ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ايران بهترين خط حمله، ژاپن بهترين خط دفاع



 

 

ميران ازمربيگري تيم جودوكناره‌گيري كرد

 

فوتسال جام ملت‌هاي آسيا - ازبكستان

ايران بهترين خط حمله، ژاپن بهترين خط دفاع

تيم ايران با 35 گل زده و ژاپن با 2 گل خورده به ترتيب عنوان بهترين خط حمله و خط دفاع دور مقدماتي فوتسال جام ملت‌هاي آسيا را به خود اختصاص دادند.

دور مقدماتي يازدهمين دوره جام ملت‌هاي آسيا روز گذشته با صعود تيم‌هاي ازبكستان و لبنان از گروه A، ايران و استراليا از گروه B، تايلند و قرقيزستان از گروه C و ژاپن و چين از گروه D به پايان رسيد.

در پايان 3 بازي اين مرحله، تيم ايران با 35 گل زده بهترين خط حمله را به خود اختصاص داد.
محمد طاهري نيز با 11 گل خود را به عنوان بهترين گلزن اين تيم معرفي كرد.
اين تيم ركورد بيشترين گل‌زده در يك بازي را (در مصاف با تاجيكستان) از آن خود دارد.

تيم ژاپن نيز با دريافت تنها 2 گل، عنوان بهترين خط دفاعي دور مقدماتي را به نام خود كرد.
اين در حالي بود كه ازبك‌ها با 4 و تيم ايران نيز با 5 گل خورده، بعد از ژاپن بهترين دفاع را در اختيار دارند.
همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد ركورددار گل خورده هم يكي از تيم‌هاي هم‌گروه ايران است.
تاجيكستان كه 19 گل از شاگردان حسين شمس دريافت كرد، با 25 گل خورده در اين زمينه ركورددار است...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
تبدیل خط افقیه به خط جبهیه و یا خط مواجه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برانکو: از کجا می‌دانید دفاع استقلال ضعیف است، آنها 3گل به قهرمان زدند/ سورپرایز یعنی بُردن سوشا به خط حمله



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از کجا می‌دانید که استقلال در دفاع ضعف دارد، آنها در آخرین مسابقه با 3 گل قهرمان لیگ برتر را شکست دادند.

 برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری اظهار داشت: مایل هستم که پیروزی مقابل ملوان را به بازیکنان تبریک بگویم سه امتیاز مهمی را کسب کردیم و همچنین آرزوی سلامتی برای کاشانی مدیر تدارکات‌مان دارم که امیدوارم زودتر سلامتی خود را پیدا کند و در دربی کنار ما باشد.

وی ادامه داد: این برد بهترین دعوت از هواداران برای حضور در دربی بود. امیدوارم همگی شاهد یک نمایش و دربی بزرگ در کل ایران و حتی آسیا باشیم. امیدوارم تماشاگران هم بیایند و یار دوازدهم ما باشد.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: خوشحالم و باعث افتخار است که به عنوان سرمربی پرسپولیس جزیی از این دربی هستم. بازیکنان شوق و علاقه زیادی برای این بازی دارند و همگی آماده حضور روی نیمکت هستند. به غیر از اومانیا و حاتمی که حضور ندارند سایر بازیکنان در آمادگی هستند و امیدوارم تا روز بازی هم سالم بمانند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در همه بازی‌ها گل زده و آیا در دربی هم همین اتفاق می‌افتد یا خیر گفت: فلسفه کاری ما براساس بازی تهاجمی است و طبیعی است که یک بازی تهاجمی دریافت گل هم جزیی از آن است. همیشه دوست داریم از حریفان بیشتر گل بزنیم، اما تاکنون نتایج دلخواه خود را کسب نکرده‌ایم. با توجه به نوع بازی‌مان باید امتیازات‌مان بیشتر باشد.

