ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اولویت‌بندی دستیاران پیشنهادی کی‌روش


اولویت‌های دستیاری سرمربی پرتغالی تیم ملی مشخص شدند.

خبرگزاری فارس: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته نام 5 مربی را برای دستیاری کارلوس کی‌روش مشخص و معرفی کرد.

البته طبق اعلام یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از جمع این 5 مربی 2 گزینه برای دستیاری اول و 3 گزینه برای دستیاری دوم در نظر گرفته شده‌اند که این نفرات نیز برای حضور در این پست‌ها اولویت بندی شده‌اند.

بر همین اساس فرکی به عنوان اولویت اول دستیاری اول و یحیی گل‌محمدی به عنوان اولویت دوم دستیاری دوم انتخاب شده‌اند.

برای دستیاری دوم نیز 3 مربی دیگر یعنی مجید صالح، وحید هاشمیان و رحمان رضایی به ترتیب برای حضور در این پست اولویت بندی شده‌اند.

البته حسین فرکی در گفت و گو با فارس امروز به این موضوع انتقاد شدیدی داشت.


ویدیو مرتبط :
شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ریسک‌های خدمات فنی و مهندسی با استفاده از روش فرآ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسامی دستیاران پیشنهادی به کی روش اعلام شد



اخبار,اخبار ورزشی ,کارلوس  کی روش

 

اخبار ورزشی - اسامی دستیاران پیشنهادی به کی روش اعلام شد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: یحیی گل محمدی، مجید صالح، حسین فرکی، رحمان رضایی و وحید هاشمیان پنج فردی بودند که اعضای هیات رئیسه با در نظر گرفتن ملاک هایی همچون آشنایی به زبان انگلیسی، تجربیات بین المللی و مواردی دیگر پیشنهاد داده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اسامی پنج مربی پیشنهادی فدراسیون به کارلوس کی روش را اعلام کرد.

به گزارش مهر، شهاب الدین عزیزی خادم درباره آخرین شرایط تمدید قرارداد کارلوس کی روش اظهار کرد: اعضای هیات رئیسه فدراسیون چکش کاری های لازم را روی قرارداد کی روش انجام داده و همه موارد در این قرار داد دیده شده است. امیدواریم با حفظ منافع ملی و منافع فوتبال کشور این قرار داد امضا شود.

وی در پاسخ به این سوال که مشکل اصلی که باعث تاخیر در تمدید قرارداد شده چیست، گفت: کی روش باید دو دستیار ایرانی به کادر خود اضافه کند که اعضای هیات رئیسه پنج مربی را به وی پیشنهاد کرده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: یحیی گل محمدی، مجید صالح، حسین فرکی، رحمان رضایی و وحید هاشمیان پنج فردی بودند که اعضای هیات رئیسه با در نظر گرفتن ملاک هایی همچون آشنایی به زبان انگلیسی، تجربیات بین المللی و مواردی دیگر پیشنهاد داده است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل اصلی ما برای پیشنهاد این افراد آموزش پذیری در کنار کی روش بوده است.

عزیزی خادم همچنین به حذف پست سرپرستی تیم ملی اشاره کرد و گفت: این پست را حذف کردیم و به جای آن مدیر تیم های ملی معرفی خواهد شد. برای این پست هم چهار نفر معرفی شدند که اسامی آنها در رسانه ها منتشر شده است.

اخبار ورزشی - مهر