ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

اوج امکانات و خلاقیت در مدرن ترین ورزشگاه ایران (+عکس)



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ورزشگاه

دوستان ما برای مصاحبه زنده تلویزیونی با سرمربیان استقلال و راه آهن، تکنیک و خلاقیت را به اوج خود رساندند که بهتر است خودتان مشاهده بفرمایید.

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ورزشگاه

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
بازدید AFC از امکانات ورزشگاه های تختی و آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدرن ترین ورزشگاه ایران در حال تکمیل + عکس



ورزشگاه 30 هزار نفری امام رضا مشهد که مدرن ترین ورزشگاه ایران به حساب می آید در حال نصب سقف می باشد.

به گزارش جام نیوز، استادیوم 30500 نفری امام رضا (ع) در زمینی به مساحت 4.5 هکتار در تقاطع بلوار خیام و فردوسی و در ضلع شرقی سایت 12 هکتاری مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی احداث شده است.

 سقف ورزشگاه توسط شرکت فرانسوی در حال ساخت است. این شرکت سقف ورزشگاه المپیک لندن و چند ورزشگاه برزیل در جام جهانی 2014 را اجرا کرده است.

صندلی های ورزشگاه توسط یک شرکت اسپانیایی نصب خواهد شد. این شرکت با ورزشگاه رئال مادرید قرارداد دارد.

چمن طبیعی و پیست تارتان در دست یک شرکت المانی می باشد. این شرکت هم نیز با چندین ورزشگاه بزرگ آلمان قرارداد دارد.

 14 سالن در زیر سکوی های ورزشگاه آماده بهره برداری می باشد. ضمن اینکه پارکینگ ورزشگاه با ظرفیت 5 هزار خودرو در حال ساخت می باشد.

14 سالن استاندارد ورزشی مجزا در زیر استادیوم طراحی، ساخت و آماده بهره‌برداری است که همزمان 5 هزار نفر از این سالن‌ها می‌توانند استفاده کنند.

اخبار,اخبارورزشی,استادیوم  امام رضا

 
این استادیوم درجه A آسیا را داراست. پیش از این فقط مجموعه آزادی در ایران دارای درجه A بوده است. پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 5 هزار خودرو در 6 طبقه در حال آماده‌سازی است.

سالن‌های ژیمناستیک پسران و دختران، بدنسازی خواهران و برادران، ورزش‌های رزمی، تنیس روی میز، بازی‌های پرورشی، آمادگی جسمانی و همچنین سالن همایش، موزه و گنجینه افتخارات ورزشی کشور، سالن کنفرانس، کلینیک پزشکی، بوفه و زمین چمن طبیعی فوتبال روباز از بخش‌های مختلف این استادیوم است.

استادیوم امام رضا (ع) مسقف بوده، طرحی که آن را در خاورمیانه نیز متمایز خواهد کرد. تا 1 ماه دیگر سقف آماده خواهد شد و تا اوایل سال 94 کل مجموعه ورزشی افتتاح خواهد شد.

بهترین نوع پیست تارتان و چمن طبیعی دنیا و صندلی‌های استاندارد برای این مجموعه انتخاب شده است، 400 چشمه سرویس بهداشتی امکانات کامل جهت تیم‌های فوتبال شامل دو رختکن، سالن کنفرانس، سالن آماده‌سازی، سونا و جکوزی است.

 یک کلینیک شبانه روزی و دائمی در مجموعه وجود خواهد داشت.2 سالن بدنسازی مجهز نیز مختص بانوان و آقایان به طور جداگانه با بهترین برند‌های وسایل ورزشی تجهیز شده است که حدود 11 میلیارد تومان تنها هزینه خرید جدیدترین دستگاه های بدنسازی جهت این سالن ها شد.

تا این مرحله از کار 70 میلیارد تومان هزینه شده است که برای ادامه طرح نزدیک به همین مبلغ اعتبار لازم است.

 

 اخبار ورزشی  - جام نیوز