برانکو ادامه داد: همان طور که کاپیتان تیم گفت همه بازیکنان آماده و سالم هستند و نمی‌خواهم در مورد انگیزه حرف بزنم چون نیازی نیست و پیش از این بازی همه چیز مشخص است. مانند تمام دربی‌ها نتیجه این بازی هم نامشخص است. در دربی معمولا اینکه چه تیمی بالا و چه تیمی پایین جدول است مشخص کننده نتیجه نیست و هر تیمی که بهتر بازی کند برنده مسابقه خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه زمانی که در تیم ملی بودید نظرتان در مورد دربی چه بود گفت: افراد مختلف چیزهای زیادی می‌گویند به نظرم لیگ ایران خیلی خوب و جدی است و در بازی که 100 هزار تماشاگر می‌آیند مسلما مسابقه خوبی است. دو تا از بزرگترین تیم‌های ایران مقابل هم به میدان می‌روند و باز هم تکرار می‌کنم بزرگترین بازی آسیا دربی دو تیم است. آنقدر بازیکن بزرگ در هر دو تیم وجود دارد که نمی‌توانیم بگوییم بازی بدی خواهد بود. همیشه این مسابقه جالب است و نمی‌توان همیشه هم انتظار یک مسابقه پر گل را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که ‌آیا پرسپولیس برای این بازی سوپرایز خواهد داشت یا خیر گفت: معمولا در فوتبال سورپرایز نداریم مگر اینکه بخواهیم سوشا مکانی دروازه‌بان را در خط حمله بگذاریم.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس تا دقیقه 70 تیم‌هار ا خسته می‌کند و پس از آن ضربه نهایی را می‌زند گفت: چیزی که خیلی مهم است اینکه بازیکنان ما از لحاظ فیزیکی خیلی آماده هستند و این را خودتان می‌توانید ببینید ما در جام حذفی 120 دقیقه مقابل ملوان بازی کردیم و 4 روز بعد با تراکتورسازی به میدان رفتیم که از نظر انرژی هم سطح با دیدار مقابل ملوان ظاهر شدیم و در واقع این آمادگی فیزیکی این را به ما نشان می‌دهد که نوسانی نداشته باشید.

در بازی قبلی هم می‌خواستیم نیمه اول گل بزنیم اما همیشه به بچه‌ها گفتم که نباید انتظار داشته باشند که در 10د قیقه اول به گل برسند.

برانکو در مورد اینکه چه فکری برای جوانان کرده تا آنها وارد حاشیه نشوند، گفت: امروز این کنفرانس را گذاشتیم تا امکان صحبت با هواداران را داشته باشیم و شما هم می‌توانید هر سوالی را از ما بپرسید ضمن اینکه این امکان را دارید از کل تمرین امروز فیلم و عکس بگیرید و حتی 20 دقیقه اول مجاز هستید تا با هر بازیکنی مصاحبه کنید. ما این برنامه را گذاشتیم تا از امروز تا دربی بازیکنان با تمرکز بالا به تمرینات بپردازند. ما به کار خبرنگاران احترام می‌گذاریم اما اگر اطلاعات بیشتری خواستید می‌توانید از طریق وب‌سایت از اخبار استفاده کنید.

وی در مورد اینکه عده‌ای می‌گویند خط دفاعی استقلال ضعیف است و آیا پرسپولیس قصد ندارد تا با حضور طارمی و بنگستون از عمق به این تیم ضربه بزند، گفت: شما از کجا می‌دانید این ضعف استقلال است. این حرف‌ها را باید کنار گذاشت. آنها قهرمان فصل را با سه گل در خانه‌اش شکست دادند. ضمن اینکه الان نیز استقلال در صدر جدول است. هر تیمی ضعف‌هایی دارد و من در این مورد با شما موافق نیستم. آیا می‌خواهید شما برای ما ترکیب بچینید؟! سعی کنید آرام آرام جلو بروید.

