ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ایبراهیموویچ بهترین بازیکن فرانسه شد


مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برای دومین مرتبه به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته اول فرانسه «لوشامپیونه» ‌انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: مهاجم سوئدی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برای دومین مرتبه به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته اول فرانسه «لوشامپیونه» ‌انتخاب شد.
 
زلاتان ایبراهیموویچ روز گذشته از طرف اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای فرانسه به عنوان بهترین بازیکن در فصل 2014-2013 برگزیده شد.

 این ستاره 32 ساله که دو فصل قبل راهی پایتخت فرانسه شد، در حالی این عنوان را کسب کرد که فصل گذشته نیز همین افتخار را از آن خود کرد.

مهاجم با تجربه در فصلی که انجام شد، 40 گل برای پاریسی‌ها زد.


ویدیو مرتبط :
صحنه های دیدنی از اروین انگاپت بازیکن والیبال فرانسه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

همسر زیدان راز ضربه زدن کاپیتان فرانسه به بازیکن ایتالیا را فاش کرد



همسر زیدان راز ضربه زدن کاپیتان فرانسه به بازیکن ایتالیا را فاش کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش  سایت خبری تیک Tik.Ir ،ورونیک فرناندز همسر زین الدین زیدان کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال فرانسه دلایل ضربه زدن زیدان به بازیکن ایتالیایی در بازی نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان را فاش کرد.

 

از آن زمان تاکنون در این باره رسانه ها جهان هر یک از نگاه خود به گمانه زنی درباره اقدام زیدان پرداخته بودند ، از جمله اینکه "ماتراتزی” بازیکن ایتالیایی زیدان را به دلیل مسلمان بودن "تروریست” خطاب کرده بود.

 

اما ورونیک بر خلاف این گمانه زنی ها ، عکس العمل خشن همسرش در آن روز را به اختلاف ونزاع وی با زیدان در شب قبل از مسابقه نسبت داده است.

 

همسر ستاره سابق تیم ملی فرانسه در چاپ دوم کتاب خود به عنوان ” زیدان زندگی اسرار آمیز ” آورده است :”اختلاف میان من و زیدان در شب قبل از بازی نهایی جام جهانی ۲۰۰۶ ، باعث شد تا زیدان با روحیه ای خراب پا به میدان این مسابقه گذاشته و آن حرکت خشن را نشان دهد.”

 

ورونیک که برای شش سال این راز را پنهان کرده بود در این کتاب گفته است که ” زیدان در زمین بازی بویژه پس از اینکه یک فرصت گل را از دست داد ، بسیار عصبی و متشنج به نظر می رسید.”

   اخبار ورزشی ایران,اخبار ورزشی,زیدان زندگی اسرار آمیز

 

همسر زیدان همچنین فاش کرد که زیدان در این بازی ، زیر پیراهنی پوشیده بود که بر روی آن از تیم یونتوس باشگاه سابق خود و رئال مادرید و نیز همه کسانی که در دوران بازی اش از او حمایت کرده بودند ، تشکر کرده بود تا پس از پایان بازی از آنها قدردانی کند اما اخراج وی از زمین همه چیز را خراب کرد.”

گفته می شود که زیدان زن خود ورونیک فرناندز مانکن اسپانیایی را زمانی که در باشگاه کن بود در ۹۲-۱۹۹۱ ملاقات کرد .

پسرانشان ، انزو فرناندز و لوکا زین الدین زیدان هم اکنون از اعضای تیم های پایه رئال مادرید هستند./انتخاب