ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایران تیم ملی فوتسال بلژیك را گلباران كرد



تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی دوستانه‌اش با بلژیك با نتیجه 7 بر یك از سد این تیم گذشت.به گزارش فارس، در حالی كه حسین شمس ترجیح داده بود در بازی دوم ایران و بلژیك از یاران ذخیره و تیم دومش استفاده كند، نیمه اول این مسابقه با نتیجه دو بر یك به پایان رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه‌ دوم نیز همچنان تیم دوم در زمین بود اما در دقایق پایانی رفته‌رفته تیم اصلی به میدان آمد تا تعداد گل‌ها افزایش پیدا كند.

این مسابقه با نتیجه 7 بر یك به سود تیم شمس به پایان رسید.

در این مسابقه از گلرهای ذخیره‌ مصطفی‌ نظری استفاده شد.

گل‌های تیم ایران را وحید شمسایی (دو گل)، مصطفی طیبی (دو گل)، محمد طاهری، محمد كشاورز، اصغر حسن‌زاده‌ به ثمر رساندند.

مسابقه قبلی ایران و بلژیك با نتیجه 4 بر یك به پایان رسیده بود.

تیم ملی فوتسال ایران قرار است تا پایان سال جاری مصافی دوستانه با تیم‌های اوكراین و برزیل داشته باشد.../فارس


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی تیم فوتسال ایران 3-1 تیم ملی فوتسال روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی فوتسال ایران برابرآمریکا



 

 

تیم ملی فوتسال ایران برابرآمریکا

 

تیم ملی فوتسال ایران برابر آمریکا به میدان می رود

رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از برگزاری بازی میان تیم های ملی فوتسال ایران و آمریکا در تورنمنت بین المللی لیبی خبر داد.

عباس ترابیان افزود: فدراسیون فوتبال لیبی با ارسال نامه ای به ایران خواستار حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های بین المللی لیبی شده است.
وی اظهار داشت: در نامه فدراسیون فوتبال لیبی آمده است که حضور تیم ملی آمریکا نیز در این مسابقه ها مسجل شده است به طوریکه تیم ملی کشورمان می تواند به مصاف این تیم در این رقابتها برود.
حضور در رقابت های جایزه بزرگ برزیل و برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی اوکراین از دیگر برنامه های آتی تیم ملی فوتسال در ماههای آینده است که ترابیان به آن اشاره کرد.
در آخرین رده بندی کمیته فوتسال فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، تیم های ملی ایران و آمریکا به ترتیب در مکان های چهارم و نوزدهم قرار دارند.
تاکنون تیم های ملی فوتسال ایران و آمریکا تنها یک بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که تیم ایران در مرحله نیمه پایانی جام جهانی 1992 هنگ کنگ با نتیجه 4 بر 2 مغلوب حریف خود شد و از راهیابی به دیدار فینال باز ماند.