وی در مورد سوال دیگری در همین خصوص گفت: آیا شما مربی هستید؟ به هر حال ما در هر بازی روش‌های مختلفی داریم و خوب می‌دانیم چطور از یک روش استفاده کنیم. از صحبت‌های شما تشکر می‌کنم اما به هر حال در تمرینات سعی می‌کنیم تا یکسری کارها را پیش ببریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه یکی از دلایلی که این سال‌ها شاهد بودیم دربی جذاب نشود به خاطر ترس دو تیم بوده است، گفت: به هر حال این یک بازی خاص است و همه هواداران و بازیکنان و کادر فنی دو تیم دوست دارند تا در این بازی برنده شوند. طبیعی است که هر تیم سعی می‌کند جانب احتیاط را در نظر بگیرد.

وی افزود: تاکتیک ما مشخص است و آن را تغییر نمی‌دهیم. ضمن اینکه تلاش‌مان به ثمر رسیدن گل و پیروزی است و پیروزی بر حریف و این درواقع آخرین هدف ماست و این قضیه تا آخر باقی می‌ماند چون پرسپولیس باشگاهی بزرگ است و می‌توانم بگویم این قانون پرسپولیس است.

وی در پاسخ به این سوال کُری خوانی بین بازیکنان و هواداران دو تیم وجود دارد اما بعد از فوت هادی نوروزی فضای دوستانه‌ای ایجاد شده چقدر ممکن است این موضوع روی کیفیت بازی تاثیر بگذارد گفت: زیباتر از دوستی چیزی در ورزش وجود ندارد. ما و استقلال حریفان بزرگی هستیم و شیرین تر از این وجود ندارد که در این مسابقه پیروز شویم. بازیکنان دو تیم در یک کشور بازی و زندگی می‌کنند و در تیم ملی هم کنار هم هستند اما خیلی قشنگ است که همین دوستان روبه‌روی هم بازی می‌کنند و یکی پیروز می‌شود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: هواداران استقلال عدد 4 و هواداران پرسپولیس عدد 6 را به من نشان می‌دهند و این خود یک موضوع جالب است و ما برای همین بازی می‌کنیم. فاجعه فوت هادی نوروزی شوک عجیبی به ما وارد کرد، استقلالی‌ها هم ابراز احساس خوبی کردند. هادی رقیب آن‌ها بود اما در کنارش دوستشان هم محسوب می‌شد. پرسپولیس و حتی کل ورزش ایران از فوت او غمگین شدند. این طبیعی است که هر دو طرف دوست دارند که پیروز دربی شوند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه این موضوع وجود دارد که هواداران حاضرند جام نگیرند و در دربی پیروز شوند و آیا این نگاه در تیم و خود شما هم وجود دارد یا خیر گفت: کاملا برایم واضح است که هواداران چقدر علاقه به پیروزی در این مسابقه دارند ما هم همین احساس را داریم. هر بازی 3 امتیاز دارد اما فکر می‌کنم دربی بیش از 3 امتیاز داشته باشد نسبت به سایر مسابقات بازی حساس‌تری است. هدف ما همیشه کسب حداکثر امتیاز چه در لیگ و چه در جام حذفی است.

برانکو در مورد اینکه به مظلومی لقب سوبله چوبله داده‌اند و آیا برای او کُری خوانی می‌کنید یا خیر گفت: با این سوال مرا غافلگیر کردید. 3 – 4 بازی برای من ملاک نیست بلکه دوست دارم در تمام مسابقات پیروز شوم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مانند قلعه نویی می تواند مظلومی را هم شکست دهد، گفت: بیشتر از هر چیزی از خودم و بازیکنانم انتظار دارم. ما فقط خودمان را تحت فشار قرار می‌دهیم تا بازی بهتری ارائه دهیم. طبیعی است که بعد از آن با هواداران خودمان شادی کنیم و جشن بگیریم.

 

اخبار ورزشی - فارس