دارد مسابقات زنان را در صورت موافقت فیلا به کشور دیگر واگذار کند. البته ایران در ابتدا باید میزبانی را به دست آورد و سپس به فکر حل مشکل کشتی زنان باشد.

به جز تهران، شهرهای لاس‌ وگاس (آمریکا)، پاناما سیتی (پاناما)، دهلی نو (هند) و سوچی (روسیه) کاندیداهای مسابقات جهانی 2015 هستند.

به گزارش ایسنا، ایران برای آخرین بار در سال 2002 میزبان مسابقات جهانی کشتی بوده است. البته مسابقات جهانی با جام جهانی متفاوت است. در مسابقات جهانی تمام کشورهای جهان حضور دارند ولی در جام جهانی تنها 10 تیم برتر دنیا به صورت تیم به تیم با هم مسابقه می‌دهند که ارزش و اعتبار این پیکارها کمتر از مسابقات جهانی است.

تهران در اسفندماه امسال جام جهانی 2013 در هر دو رشته آزاد و فرنگی را میزبانی می‌کند. مسابقات جهانی (آزاد، فرنگی و زنان) 2013 هم در مجارستان برگزار می‌شود./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
برگزاری مسابقات لیگ جهانی کشتی در آبادان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمجید سایت اتحادیه جهانی از برگزاری رقابت‌های کشتی زنان در ایران(+عکس)



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

برگزاری مسابقات آلیش و گراپلینگ زنان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سایت اتحادیه جهانی بازتاب مناسبی داشت.

به گزارش فارس، سایت اتحادیه جهانی در خبر اصلی خود با درج گزارش کامل و عکس‌هایی از رقابت‌های آلیش و گراپلینگ زنان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به بازتاب زوایای مختلف این رویداد در ایران پرداخت.

سایت اتحادیه جهانی، توسعه‌های اخیر کشتی‌های سنتی بانوان توسط ایران را موفقیت آمیز دانست و از آن تمجید کرد و به برگزاری کلاس داوری با حضور مدرس روس پیش از شروع این مسابقات اشاره شده است.

همچنین حضور تماشاگران زن در سالن مسابقات، انعکاس رقابت‌ها در تلویزیون ملی، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و برگزاری اردوهای مشترک با تیم‌های مطرح خارجی در داخل و خارج از کشور برای بانوان جهت آماده سازی برای شرکت در رقابت‌های جهانی از دیگر نکاتی بود که سایت اتحادیه جهانی در خبر خود به آن پرداخته است.

 

اخبار ورزشی - فارس